Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

SBS9 komt terug, Viaplay TV en Viaplay TV + per half maart bij Delta en Odido

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• SBS9 komt terug, Viaplay TV en Viaplay TV + per half maart bij Delta en Odido

Formule 1 keert toch terug via een lineair kanaal, Viaplay TV+. Talpa,Viaplay. Odido en Delta gaan dit in gezamenlijkheid tot stand brengen.
    Ziggo en KPN worden niet genoemd.

Het extra kanaal Viaplay TV+ biedt ook mogelijkheden tot UHD en 4K? Wie weet.

Het is nog niet duidelijk hoe dit gaat werken voor abonnees die zelf Viaplay hebben, of die ook gebruik kunnen maken van dit kanaal en dit kunnen omzetten naar een Deltabonnement. Ik ben zelf juist van Delta weggegaan omdat Viaplay een mooi jaaraanbod had. Met dit vaste kanaal wil ik graag weer over naar Delta!

https://sportnieuws.nl/formule-1/nie...1707072584294/
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 17 Feb 2025, 11:59.

PS dit is een exclusieve deal, Viaplay TV en TV+ zijn exclusief te bekijken via Odido en Delta.
    SBS9 is straks bij alle providers weer beschikbaar.

Reageer

Dat Viaplay TV+ alleen mijn Odido en Delta te zien is dat is leuk voor nu om te noemen. Deze twee providers zijn waarschijnlijk als eerste met de inkoopprijs van Viaplay akkoord gegaan. Ik kan je nu al zeggen dat voor de eerste race Formule 1 van 2025 dit kanaal ook bij Ziggo en/of KPN beschikbaar is.
      Laatst bewerkt door Jarco Kriek; 17 Feb 2025, 13:11.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
        Dat Viaplay TV+ alleen mijn Odido en Delta te zien is dat is leuk voor nu om te noemen. Deze twee providers zijn waarschijnlijk als eerste met de inkoopprijs van Viaplay akkoord gegaan. Ik kan je nu al zeggen dat voor de eerste race Formule 1 van 2025 dit kanaal ook bij Ziggo en/of KPN beschikbaar is.
        Er wordt gesproken over een exclusieve deal. Dus nu weet jij ook eens hoe dat voelt 🤣🤣🤣🤣

De zender Viaplay TV met gratis content zal mogelijk wel via de andere providers te zien zijn.

Verder heeft Delta al UHD via kanaal 701 Demokanaal. Dat even ter info om je stukje nog bij te poetsen.
        Officiele lancering ESPN UHD volgt nog.
        Laatst bewerkt door Bordewolf; 17 Feb 2025, 13:22.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Er wordt gesproken over een exclusieve deal. Dus nu weet jij ook eens hoe dat voelt 🤣🤣🤣🤣

De zender Viaplay TV met gratis content zal mogelijk wel via de andere providers te zien zijn.
          Wat een Zure opmerking Bor

Reageer

Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

Wat een Zure opmerking Bor
            Niets zuurs aan. Het is al langer bekend dat ik niet zon fan ben van exclusiviteit.
            Delta en Odido kunnen F1 en buitenlands voetbal nu in UHD of 4K aanbieden.
            Dat is wat andere Viaplayabonnees ook wel willen. Die betalen ook voor hun abo.
            Dit was bij Ziggo jarenlang aan de hand met F1. Wel een stunt dat het nu andersom is, al vind ik er dus wel iets van…

Delta en Odido zullen er alles aan doen om dit aantrekkelijk te maken, betalen mee en er zullen voordelige deals zijn of misschien zelfs dat de zenders in TV extra komt.
            Laatst bewerkt door Bordewolf; 17 Feb 2025, 13:46.

Reageer

Delta biedt officieel geen UHD aan. Dat er een demokanaal is dat is dan leuk maar nergens op de internetsite en zenderlijst kan ESPN UHD of een ander UHD kanaal gevonden worden. Dus is het niet beschikbaar bij Delta vanuit communicatie vanuit Delta aan klanten.

Viaplay TV moet voor de zomer wel bij Ziggo en KPN beschikbaar zijn. De Dutch GP moet namelijk open net zijn.

En zender van 17 euro in TV Extra plaatsen zou dus betekenen dat de ESPN constructie wordt toegepast, En je dat er na eredivisieebelasting ook een Maxbelasting komt. En dat dus alle abonnees ook kijkt men niet Viaplay kijkt maandelijks meer gaan betalen. Ik geloof daar niet in. En het feit dat Viaplay eenprijs van 17 euro benoemt duidt dat dit ook niet het geval us.
              Laatst bewerkt door Jarco Kriek; 17 Feb 2025, 14:45.

Reageer

Delta biedt officieel geen UHD aan. Dat er een demokanaal is dat is dan leuk maar nergens op de internetsite en zenderlijst kan ESPN UHD of een ander UHD kanaal gevonden worden. Dus is het niet beschikbaar bij Delta vanuit communicatie vanuit Delta aan klanten.

Viaplay TV moet voor de zomer wel bij Ziggo en KPN beschikbaar zijn. De Dutch GP moet namelijk open net zijn.

En zender van 17 euro in TV Extra plaatsen zou dus betekenen dat de ESPN constructie wordt toegepast, En je dat er na eredivisieebelasting ook een Maxbelasting komt. En dat dus alle abonnees ook kijkt men niet Viaplay kijkt maandelijks meer gaan betalen. Ik geloof daar niet in. En het feit dat Viaplay eenprijs van 17 euro benoemt duidt dat dit ook niet het geval us.
                Jaja, en we betalen nu ook een Videolandbelasting. Zo lust ik er nog wel een paar…

Verder zit Talpa hier ook in nu…Dat riep ik al eerder. John de Mol schaakt vele borden vooruit.
                En Zandvoort op SBS6 is voor hem beter dan op een ander kanaal.
                Laatst bewerkt door Bordewolf; 17 Feb 2025, 15:36.

Reageer

Tja, als je geen inhoudelijk antwoord kan formuleren dan is dit inderdaad een goed en makkelijk antwoord.

Zomaar een verschilletje: heeft Delta de prijs van alle pakketten verhoogd nadat Videoland aan het entertainmentpakket heeft toegevoegd?

Reageer

Dus er was ook een Ziggobelasting? Ziggo deed dit jarenlang met Ziggo Sports. Gratis F1.
                    Delta zit er financieel in, dus zullen er ook actieafspraken gemaakt naar ik aanneem.

Reageer

Zucht......ik blijf simply lovely bij F1Pro voor een vriendenprijsje.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                        Dus er was ook een Ziggobelasting? Ziggo deed dit jarenlang met Ziggo Sports. Gratis F1.
                        Delta zit er financieel in, dus zullen er ook actieafspraken gemaakt naar ik aanneem.
                        Er was en is bij Ziggo voor alle klanten inderdaad een maandelijkse extra toeslag in de prijs van het abonnement berekent voor de doorgifte van Ziggo Sport 14 in het basispakket. Ziggo betaalt ongeveer een euro per maand voor iedere abonnee aan een Liberty Nederland Content. Dat dit bedrijf dan weel een band heel t net VodafoneZiggo doet niet terzake.

Reageer

Er was en is bij Ziggo voor alle klanten inderdaad een maandelijkse extra toeslag in de prijs van het abonnement berekent voor de doorgifte van Ziggo Sport 14 in het basispakket. Ziggo betaalt ongeveer een euro per maand voor iedere abonnee aan een Liberty Nederland Content. Dat dit bedrijf dan weel een band heel t net VodafoneZiggo doet niet terzake.
                          Klopt. En dan nogmaals over het open kanaal voor Zandvoort. Dat kan gewoon SBS6 of Veronica worden, Talpa zit vuistdiep in deze deal. Dus de conclusie dat KPN en Ziggo ook Viaplay TV en TV+ gaan krijgen…. Het valt te bezien.
                          Laatst bewerkt door Bordewolf; 17 Feb 2025, 17:14.

Reageer

Hmm ... juist ja ... de berichten van de heer Kriek op totaaltv vind ik wel een beetje paniek zaaiend.

Reageer

Chris Woerts zal vanavond wel duidelijkheid geven. Wellicht nog eens uitleggen wat exclusiviteit inhoudt.
                              Ik heb er zelf ook even over moeten doen om het te begrijpen toen KPN met dat ESPN extraatje kwam 🤣🤣🤣🤣

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X