Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Verdwenen aanbod - vervangende zenders

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Doet het ertoe of de banner afkomstig is van ARD of satellieteigenaar SES? Het staat er. En het aanvoersignaal van Delta van deze zenders via coax komt blijkbaar van de satelliet. En wat dus de satellietkijkers op hun televisie zien is dus gelijk aan wat Delta distribueert via het eigen kabelnetwerk.

En ik begrijp echt niet wat Ziggo is dit verhaal van doen heeft. Omdat Ziggo is het verleden blijkbaar in jouw gedachte gelijke misstappen heeft gemaakt, pleit het Delta vrij om dit nu ook te mogen doen? Ben je weer de engelbewaarder van Delta aan het spelen?

Reageer

In tegenstelling tot eerdere aankondiging zijn RTBF La Une HD en RTBF Tipik HD gebleven per januari 2025.

Reageer

Daar lijkt het wel op. Tot nu toe staan ze er nog in. Maar volgens mij zijn alle omzettingen nog niet klaar.
        De Zeelandlokalen staan er allemaal nog en de zendernamen zijn nog niet aangepast,
        Is ARD al HD op coax?

Wie weet gaat men in de loop van januari nog kijken naar extra HD omzettingen?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
          Daar lijkt het wel op. Tot nu toe staan ze er nog in. Maar volgens mij zijn alle omzettingen nog niet klaar.
          De Zeelandlokalen staan er allemaal nog en de zendernamen zijn nog niet aangepast,
          Is ARD al HD op coax?

Wie weet gaat men in de loop van januari nog kijken naar extra HD omzettingen?
          Nee, pas per 7 januari.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

Nee, pas per 7 januari.
            Ik zou verwachten dat wanneer de tv afdeling werkt, dat ze dit al eerder omzetten vanwege de banner.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
              In tegenstelling tot eerdere aankondiging zijn RTBF La Une HD en RTBF Tipik HD gebleven per januari 2025.
              Jouw aanname lijkt te kloppen!

Is ARD al HD op coax?

Reageer

Jouw aanname lijkt te kloppen!

Is ARD al HD op coax?
                Ik kom net thuis en ARD is nu HD op coax.

https://www.ardmediathek.de/video/mo...RjMzU2MmIwZDBl

Reageer

Dat doen de Duitsers goed.
                  3Sat gaat in november naar HD. Maar het zou mooi zijn wanneer in elk geval op ITV alle duitse zenders (of moet ik zeggen de laatste ca, 10 zenders) naar HD gaan.

Reageer

In elk geval lijkt Top40TV een nieuwe zender te worden volgens de TOP40 website, al is deze website al van even terug, dit lijken wel de plannen te zijn die zich verder ontvouwen, waarbij een extra kanaal TOP 40 classics ook niet uit te sluiten valt.
                    https://www.top40.nl/nieuws-nieuws-e...tv-in-aantocht

Daarnaast verdwijnen er ook minimaal 5 HD zenders. Delta heeft nog geen echt vervangend aanbod gecommuniceerd voor de verdwenen zenders
                    Blijft ook wel schandelijk dat veel muziekzenders niet eens in 1080p zijn hoor. 100% nl bijvoorbeeld. En dan wel zo`n Al Jazeera zender in 1080p. En delta dat adverteert dat sbs 6, npo 2 e.d in dolby uitgezonden worden. Is totaal geen dolby. geeft gewoon pcm op mijn receiver weer. En ik heb alle high end apparatuur. En alles goed ingesteld!

Reageer

Die muziekzenders zenden zelf niet in 1080P uit. 100%NL heeft alleen een SD feed. Kan Delta niets aan veranderen.
                      Nu zelfs diverse lokale zenders HD zijn zou het mooi zijn dat alles wat in de aanlevering naar Delta HD is ook in HD maar de klanten van Delta komt.
                      Met name van de Duitse zenders als SAT1, ProSieben, 3Sat, Vox, KabelEins, SWR (oostenrijk) maar ook Mediaset Italia en Bloomberg is het beeld ronduit erbarmelijk SD.

Reageer

Die muziekzenders zenden zelf niet in 1080P uit. 100%NL heeft alleen een SD feed. Kan Delta niets aan veranderen.
                        Nu zelfs diverse lokale zenders HD zijn zou het mooi zijn dat alles wat in de aanlevering naar Delta HD is ook in HD maar de klanten van Delta komt.
                        Met name van de Duitse zenders als SAT1, ProSieben, 3Sat, Vox, KabelEins, SWR (oostenrijk) maar ook Mediaset Italia en Bloomberg is het beeld ronduit erbarmelijk SD.
                        Meest trieste vind ik eigenlijk gewoon dat ze adverteren dat er bepaalde zenders in dolby uitgezonden worden. Maar dit is gewoon pcm en stereo 2.0! Dus geen dolby 5.1! Schandelijk wel, hier adverteerde ze in 2022 al mee. Wel lekker de prijzen steeds omhoog gooien, maar nog steeds geen fatsoenlijk geluid!

Reageer

Dit topic gaat niet over Dolby. Ik onderschrijf jou verhaal niet. Alleen via sommige tv apps is het nog stereo.
                          Kamai 7x en Android Box beide Dolby op verscheidene zenders.

Reageer

Dit topic gaat niet over Dolby. Ik onderschrijf jou verhaal niet. Alleen via sommige tv apps is het nog stereo.
                            Kamai 7x en Android Box beide Dolby op verscheidene zenders.
                            Ik heb de nieuwste amino 7 x 7 ontvanger, en ik kan je vertellen het is geen dolby! pcm ligt enkel op, op mijn receiver! Waardeloos dus!

Reageer

Daar gaat dit topic niet over. In elk geval: wanneer je Dolby niet aanzet in de instellingen van de Amino Androidbox (daar heb je het over??) Dan krijg je ook geen Dolby. Hier is in een separaat topic al op in gegaan.
                              Je moet via de instellingen eerst kiezen dat de output as is gaat zijn en Dolby wanneer Dolby. Dat staat in het instellingenmenu.
                              Daarna op de kanalen waar Dolby beschikbaar is via de OPT-toests Dolby aanzetten (overigens kan het zijn dat je hiervoor de box eerst moet herstarten zodat ook in de Delta app Dolby beschikbaar komt.

Wel degelijk is de output Dolby wanneer het Dolby is en via Youtube zelfs Dolby Atmos indien beschikbaar.
                              Laatst bewerkt door Bordewolf; 4 weken geleden.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

Ik heb de nieuwste amino 7 x 7 ontvanger, en ik kan je vertellen het is geen dolby! pcm ligt enkel op, op mijn receiver! Waardeloos dus!
                                Hoe heb je vastgesteld dat er geen dolby uitgestuurd word? (Antwoord zonder 'waardeloos' en andere krachttermen graag )

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X