Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Irritante marketing telefoontjes

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Velzen666
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door womago Bekijk bericht
    Wat wel helpt is Delta Mobiel aanvragen, dan stoppen ze ook met bellen, heeft bij mij ook gewerkt
    En de dag daarna opzeggen weer. Daarna wordt je nooit meer gebeld hoor, dan heb je al veel teveel geld gekost.

    Velzen666 in DELTA Mobiel

    Laat een reactie achter:


  • Turfsteker
    antwoordde
    alle nummers waar ik mee te maken zou kunnen hebben staan in mijn gsm met naam, alle nummers die mij bellen zonder dat er een naam oplicht zullen wel call centers o.i.d. zijn en die krijgen te horen dat ik dat nummer niet herken en ze mij niet kunnen bereiken ,anonieme nummers neem ik nooit op.
    daarna sla ik dat nummer op en blokkeer het direkt, na twee weken was het gezeik over,nu is het rustig.
    meestal is het gespuis dat te lui is om uit hun ogen te kijken z.g. goudzoekers uit andere landen e.d.
    als je in moet loggen op een bedrijf en je moet ook een gsm of tel nummer invoeren, vul gewoon een nummer in van bv een van die vervelende bellers krijgen ze een koekje van eigen deeg.
    Of, neem op en zeg ,,een momentje"leg de telefoon neer en na vijf minuten zijn ze echt wel weg.
    vgr; turfsteker
    Turfsteker in DELTA Mobiel

    Laat een reactie achter:


  • Webkabouter
    antwoordde
    Klein probleem:
    "Krijg je veel ongewenste telefoontjes van telemarketeers? Er is hoop. Op 1 juli verandert de Telecommunicatiewet. Het Bel-me-niet-register verdwijnt en wordt vervangen voor een opt-in-systeem. Je moet dan speciaal toestemming geven om gebeld te worden door verkopers, tenzij je al klant bent bij het bedrijf."
    Bron @ https://www.rtlnieuws.nl/economie/ar...uwe-wet-1-juli
    Webkabouter in DELTA Mobiel

    Laat een reactie achter:


  • Kennie-L
    antwoordde
    Vanaf 1 juli afgelopen? https://ondernemersplein.kvk.nl/invo...-verkoop-meer/
    Kennie-L in DELTA Mobiel

    Laat een reactie achter:


  • kloetb
    antwoordde
    Ik weet het, oud topic, maar na aanraden van hier om een commerciele blokkade aan te vragen, 3 keer raden waar net over gebeld werd? Juist Delta Mobiel! In november al die blokkade aangevraagd maar daar wordt ook gewoon geen gehoor aangegeven. Al gaven ze me ondertussen Delta Mobiel gratis zou ik het nog niet willen.
    kloetb in DELTA Mobiel

    Laat een reactie achter:


  • koekeroe
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door womago Bekijk bericht
    Wat wel helpt is Delta Mobiel aanvragen, dan stoppen ze ook met bellen, heeft bij mij ook gewerkt
    Toen je de laatste keer bij de Dokter was
    Kon hij nog iets voor je betekenen
    koekeroe in DELTA Mobiel

    Laat een reactie achter:


  • Kwek
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door womago Bekijk bericht
    Wat wel helpt is Delta Mobiel aanvragen, dan stoppen ze ook met bellen, heeft bij mij ook gewerkt
    Als iemand mij zo lastig valt, zal ik dat nooit belonen.
    Kwek in DELTA Mobiel

    Laat een reactie achter:


  • womago
    antwoordde
    Wat wel helpt is Delta Mobiel aanvragen, dan stoppen ze ook met bellen, heeft bij mij ook gewerkt
    womago in DELTA Mobiel

    Laat een reactie achter:


  • Edwinb
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door kloetb Bekijk bericht
    Zoals meerdere reageerders hebben gezegd, lijkt het me omgekeerde wereld als ik nu een blokkade voor jullie moet gaan aanvragen. Ik ben klant bij jullie, en heb gelijk aangegeven telefonisch dat ik niet meer benaderd wil worden, sta ingeschreven in het bel-me-niet register en nog weet de laatste medewerker die me heeft gebeld niet dat ik niet benaderd wil worden. Dit maakt het eerder dat zelfs al heb ik de mogelijkheid om over te stappen naar jullie voor mobiele telefonie, en jullie zijn verreweg de goedkoopste, ik dit alsnog nooit zal doen.
    [email protected]
    Edwinb in DELTA Mobiel

    Laat een reactie achter:


  • Guest01
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Kwek Bekijk bericht

    Delta is zeer zeker niet de goedkoopste. Er zijn goedkopere die op het 4G+ netwerk van KPN zitten.
    Guest01 in DELTA Mobiel

    Laat een reactie achter:


  • Kwek
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door kloetb Bekijk bericht
    en jullie zijn verreweg de goedkoopste, ik dit alsnog nooit zal doen.
    Delta is zeer zeker niet de goedkoopste. Er zijn goedkopere die op het 4G+ netwerk van KPN zitten.
    Kwek in DELTA Mobiel

    Laat een reactie achter:


  • kloetb
    antwoordde
    Zoals meerdere reageerders hebben gezegd, lijkt het me omgekeerde wereld als ik nu een blokkade voor jullie moet gaan aanvragen. Ik ben klant bij jullie, en heb gelijk aangegeven telefonisch dat ik niet meer benaderd wil worden, sta ingeschreven in het bel-me-niet register en nog weet de laatste medewerker die me heeft gebeld niet dat ik niet benaderd wil worden. Dit maakt het eerder dat zelfs al heb ik de mogelijkheid om over te stappen naar jullie voor mobiele telefonie, en jullie zijn verreweg de goedkoopste, ik dit alsnog nooit zal doen.
    kloetb in DELTA Mobiel

    Laat een reactie achter:


  • Webkabouter
    antwoordde
    Ik denk dat het een goed idee is om dat anders te gaan organiseren omdat jullie zo in de klachtenbak van het bel-me-niet register terechtkomen. Dat kan niet de bedoeling zijn, toch?
    Bij Xs4all kun je online (gewoon) een nummer (of een deel van een nummer bevattend) blokkeren. Daar heeft de OP nu niets aan, maar is maar om aan te geven dat zelfvoorzienende oplossingen voorhanden zijn.
    Webkabouter in DELTA Mobiel

    Laat een reactie achter:


  • Hallo58
    antwoordde
    Is ook bij mij oa een reden geweest om heel die club,Zeelandnet en Delta te verlaten.
    zelfs mij hebben ze na de overstap nog tig x gebeld
    Uiteindelijk zijn ze ermee gestopt ondat ik er anders werk van ging maken. Stelletje opdringers zijn het
    Hallo58 in DELTA Mobiel

    Laat een reactie achter:


  • Kwek
    antwoordde
    Kwek in DELTA Mobiel

    Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X