Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Beeld via delta tv app beter dan via kamaiontvanger

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Beeld via delta tv app beter dan via kamaiontvanger

Hoe kan het toch dat het beeld via de app op mijn lg oled tv mooier beeld geeft dan via het interactieve kamaikastje? De app voor mijn lg tv is nog maar iets van anderhalf jaar beschikbaar, waar het kamaikastje al jaren op de markt is. En ze blijkbaar maar 1080i mee uitzenden. Kleuren ook doffer op het kamaikastje, waar ze via de interactieve delta tv app van het scherm afspringen. Wanneer wordt dit eens opgelost?

Smart TV apps vs interactieve tv ontvanger :

Alle zenders en functies zijn beschikbaar, met enkele uitzonderingen. Dit heeft te maken met de mogelijkheden van het Smart TV platform of de beschikbare uitzendrechten. De volgende zenders en functies zijn exclusief op de tv-ontvanger:
    • Radiokanalen
    • Lokale tv-zenders
    • Erotische zenders
    • Teletekst
    • Delta apps op de tv-ontvanger

Beeldkwaliteit :

Hetzelfde als hoe je dat nu ervaart. De beeldkwaliteit is afhankelijk van het kanaal. Op HD-kanalen is het 1080x1920 in 25 frames per seconde, op SD-kanalen 1024x576 in 25 frames per seconde.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

Alle zenders en functies zijn beschikbaar, met enkele uitzonderingen. Dit heeft te maken met de mogelijkheden van het Smart TV platform of de beschikbare uitzendrechten. De volgende zenders en functies zijn exclusief op de tv-ontvanger:
      • Radiokanalen
      • Lokale tv-zenders
      • Erotische zenders
      • Teletekst

Beeldkwaliteit :

Hetzelfde als hoe je dat nu ervaart. De beeldkwaliteit is afhankelijk van het kanaal. Op HD-kanalen is het 1080x1920 in 25 frames per seconde, op SD-kanalen 1024x576 in 25 frames per seconde.
      Radiozenders en Lokale zenders zijn ook via de tv-apps beschikbaar, in elk geval de Androidapp geeft radio en lokale zenders door, de Tizenapp de lokale zenders en (nog) geen radio. Teletekst niet, dat is een aparte app op je smart-tv.
      Erotische zenders ontbreken vooralsnog (ik mis ze niet).

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht
        Hoe kan het toch dat het beeld via de app op mijn lg oled tv mooier beeld geeft dan via het interactieve kamaikastje? De app voor mijn lg tv is nog maar iets van anderhalf jaar beschikbaar, waar het kamaikastje al jaren op de markt is. En ze blijkbaar maar 1080i mee uitzenden. Kleuren ook doffer op het kamaikastje, waar ze via de interactieve delta tv app van het scherm afspringen. Wanneer wordt dit eens opgelost?
        Gebruik de app sinds die is gekomen mis dat kastje helemaal niet en Lg Nano geeft goed beeld maar dat ligt er ook aan hoe je de tv afstelt.

Reageer

Dat je het televisie kastje niet mist van Delta is toch niet zo vreemd?
          Die zijn zwaar verouderd. Odido stuurt ze al niet meer naar nieuwe klanten.

Reageer

Roep al jaren dat die kastjes troep zijn. Hélaas doen ze bij caiway niets met de gegeven feedback.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Radiozenders en Lokale zenders zijn ook via de tv-apps beschikbaar, in elk geval de Androidapp geeft radio en lokale zenders door, de Tizenapp de lokale zenders en (nog) geen radio. Teletekst niet, dat is een aparte app op je smart-tv.
              En de Delta Apps geven ook geen toegevoegde waarde op een smart tv, waar veel meer keuze is.

Oorspronkelijk gepost door Waaier Bekijk bericht
              Dat je het televisie kastje niet mist van Delta is toch niet zo vreemd?
              Die zijn zwaar verouderd. Odido stuurt ze al niet meer naar nieuwe klanten.
              Wat sturen ze dan naar nieuwe klanten? Ik kreeg een paar maanden geleden nog dit oude kastje.
              En waardeloos dat ze LG OS vanaf versie 5 ondersteunen, en niet ook versie 4. Mijn tv is net 1 jaar te oud, ondanks dat deze uit 2019 is, en dus nog relatief nieuw is voor een TV.

Reageer

Kanaal 12 (Lokale zenders) zit niet in de apps ook niet op de coax trouwens

Kanaal 701 (Demokanaal) ook niet
                Laatst bewerkt door driepinter; 9 Aug 2024, 10:50.

Reageer

Kanaal 12 (Lokale zenders) zit niet in de apps ook niet op de coax trouwens

Kanaal 701 (Demokanaal) ook niet
                  Zowel op Androidapp als Tizenapp ontvang ik netjes mijn lokale zender op kanaal 12.
                  Demokanaal inderdaad vooralsnog niet, daar staat nu een UHD kanaal (ESPN UHD).
                  NPO 1 UHD werd ook niet via de apps doorgegeven.
                  Laatst bewerkt door Bordewolf; 9 Aug 2024, 10:58.

Reageer

Zowel op Androidapp als Tizenapp ontvang ik netjes mijn lokale zender op kanaal 12.
                    Demokanaal inderdaad vooralsnog niet, daar staat nu een UHD kanaal. NPO 1 UHD werd ook niet via de apps doorgegeven.
                    Kanaal 12 is bij mij zelfs niet zichtbaar in de app zowel op Android als Android TV.

We gaan van Omroep Zeeland (kanaal 11) naar STAR Channel (kanaal 13)

Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: Screenshot_20240809_105547_DELTA TV.jpg Bekeken: 0 Grootte: 49,2 Kb ID: 307084
                    Laatst bewerkt door driepinter; 9 Aug 2024, 11:00.

Reageer

Zie bijlage. Dat is eerder een fout in jou regio of dit werkt niet voor coax-abonnementen.

Reageer

Zie bijlage. Dat is eerder een fout in jou regio of dit werkt niet voor coax-abonnementen.
                        Ik heb een 50+ abonnement en jij een 120+ abonnement geloof ik ?

Reageer

Ik heb een 50+ abonnement en jij een 120+ abonnement geloof ik ?
                          Dat zou geen verschil mogen maken, in die zin men is wettelijk verplicht minimaal 1 lokale zender door te geven.
                          Kortom dit lijkt dus op een foutje in jou regio. Maar wacht Zeeland? Die lokale zenders zitten toch in een andere nummerreeks voor alle abonnees? Daar heb ik al eens iets over geroepen… 😀😛
                          Laatst bewerkt door Bordewolf; 9 Aug 2024, 12:03.

Reageer

Dus ik kan dat Kamai kastje ( de interactieve ontvanger) er beter van tussen gooien?
                            Als dat betere kwaliteit geeft doe ik dat.
                            Ik heb nu glasvezel met 1000mbps en een LG led tv van zon half jaar oud. De bekabeling loopt nu van glasvezel naar interactieve ontvanger en dan via HDMI naar de tv.

Reageer

• Radiokanalen
                              • Lokale tv-zenders
                              • Erotische zenders
                              • Teletekst

Beeldkwaliteit :

Dat snap ik ook wel. Dat je ook nog zenders heeft als een rtl lounge dat maar in sd kwaliteit is. Maar gewoon de hd zenders, zoals npo 1, 2 etc. Zijn via de app gewoon beter. 1080p, waar het via de kamai ontvanger maar 1080i is

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X