Oorspronkelijk gepost door Bordewolf
Bekijk bericht
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Verdwenen aanbod - vervangende zenders
Samenvouwen
X
-
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk berichtDeze verwijderen zou ruimte moeten bieden om alles 1 op 1 door te geven en meer zenders op coax naar HD te zetten.
SchlagerTV is ook toegevoegd of deze niet?
- 1 Like
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
Zijn op coax alle SD varianten van bijvoorbeeld RTL4 nog zichtbaar? Wellicht zijn deze er nu af en is er daardoor ruimte ontstaan.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk berichtIk zie dat op de coax nu 529 CGTN en 530 NHK WORLD JAPAN zitten.
Deze kan ik niet bekijken daar ze in het extra pakket zitten.
Maar voorheen zaten deze zenders enkel en alleen op interactief.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk berichtJe moet dot denk ik vooral zien als een strategische keuze van Delta. Die ik overigens wel kan begrijpen. Met het oog op de nieuwe decoder waarmee ook via apps gekeken kan worden is Videoland interessanter dan Film1. Je kan klanten laten wennen een hybride kijken. Dit is belangrijk omdat Detta dan binnenkort net als KPN, Ziggo en Odido met de wederverkoop van abonnementen van meer streamingdiensten. En dit brengt extra inkomsten met zich mee. Nog veder nadenkend zijn de kosten voor opslag/data van door klanten in de cloud opgenomen programma's in de toekomst mogelijk lager met die nieuwe decoder, Bij andere providers blijkt dit het geval te zijn omdat een deel van de gebruikers van een Android box een abonnement blijkt te kopen van NLZIET om reclamevrij programma's terug te kijken.
Ik denk dat het grootste deel van de kopers van het entertainment abonnement blij zijn met Videoland. Film1 was natuurlijk vooral ouder content. En Videoland is vooral nieuw content aangevuld met oude titels. Daarnaast is het aanbod ongeveer tien keer groter. Het is natuurlijk wel met reclame maar met enkele euro bijbetalen kan je ook zonder reclame kijken.
Laat een reactie achter:
-
Je moet dot denk ik vooral zien als een strategische keuze van Delta. Die ik overigens wel kan begrijpen. Met het oog op de nieuwe decoder waarmee ook via apps gekeken kan worden is Videoland interessanter dan Film1. Je kan klanten laten wennen een hybride kijken. Dit is belangrijk omdat Detta dan binnenkort net als KPN, Ziggo en Odido met de wederverkoop van abonnementen van meer streamingdiensten. En dit brengt extra inkomsten met zich mee. Nog veder nadenkend zijn de kosten voor opslag/data van door klanten in de cloud opgenomen programma's in de toekomst mogelijk lager met die nieuwe decoder, Bij andere providers blijkt dit het geval te zijn omdat een deel van de gebruikers van een Android box een abonnement blijkt te kopen van NLZIET om reclamevrij programma's terug te kijken.
Ik denk dat het grootste deel van de kopers van het entertainment abonnement blij zijn met Videoland. Film1 was natuurlijk vooral ouder content. En Videoland is vooral nieuw content aangevuld met oude titels. Daarnaast is het aanbod ongeveer tien keer groter. Het is natuurlijk wel met reclame maar met enkele euro bijbetalen kan je ook zonder reclame kijken.
- 2 Likes
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk berichtIn elk geval lijkt Top40TV een nieuwe zender te worden volgens de TOP40 website, al is deze website al van even terug, dit lijken wel de plannen te zijn die zich verder ontvouwen, waarbij een extra kanaal TOP 40 classics ook niet uit te sluiten valt.
https://www.top40.nl/nieuws-nieuws-e...tv-in-aantocht
Daarnaast verdwijnen er ook minimaal 5 HD zenders. Delta heeft nog geen echt vervangend aanbod gecommuniceerd voor de verdwenen zenders
Vind dit best wel schandalig, juist het compleet pakket aangeschaft omdat hier de film 1 zenders in zaten. Ik dacht dus dat ze maar 1 film 1 zender uit het pakket zouden halen, en je ter compensatie videoland basis hiervoor terug krijgt. Dit is maar 5 euro waard. Waar het film 1 pakket duurder is. Meer mensen hier ontevreden over? Prijs van het entertainment pakket zou dan ook omlaag moeten
Je krijgt meer content dan bij de film1 zenders en nog ontevreden…. Nee, ik ben supertevreden over de nieuwe opzet.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk berichtMaar dan is het onzin cat Delta zenders vanaf de bron in 1080P doorgeeft. Uitgezonderd enkele kanalen van Ziggo Sport en ESPN is de aanvoer van andere kanalen in het aanbid 1050i. De providers die deze zenders in 1080P doorgeven waarderen dit zelf op naar 1080P
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
Ik zit nu nog eens goed te kijken maar dan via de Humax ARD en WDR zijn 720p en niet 1080i op de coax.
Dat is toch een beetje tegenvaller.
Overigens is 720P niet per se slechter, bij sportwedstrijden zelfs beter dan 1080I.
Delta geeft de zenders dus as is door, dat is eerder een compliment dan dat dit fout is. Vervorming door er aan te gaan rommelen zit niemand op te wachten.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk berichtDat doen de Duitsers goed.
3Sat gaat in november naar HD. Maar het zou mooi zijn wanneer in elk geval op ITV alle duitse zenders (of moet ik zeggen de laatste ca, 10 zenders) naar HD gaan.
Dat is toch een beetje tegenvaller.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
Misschien ten overvloede maar opnames en gemist zijn altijd in stereo en niet in Dolby.
Laat een reactie achter:
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Laat een reactie achter: