Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Beeld via delta tv app beter dan via kamaiontvanger

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oorspronkelijk gepost door Kees Tramper Bekijk bericht
    Dus ik kan dat Kamai kastje ( de interactieve ontvanger) er beter van tussen gooien?
    Als dat betere kwaliteit geeft doe ik dat.
    Ik heb nu glasvezel met 1000mbps en een LG led tv van zon half jaar oud. De bekabeling loopt nu van glasvezel naar interactieve ontvanger en dan via HDMI naar de tv.
    Ja, zou het gewoon houden dat kastje. En lekker via je app kijken. Scheelt ook weer een hdmi poort en lan kabel. Blijft toch best droevig dat het beeld via interactieve ontvanger minder is dan via de delta tv app. Het ek in uhd was ook niet eens in 1080p via de interactieve ontvanger. Hoop toch dat ze dat eens in orde gaan maken. aangezien die ontvangers al jaren op de markt zijn. En dan is het beeld via de app gewoon beter.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

Dat snap ik ook wel. Dat je ook nog zenders heeft als een rtl lounge dat maar in sd kwaliteit is. Maar gewoon de hd zenders, zoals npo 1, 2 etc. Zijn via de app gewoon beter. 1080p, waar het via de kamai ontvanger maar 1080i is
      Laten we vooropstellen ik ben geen tester dus ik weet het niet, maar ik verwacht dat die nieuwe DELTA Android TV decoder ook nog gewoon 1080i doorgeeft.
      Laatst bewerkt door driepinter; 10 Aug 2024, 09:43.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
      X