Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

SBS9 komt terug, Viaplay TV en Viaplay TV + per half maart bij Delta en Odido

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Het signaal van SBS9 moet nog op 19. Kijken wat er vandaag nog meer gaat wijizgen.
    Naar mijn idee gaat Delta vandaag alle wijzigingen doorvoeren,

Ziggo heeff inmiddels alle zenders HD die HD kunnen, behoudens Asia en Turkse zenders
    Op kanaal 22 interactief wordt op dit moment F1 uitgezonden, terwijl die op zenderpauze staat.

De coaxkabel is nog niet aangepast.

Reageer

De coaxkabel is nu ook aangepast maar nog steeds geen Viaplay TV+.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
        De coaxkabel is nu ook aangepast maar nog steeds geen Viaplay TV+.
        Daar zal minimaal ook een softwareupdate voor nodig zijn om deze te kiezen, tenminste als ze met het bezopen plan doorgaan dat je 1 kanaal voor 17 euro moet aanschaffen zonder de OTT content.

Reageer

Viaplay TV (kanaal 22) is op dit moment gecodeerd.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door DeltaDion Bekijk bericht
            Viaplay TV (kanaal 22) is op dit moment gecodeerd.
            vreemd, wellicht is dit dan het Viaplay TV+ kanaal, al zou ik denken qua kanaalnummer dat dit het open kanaal moet zijn.

EDIT: Ik heb via de Androidapp op de telefoon wel beeld op kanaal 22 overigens

EDIT: er staat ook een nieuwe versie van de Androidapp voor de telefoon klaar, dus er wordt vandaag ook nieuwe software gepushed
            Laatst bewerkt door Bordewolf; 14 Mar 2025, 13:47.

Reageer

What the f*ck is OTT?

Reageer

Viaplay TV (22) staat nu wel open.
                Opmerkelijk op SBS9 (19) nu “Man bijt hond” met het logo rechts bovenin van Viaplay TV

Reageer

Pas 2 april dus :

https://www.totaaltv.nl/nieuws/delta...iaplay-tv-uit/

Reageer

Oorspronkelijk gepost door DeltaDion Bekijk bericht
                    Viaplay TV (22) staat nu wel open.
                    Opmerkelijk op SBS9 (19) nu “Man bijt hond” met het logo rechts bovenin van Viaplay TV
                    SBS9 is vanaf 15 maart (morgen dus) weer terug met de eigen programmering.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                      Zo lang dit niet gekoppeld is aan de OTT content kunnen ze maar beter wachten tot dat wel het geval is.
                      De huidige premium zender zonder OTT voor maar liefts 17 euro is echt straalbezopen en daar gaat echt niemand op aanslaan. Sterker dit wordt voor alle partijen eerder een forse kostenpost wanneer de app er niet aan gekoppeld wordt.
                      Laatst bewerkt door Bordewolf; 14 Mar 2025, 17:17.

Reageer

Het gaat hooit gekoppeld worden. Jouw wens is niet hun verdienmodel.

En dat het al een succes is dat blijkt uit de distributieovereenkomst die vanmiddag met Ziggo is gesloten.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
                          Het gaat hooit gekoppeld worden. Jouw wens is niet hun verdienmodel.

En dat het al een succes is dat blijkt uit de distributieovereenkomst die vanmiddag met Ziggo is gesloten.
                          Daar blijkt niets uit. Dit gaat simpelweg niet verkopen. Geen hond die er op blaft, dat ziet iedere idioot van ver aankomen.

Reageer

Je zegt het verkeerd: het is niet aan jou te verkopen, En dat kan ik ook wel begrijpen want ik kies voor die drie euro meer ook voor OTT met meer completer aanbod en mobiel kijken,

Maar er zijn echt aardig wat vooral oudere mensen die lineair willen kijken en het werken met apps te omslachtig vinden. En daar is dit het alternatief voor. Ik denk niet dat providers en Viaplay verwachten honderdduizenden Viaplay TV+ abonnement te verkopen. Het is een aanvulling en niet een vervanging van de huidige abonnementen.

Reageer

Ziggo bereikt overeenstemming met Viaplay: Viaplay TV per direct beschikbaar

VodafoneZiggo en Viaplay Nederland hebben een akkoord bereikt over de doorgifte van Viaplay TV.

Viaplay TV komt per direct op voorkeuzekanaal 13 beschikbaar. Beide partijen hebben vanmiddag overeenstemming bereikt over een distributieovereenkomst voor de kanalen Viaplay TV en betaalzender Viaplay TV+. Viaplay TV komt direct beschikbaar. Het is op dit moment nog niet bekend wanneer Viaplay TV+ bij het kabelbedrijf in het zenderaanbod komt. Meer inhoudelijke informatie over de overeenkomst is op dit moment niet bekend. Viaplay TV komt bij Ziggo voor alle klanten beschikbaar, dus ook ongecodeerd via KabelTV.

Verhuizing

Het eigen kanaal Ziggo TV verhuist door de komst van Viaplay TV noodgedwongen. Diit kanaal is vanaf dinsdag 18 maart voorlopig op voorkeuzekanaal 999 te bekijken.

Bron: Totaal TV
                              Laatst bewerkt door DeltaDion; 14 Mar 2025, 19:49.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
                                Je zegt het verkeerd: het is niet aan jou te verkopen, En dat kan ik ook wel begrijpen want ik kies voor die drie euro meer ook voor OTT met meer completer aanbod en mobiel kijken,

Maar er zijn echt aardig wat vooral oudere mensen die lineair willen kijken en het werken met apps te omslachtig vinden. En daar is dit het alternatief voor. Ik denk niet dat providers en Viaplay verwachten honderdduizenden Viaplay TV+ abonnement te verkopen. Het is een aanvulling en niet een vervanging van de huidige abonnementen.
                                Een aanvulling of een aanfluiting?

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X