Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Prettige eerste wedstrijd vanavond! HD is goed genoeg voor u!

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Toch wel jammer dat Delta UHD nog steeds niet doorgeeft. De witte 4K interactieve ontvanger heb ik een paar jaar gehad. Ivm glasvezel vervangen door de Kamai 7x, inderdaad ook geschikt voor 4K (misschien geen HDR). Helaas afwachten maar…is niet anders.

    Reageer


    • #32
      Het is hier het gesprek van de dag in het Praathuis. De overname van Delta Netwerk door KPN.
      Krijgt Bordewolf toch nog zijn UHD kanaal.

      Reageer


      • #33
        Oorspronkelijk gepost door egter Bekijk bericht
        Toch wel jammer dat Delta UHD nog steeds niet doorgeeft. De witte 4K interactieve ontvanger heb ik een paar jaar gehad. Ivm glasvezel vervangen door de Kamai 7x, inderdaad ook geschikt voor 4K (misschien geen HDR). Helaas afwachten maar…is niet anders.
        Daar gaan we voor. Ik wil positief er in blijven staan. Delta en de medewerkers doen hun best, meer kunnen ze niet doen.
        Mij steekt het niet dat NPO UHD niet wordt doorgegeven. Wel de communicatie er omheen, maar ook over deze teleurstelling wil ik me zetten.
        Ik ben verre van een Delta-basher, tevreden over wat ik heb en alles komt uiteindelijk goed!

        Reageer


        • #34
          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

          Daar gaan we voor. Ik wil positief er in blijven staan. Delta en de medewerkers doen hun best, meer kunnen ze niet doen.
          Mij steekt het niet dat NPO UHD niet wordt doorgegeven. Wel de communicatie er omheen, maar ook over deze teleurstelling wil ik me zetten.
          Ik ben verre van een Delta-basher, tevreden over wat ik heb en alles komt uiteindelijk goed!
          Heb je stroopwafels bij je koffie gehad Bor
          Laatst bewerkt door koekeroe; 21 Nov 2022, 16:35.

          Reageer


          • #35
            Ik heb nog nooit zo'n wispelturig en inconsequent persoon waargenomen als jou, Bordewolf.
            De ene dag roep je paars, de andere dag roep je opeens bruin.
            Ik vraag me af wie hier jou nog begrijpt.
            Dit bedoel ik niet onaardig maar nuchter constaterend.

            Iedereen stelt weleens zijn mening bij, maar bij jou is dit bijna een dagritme

            Reageer


            • #36
              Een zwabber 👋

              Reageer


              • #37
                Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                Ik heb nog nooit zo'n wispelturig en inconsequent persoon waargenomen als jou, Bordewolf.
                De ene dag roep je paars, de andere dag roep je opeens bruin.
                Ik vraag me af wie hier jou nog begrijpt.
                Dit bedoel ik niet onaardig maar nuchter constaterend.

                Iedereen stelt weleens zijn mening bij, maar bij jou is dit bijna een dagritme
                Ik wil positief in het leven staan. Ja ik was teleurgesteld over de communicatie met valse hoop, maar ik weet me daar ook overheen te zetten.
                Bij Delta doen ze aan het einde van het liedje hun stinkende best voor ons. Ik zit al meer dan een jaar bij Delta en ik ben tevreden met wat ik wel heb. De rest zal heus wel komen,

                Ik ben aan jou mijn excuus verschuldigd, bij deze. Je was reëel en niet negatief.

                Reageer


                • #38
                  Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                  Ik wil positief in het leven staan. Ja ik was teleurgesteld over de communicatie met valse hoop, maar ik weet me daar ook overheen te zetten.
                  Bij Delta doen ze aan het einde van het liedje hun stinkende best voor ons. Ik zit al meer dan een jaar bij Delta en ik ben tevreden met wat ik wel heb. De rest zal heus wel komen,

                  Ik ben aan jou mijn excuus verschuldigd, bij deze. Je was reëel en niet negatief.
                  Bij Delta doen ze aan het einde van het liedje hun stinkende best voor ons. Waar baseer je dat toch op Bor ,Ik lees dit nergens ,en jij verkondigd dit al 100 keer
                  een jaar lid ,en dan deze uitspraken

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X