Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

SBS9 komt terug, Viaplay TV en Viaplay TV + per half maart bij Delta en Odido

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Ach wolven eten waarschijnlijk ook sla als ze geen makke schapen op hun pad kunnen vinden om hen te kunnen opeten.

Ik zal Chris even appen of hij voor jou exclusiviteit enigszins een beetje begrijpelijk voor je kan duiden. Ben je weer wat narrige info wijzer.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door famsla Bekijk bericht
      Hmm ... juist ja ... de berichten van de heer Kriek op totaaltv vind ik wel een beetje paniek zaaiend.
      Heeft u wat beters te melden dan?????? op dit forum bericht ,pas nieuw en al gelijk een mening over een forumlid

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
        Formule 1 keert toch terug via een lineair kanaal, Viaplay TV+. Talpa,Viaplay. Odido en Delta gaan dit in gezamenlijkheid tot stand brengen.
        Van Formule 1 komen de live kwalificaties en race niét rechtstreeks op een lineair kanaal, wanneer je dit artikel góed leest.
        Alleen vóórprogramma's, samenvatting(en) en nabeschouwingen.
        [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

Reageer

Hier staat het allemaal wat duidelijker, tenminste dat idee heb ik :

https://www.autoblog.nl/nieuws/viapl...-op-tv-7047436

Daar het de goedkope versie van 17 euro is zal het vast en zeker reclame bevatten.
          Laatst bewerkt door driepinter; 17 Feb 2025, 21:02.

Reageer

Wat komt er buiten de sport op Viaplay TV, nu SBS9 weer terug komt?

Reageer

Ik ga uit van herhalingen en F1 programma's met Rob Kamphues.

Voor Viaplay + ben ik benieuwd of je dit ook krijgt wanneer je een abo hebt op Viaplay zelf en of dat om te zetten valt naar Delta of te koppelen valt. Lijkt me in dat geval stug dat het extra geld moet kosten.
              Laatst bewerkt door Bordewolf; 18 Feb 2025, 13:51.

Reageer

Wanneer dit waar is dan zijn we weer op slopershoogte, daar gaat geen mens op blaffen.
                Er moet toch minimaal dan de mogelijkheid zijn om je account in te wisselen?
                Nog eens betalen voor dezelfde content, dat kan toch niet waar zijn?

https://www.totaaltv.nl/nieuws/viapl...ineair-kijken/

Reageer

Dus jij betwijfelt nu ook al wat een woordvoerder van Odido zegt? Vreemd gedrag.

Een account/abonnement inruilen kan altijd. Je hebt een maand opzegtermijn. En dan kan je gewoon switchen. Odido en Delta verkopen alleen maandabonnement dus het probleem van het niet kunnen switchen omdat een jaarabonnement is gekocht dat is niet van toepassing. En als je van Delta een jaarabonnement bin verlenging heb ontvangen dan geldt dat e een gegeven paard niet in de bek moet kijken.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                    Formule 1 keert toch terug via een lineair kanaal, Viaplay TV+. Talpa,Viaplay. Odido en Delta gaan dit in gezamenlijkheid tot stand brengen.
                    Ziggo en KPN worden niet genoemd.

Het extra kanaal Viaplay TV+ biedt ook mogelijkheden tot UHD en 4K? Wie weet.

Het is nog niet duidelijk hoe dit gaat werken voor abonnees die zelf Viaplay hebben, of die ook gebruik kunnen maken van dit kanaal en dit kunnen omzetten naar een Deltabonnement. Ik ben zelf juist van Delta weggegaan omdat Viaplay een mooi jaaraanbod had. Met dit vaste kanaal wil ik graag weer over naar Delta!

https://sportnieuws.nl/formule-1/nie...1707072584294/
                    Ziggo sport vorig jaar al met 2 euro verhoogd. Wat een naaiers. Nu weer met 1 euro om hoog. Terwijl ik abo had afgesloten van 67.50 euro voor een jaar. En dan toch de verhoging toepassen. Ik zit er financieel warm bij, maar blijft gewoon naaierij.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
                      Dus jij betwijfelt nu ook al wat een woordvoerder van Odido zegt? Vreemd gedrag.

Een account/abonnement inruilen kan altijd. Je hebt een maand opzegtermijn. En dan kan je gewoon switchen. Odido en Delta verkopen alleen maandabonnement dus het probleem van het niet kunnen switchen omdat een jaarabonnement is gekocht dat is niet van toepassing. En als je van Delta een jaarabonnement bin verlenging heb ontvangen dan geldt dat e een gegeven paard niet in de bek moet kijken.
                      Ik ga niet zo af op de proefballon van Odido. Dit zal toch echt op veel kritiek stuiten, content waar je al voor betaald nog eens gaan betalen is echt van de zotte.

Ze hadden nog weg kunnen komen met een kleine extra bijdrage voor de OTT klanten van 2,50 of zoets.
                      Maar wat er nu wordt voorgesteld is echt om je de ballen uit de broek te lachen. Hier krijg je echt geen extra klanten door, laat, laat staan dat de OTT streams er beter van gaan lopen.
                      Laatst bewerkt door Bordewolf; 20 Feb 2025, 18:00.

Reageer

Ligt dat aan Odido? Die verkoopt alleen wat Viaplay wenst wat zij moeten wederverkopen.

Verklaar je uitlating proefballon eens? Heb jij bronnen dat wat een woordvoerder van Odido zegt misleiding is omdat het slechts een proefballon is?

Of noem jij het een proefballon omdat het antwoord niet naar wens van meneer de Wolf is?

Reageer

7 races zijn gratis te kijken bij de duitse rtl .

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
                            Ligt dat aan Odido? Die verkoopt alleen wat Viaplay wenst wat zij moeten wederverkopen.

Verklaar je uitlating proefballon eens? Heb jij bronnen dat wat een woordvoerder van Odido zegt misleiding is omdat het slechts een proefballon is?

Of noem jij het een proefballon omdat het antwoord niet naar wens van meneer de Wolf is?
                            Wanneer je als Odido nu al komt met dit statement dan hits je de boel op voorhand op. Viaplay OTT abonnees gaan dit er nooit bij nemen en het dubbele betalen voor dezelde content. Delta en Odido gaan in zee omdat ze ergens een verdienmodel zien, die is er op deze manier niet. Wel als de kanalen onderdeel zijn van de OTT dienst zoals Ziggo en Film1 jarenlang hebben gedaan,

Wanneet je nu OTT Viaplay hebt zonder provider en een jaarabo dan is er totaal geen noodzaak om dubbel te betalen.
                            Dus voor wie tuigen ze dit in vredesnaam op? Voor kleine handjevol die de OTT dienst niet wil? Valt geen droog brood mee te verdienen,
                            Zeker niet wanneer de lineaire zender ook nog eens reclame tijdens de races heeft.

Ik heb zelf het OTT als jaarabo rechstreeks bij Viaplay. Ik wel via Delta, maar dan wel met behoud van OTT.
                            Ik doe dat om verzekerd te zijn van storingsvrij F1 en de mogelijkheid om tijdens F1 makkeliijk even te kijken op ESPN hoe de tussenstand bij een voetbalwedstrijd is. Maar alleen de Viaplay+ zender zonder OTT app en dan ook nog eens dezelfde hoge prijs betalen, sorry, maar we zijn toch niet knettergek!
                            Laatst bewerkt door Bordewolf; 20 Feb 2025, 22:25.

Reageer

Dus nu ga je Odido het kwalijk nemen dat zij open en transparant richting hun klanten informeren over Viaplay TV+, En hen zelfs betichten van ophitsen? Nogmaals Odido wederkomt abonnementen. Niets meer of minder. En Viaplay bevat wat het abonnement inhoud.

En als je een jaarabonnement bij Viaplay gekocht hebt dan kan je het al helemaal vergeten dat je lineair bij een provider kan kijken. Als dat al het geval zou zijn (wat dus niet blijkt te zijn) dan had je net als voorheen bij het F1 kanaal dat bij providers aanwezig was een abonnement die die betreffende provider moeten kopen.

Waarom Viaplay dit doet? Klanten willen behouden die dreigen weg te lopen door slecht beeld en storingen OTT, mensen die afhaken door prijsverhoging en kijkers die betere beeldkwaliteit willen. En ja, heb je een jaarabonnement dan val je tot het einde van je contract buiten de boot of netaal je dubbel.

Reageer

Het slaat zijn doel volledig voorbij. Een OTT klant wil juist naast OTT een vast kanaal voor Formule 1 voor gegarandeerd stabiel beeld, maar niet 2x betalen voor dezelfde content.
                                Nogmaals dit slaat zijn doel voorbij en men snapt niet wat de eindgebruiker wil. Dit is op voorhand een major fuck-up.

En ik praat niet voor mijn eigen situatie (of eigenlijk wel). De voornaamste reden om het kanaal naast OTT te willen is verzekering van stabiel beeld. Daar wil je niet de dubbele prijs voor betalen. Dat slaat nergens op. OTT en het vaste kanaal moeten hand in hand gaan, anders schiet dit zijn doel volledig voorbij.

En dat Odido communiceert dat het niet zo gaat werken zie ik als politiek of een proefballon, hier zullen vele reacties op komen.
                                Laatst bewerkt door Bordewolf; 21 Feb 2025, 11:36. Reden: typo verholpen

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X