Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Irritante marketing telefoontjes

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Irritante marketing telefoontjes


  • #2
    DELTA kan dit door medewerkers worden aangevraagd. Verwerking van dergelijke verzoeken duurt enkele werkdagen.

    Reageer


    • #3
      Dit moet toch eigenlijk niet mogelijk moeten zijn Edwin
      Nee is toch Nee
      En dat zet men dan toch onder het nummer of mail
      Niet meer benaderen????
      Met uitmelken bereik je toch niks?
      Goed weekend

      Reageer


      • #4

        Reageer


        • #5
          Is ook bij mij oa een reden geweest om heel die club,Zeelandnet en Delta te verlaten.
          zelfs mij hebben ze na de overstap nog tig x gebeld
          Uiteindelijk zijn ze ermee gestopt ondat ik er anders werk van ging maken. Stelletje opdringers zijn het

          Reageer


          • #6
            Ik denk dat het een goed idee is om dat anders te gaan organiseren omdat jullie zo in de klachtenbak van het bel-me-niet register terechtkomen. Dat kan niet de bedoeling zijn, toch?
            Bij Xs4all kun je online (gewoon) een nummer (of een deel van een nummer bevattend) blokkeren. Daar heeft de OP nu niets aan, maar is maar om aan te geven dat zelfvoorzienende oplossingen voorhanden zijn.
            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

            Reageer


            • #7
              Zoals meerdere reageerders hebben gezegd, lijkt het me omgekeerde wereld als ik nu een blokkade voor jullie moet gaan aanvragen. Ik ben klant bij jullie, en heb gelijk aangegeven telefonisch dat ik niet meer benaderd wil worden, sta ingeschreven in het bel-me-niet register en nog weet de laatste medewerker die me heeft gebeld niet dat ik niet benaderd wil worden. Dit maakt het eerder dat zelfs al heb ik de mogelijkheid om over te stappen naar jullie voor mobiele telefonie, en jullie zijn verreweg de goedkoopste, ik dit alsnog nooit zal doen.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door kloetb Bekijk bericht
                en jullie zijn verreweg de goedkoopste, ik dit alsnog nooit zal doen.
                Delta is zeer zeker niet de goedkoopste. Er zijn goedkopere die op het 4G+ netwerk van KPN zitten.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Kwek Bekijk bericht

                  Delta is zeer zeker niet de goedkoopste. Er zijn goedkopere die op het 4G+ netwerk van KPN zitten.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door kloetb Bekijk bericht
                    Zoals meerdere reageerders hebben gezegd, lijkt het me omgekeerde wereld als ik nu een blokkade voor jullie moet gaan aanvragen. Ik ben klant bij jullie, en heb gelijk aangegeven telefonisch dat ik niet meer benaderd wil worden, sta ingeschreven in het bel-me-niet register en nog weet de laatste medewerker die me heeft gebeld niet dat ik niet benaderd wil worden. Dit maakt het eerder dat zelfs al heb ik de mogelijkheid om over te stappen naar jullie voor mobiele telefonie, en jullie zijn verreweg de goedkoopste, ik dit alsnog nooit zal doen.
                    [email protected]

                    Reageer


                    • #11
                      Wat wel helpt is Delta Mobiel aanvragen, dan stoppen ze ook met bellen, heeft bij mij ook gewerkt

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door womago Bekijk bericht
                        Wat wel helpt is Delta Mobiel aanvragen, dan stoppen ze ook met bellen, heeft bij mij ook gewerkt
                        Als iemand mij zo lastig valt, zal ik dat nooit belonen.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door womago Bekijk bericht
                          Wat wel helpt is Delta Mobiel aanvragen, dan stoppen ze ook met bellen, heeft bij mij ook gewerkt
                          Toen je de laatste keer bij de Dokter was
                          Kon hij nog iets voor je betekenen

                          Reageer


                          • #14
                            Ik weet het, oud topic, maar na aanraden van hier om een commerciele blokkade aan te vragen, 3 keer raden waar net over gebeld werd? Juist Delta Mobiel! In november al die blokkade aangevraagd maar daar wordt ook gewoon geen gehoor aangegeven. Al gaven ze me ondertussen Delta Mobiel gratis zou ik het nog niet willen.

                            Reageer


                            • #15
                              Vanaf 1 juli afgelopen? https://ondernemersplein.kvk.nl/invo...-verkoop-meer/

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X