Hoe kan het toch dat het beeld via de app op mijn lg oled tv mooier beeld geeft dan via het interactieve kamaikastje? De app voor mijn lg tv is nog maar iets van anderhalf jaar beschikbaar, waar het kamaikastje al jaren op de markt is. En ze blijkbaar maar 1080i mee uitzenden. Kleuren ook doffer op het kamaikastje, waar ze via de interactieve delta tv app van het scherm afspringen. Wanneer wordt dit eens opgelost?
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Beeld via delta tv app beter dan via kamaiontvanger
Samenvouwen
X
-
Smart TV apps vs interactieve tv ontvanger :
Alle zenders en functies zijn beschikbaar, met enkele uitzonderingen. Dit heeft te maken met de mogelijkheden van het Smart TV platform of de beschikbare uitzendrechten. De volgende zenders en functies zijn exclusief op de tv-ontvanger:- Radiokanalen
- Lokale tv-zenders
- Erotische zenders
- Teletekst
- Delta apps op de tv-ontvanger
Beeldkwaliteit :
Hetzelfde als hoe je dat nu ervaart. De beeldkwaliteit is afhankelijk van het kanaal. Op HD-kanalen is het 1080x1920 in 25 frames per seconde, op SD-kanalen 1024x576 in 25 frames per seconde.
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk berichtSmart TV apps vs interactieve tv ontvanger :
Alle zenders en functies zijn beschikbaar, met enkele uitzonderingen. Dit heeft te maken met de mogelijkheden van het Smart TV platform of de beschikbare uitzendrechten. De volgende zenders en functies zijn exclusief op de tv-ontvanger:- Radiokanalen
- Lokale tv-zenders
- Erotische zenders
- Teletekst
Beeldkwaliteit :
Hetzelfde als hoe je dat nu ervaart. De beeldkwaliteit is afhankelijk van het kanaal. Op HD-kanalen is het 1080x1920 in 25 frames per seconde, op SD-kanalen 1024x576 in 25 frames per seconde.
Erotische zenders ontbreken vooralsnog (ik mis ze niet).
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk berichtHoe kan het toch dat het beeld via de app op mijn lg oled tv mooier beeld geeft dan via het interactieve kamaikastje? De app voor mijn lg tv is nog maar iets van anderhalf jaar beschikbaar, waar het kamaikastje al jaren op de markt is. En ze blijkbaar maar 1080i mee uitzenden. Kleuren ook doffer op het kamaikastje, waar ze via de interactieve delta tv app van het scherm afspringen. Wanneer wordt dit eens opgelost?
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
Radiozenders en Lokale zenders zijn ook via de tv-apps beschikbaar, in elk geval de Androidapp geeft radio en lokale zenders door, de Tizenapp de lokale zenders en (nog) geen radio. Teletekst niet, dat is een aparte app op je smart-tv.
Oorspronkelijk gepost door Waaier Bekijk berichtDat je het televisie kastje niet mist van Delta is toch niet zo vreemd?
Die zijn zwaar verouderd. Odido stuurt ze al niet meer naar nieuwe klanten.
En waardeloos dat ze LG OS vanaf versie 5 ondersteunen, en niet ook versie 4. Mijn tv is net 1 jaar te oud, ondanks dat deze uit 2019 is, en dus nog relatief nieuw is voor een TV.
- 1 Like
Reageer
-
Radiozenders en Lokale zenders zijn ook via de tv-apps beschikbaar, in elk geval de Androidapp geeft radio en lokale zenders door, de Tizenapp de lokale zenders en (nog) geen radio. Teletekst niet, dat is een aparte app op je smart-tv.
Kanaal 701 (Demokanaal) ook nietLaatst bewerkt door driepinter; 9 Aug 2024, 10:50.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
Kanaal 12 (Lokale zenders) zit niet in de apps ook niet op de coax trouwens
Kanaal 701 (Demokanaal) ook niet
Demokanaal inderdaad vooralsnog niet, daar staat nu een UHD kanaal (ESPN UHD).
NPO 1 UHD werd ook niet via de apps doorgegeven.Laatst bewerkt door Bordewolf; 9 Aug 2024, 10:58.
Reageer
-
Zowel op Androidapp als Tizenapp ontvang ik netjes mijn lokale zender op kanaal 12.
Demokanaal inderdaad vooralsnog niet, daar staat nu een UHD kanaal. NPO 1 UHD werd ook niet via de apps doorgegeven.
We gaan van Omroep Zeeland (kanaal 11) naar STAR Channel (kanaal 13)
Laatst bewerkt door driepinter; 9 Aug 2024, 11:00.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk berichtZie bijlage. Dat is eerder een fout in jou regio of dit werkt niet voor coax-abonnementen.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
Ik heb een 50+ abonnement en jij een 120+ abonnement geloof ik ?
Kortom dit lijkt dus op een foutje in jou regio. Maar wacht Zeeland? Die lokale zenders zitten toch in een andere nummerreeks voor alle abonnees? Daar heb ik al eens iets over geroepen… 😀😛Laatst bewerkt door Bordewolf; 9 Aug 2024, 12:03.
Reageer
-
Dus ik kan dat Kamai kastje ( de interactieve ontvanger) er beter van tussen gooien?
Als dat betere kwaliteit geeft doe ik dat.
Ik heb nu glasvezel met 1000mbps en een LG led tv van zon half jaar oud. De bekabeling loopt nu van glasvezel naar interactieve ontvanger en dan via HDMI naar de tv.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk berichtSmart TV apps vs interactieve tv ontvanger :
- Lokale tv-zenders
- Erotische zenders
- Teletekst
Beeldkwaliteit :
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer