Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Prettige eerste wedstrijd vanavond! HD is goed genoeg voor u!

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Prettige eerste wedstrijd vanavond! HD is goed genoeg voor u!

    Ik wens alle klanten van Delta en Caiway zeer veel kijkplezier op NPO1 HD bij de eerste wedstrijd van het WK!
    Volgens Caiway Twitter is UHD met HDR en lijnverbetering slechts een kleine verbetering…. We gaan dit niet doen voor “onze” klanten.
    Blijkt maar weer hoe belangrijk de klanten zijn. Bij Ziggo en KPN zo lees ik op diverse fora zeer strak en goed beeld op het UHD kanaal via COAX de ITV-decoders, Next-decoders en apps zonder problemen.

    Zoals snoepdoos en Klapstoel al riepen: het is het totale onvermogen van dit tv platform. Dolby zorgt al voor vastlopers, laat staan UHD.

    Wanneer ze vorige week meteen hadden geroepen dat het technisch niet mogelijk is dan had ik er minder moeite mee gehad, ik had er vrede mee gehad.
    Maar in alles is de communicatie niet eerlijk en ver onder de gordel.

    Maar desondanks veel kijkplezier op het HD kanaal, de mindere kijkbeleving van het WK! Wellicht dat men wel de bitrate naar 15 Mbits kan opschroeven? Dan is het nog een “beetje” UHD, of loopt dan de boel ook vast?
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 20 Nov 2022, 13:17.

  • #2
    Kijk gewoon of kijk niet, maar hou asjeblieft op met zeuren.
    [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

    Reageer


    • #3
      Wordt Nederland wereldkampioen als we het in UHD met HDR kunnen bekijken?

      Reageer


      • #4
        Toch zijn diverse KPN klanten uiterst positief over het NPO1 UHD kanaal.
        Ik lees onder andere dit:

        Op 690 heb je nu NPO 1 UHD in verband met het wk.
        Wat me opvalt is dat ook de normale content, dus ook wat er regulier wordt uitgezonden, mooier is.
        De bitrate is ook 16 mbit nu ipv de 12 die je normaal hebt bij glas hd.
        Is dit iets was de NPO nu uitzend of iets was KPN regelt?
        Het zou mij wel een paar euro per maand waard zijn om altijd de zenders in UHD te hebben.

        Het is een iniatief van de NPO. Zij stellen NPO 1 UHD tijdens het WK Voetbal beschikbaar aan de providers.
        En ja, ook de andere uitzendingen van NPO 1 profiteren van de betere resolutie en bandbreedte.


        Erg vreemd als diverse kijkers al een aanmerkelijke verbetering zien en daardoor meer kijkplezier beleven dat het zusje van Delta, namelijk Caiway voor de klanten bepaalt dat de verbetering wel meevalt. Een beetje vooringenomen om op de stoel van de kijker te gaan zitten vind ik zelf.
        Laatst bewerkt door stofdoek; 20 Nov 2022, 12:57.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
          Toch zijn diverse KPN klanten uiterst positief over het NPO1 UHD kanaal.
          Ik lees onder andere dit:

          Op 690 heb je nu NPO 1 UHD in verband met het wk.
          Wat me opvalt is dat ook de normale content, dus ook wat er regulier wordt uitgezonden, mooier is.
          De bitrate is ook 16 mbit nu ipv de 12 die je normaal hebt bij glas hd.
          Is dit iets was de NPO nu uitzend of iets was KPN regelt?
          Het zou mij wel een paar euro per maand waard zijn om altijd de zenders in UHD te hebben.

          Het is een iniatief van de NPO. Zij stellen NPO 1 UHD tijdens het WK Voetbal beschikbaar aan de providers.
          En ja, ook de andere uitzendingen van NPO 1 profiteren van de betere resolutie en bandbreedte.


          Erg vreemd als diverse kijkers al een aanmerkelijke verbetering zien en daardoor meer kijkplezier beleven dat het zusje van Delta, namelijk Caiway voor de klanten bepaalt dat de verbetering wel meevalt. Een beetje vooringenomen om op de stoel van de kijker te gaan zitten vind ik zelf.
          Wij van WC eend adviseren WC eend. Note bene is dit kanaal de opmaat naar standaard NPO UHD kanalen.
          Het tv platform kan naar nu blijkt (nog?) niet mee met dit soort aanpassingen.

          Proof me wrong!
          Laatst bewerkt door Bordewolf; 20 Nov 2022, 13:16.

          Reageer


          • #6
            Je zat er al flink naast door te beweren dat het UHD kanaal er vanaf gisteren al zou zijn bij Delta, dus ik vind jouw kreet "proof me wrong" uit jouw mond niet echt op zijn plaats, Bordewolf.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
              Je zat er al flink naast door te beweren dat het UHD kanaal er vanaf gisteren al zou zijn bij Delta, dus ik vind jouw kreet "proof me wrong" uit jouw mond niet echt op zijn plaats, Bordewolf.
              Ik zat er naast….. ik ben in de onduidelijke communicatie getrapt en niemand van Delta die hier op dit forum de verwachtingen die ik schreef de kop in heeft gedrukt.

              Wel credits aan DELTA-TV-team ze werken echt hard aan verbeteringen en gaven vier weken geleden al aan dat men met te veel bezig is met de apps en mogelijk Dolby om UHD er naast te doen.


              Ik heb mijn teleurstelling nu genoeg geuit, dus verwacht van mij geen reacties meer op dit topic.
              Laatst bewerkt door Bordewolf; 20 Nov 2022, 13:31.

              Reageer


              • #8
                Tsja. Ik wacht rustig af wanneer de gewenste verbeteringen mbt resolutie, hdr, dolby etc. uiteindelijk doorgevoerd kunnen worden.

                Ondertussen maar via iptv van derden kijken op deze wijze. Ik zie ook dat Delta daadwerkelijk aandacht besteed aan het TV deel en de nieuwe apps zijn een mooi begin van de inhaalslag, maar voorlopig blijft het wat behelpen als je graag het maximale uit je hardware haalt.

                Niettemin allemaal een leuk WK toegewenst.

                Reageer


                • #9
                  Tsja Bordewolf ik roep het al 2 jaar tegen je maar zie dat je nog steeds erin gelooft. Wat ik wel weet dat ik vanmiddag kan genieten van weergaloos mooi beeld(Ziggo) en jij nog steeds gelooft dat de Kamai het aankan. Nou tot volgend jaar

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht
                    Tsja Bordewolf ik roep het al 2 jaar tegen je maar zie dat je nog steeds erin gelooft. Wat ik wel weet dat ik vanmiddag kan genieten van weergaloos mooi beeld(Ziggo) en jij nog steeds gelooft dat de Kamai het aankan. Nou tot volgend jaar
                    Ik ga je onderhand gelijk geven. Het tegendeel wordt domweg niet bewezen. Dolby: fail, UHD: fail, 4K: fail.
                    Dat is niet meer van deze tijd. Ik kan niet wachten tot KPN hier aan gaat leggen of dat Ziggo als provider op het netwerk komt. Dat laatste sluit ik niet uit.
                    Ziggo heeft een IPTV box en TV app, internet kan via KPN, Delta em T-Mobile ook geleverd worden.

                    Nogmaals het DELTA-TV-team werkt echt hard, maar ik geloof er niet meer in dat de inhaalslag gemaakt kan worden.
                    Nogmaals NPO wil een permanent UHD kanaal.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                      Ziggo heeft een IPTV box en TV app, internet kan via KPN, Delta em T-Mobile ook geleverd worden.
                      Voor zover ik weet wordt de Next Mini alleen geleverd in combinatie met een Ziggo internetabonnement.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                        Voor zover ik weet wordt de Next Mini alleen geleverd in combinatie met een Ziggo internetabonnement.
                        Klopt, echter zie ik mogelijkheden om via glasvezel de diensten te gaan leveren. We zullen zien in de toekomst.

                        Reageer


                        • #13
                          Ik kijk NPO 1 UHD via IPTV, de kwaliteit is zoveel beter, veel hogere bitrate en beweging is veel vloeiender doordat het 1080p is en geen 1080i, toch lekker dat Delta al 4 jaar achterloopt.

                          Reageer


                          • #14
                            Wel 1 minuut later op iptv hier…..

                            Reageer


                            • #15
                              Kunt niet alles hebben. 😉

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X