Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Prettige eerste wedstrijd vanavond! HD is goed genoeg voor u!

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Ik zit nu ook te kijken naar NPO UHD en het beeld is echt een plaatje. Stukken mooier als de HD versie.
    Toch jammer dat Caiway en Delta hun klanten dit niet gunt.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
      Ik zit nu ook te kijken naar NPO UHD en het beeld is echt een plaatje. Stukken mooier als de HD versie.
      Toch jammer dat Caiway en Delta hun klanten dit niet gunt.
      Het is de voorloper voor het lanceren van een definitief UHD kanaal…. Geniet er van! En inderdaad blijven de Caiway en Deltaklanten er wederom van verstoken.
      Platform kan het niet ( en Willem1980 krijgt gelijk zal het nooit kunnen).

      Een jaar lang had men al ESPN UHD kunnen brengen, maar de afbreukschade is kennelijk te groot.
      Voor mij doet dit een bepaalde deur dicht. Hopenlijk gaat KPN snel graven, dan ben ik definitief weg aangezien ik wel een hardwerkend team zie , maar een inhaalslag die te groot is,

      Ik zie Dolby niet terugkeren en UHD, laat staan 4K gaan we ook de komende maanden tot jaren niet zien.

      Ik schrik ook van de Caiwayreactie alsof Caiway en Delta bepalen wat goed voor ons is.
      Totaal geen klant en inlevingsgevoel.
      Laatst bewerkt door Bordewolf; 20 Nov 2022, 17:41.

      Reageer


      • #18
        Geen WK voetbal 2022 op NPO 1 in UHD bij Delta?


        Reactie van Delta vandaag op facebook

        Goedenavond, wij zenden het WK uit in Full HD. Wij bieden dus inderdaad geen 4K/UHD aan.

        Reageer


        • #19
          Toch netjes van Delta dat ze dit nu toch helder communiceren naar hun klanten.

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
            Toch netjes van Delta dat ze dit nu toch helder communiceren naar hun klanten.
            😅🥸

            Reageer


            • #21
              Heb nergens last van gehad want ik heb er niet naar gekeken.

              Reageer


              • #22
                Ik verwacht niet dat Delta de komende vijf jaar UHD kanalen met HDR gaat doorgeven. Het zwaartepunt ligt echt op zoveel mogelijk glasvezel aansluitingen verwezenlijken.

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
                  Ik verwacht niet dat Delta de komende vijf jaar UHD kanalen met HDR gaat doorgeven. Het zwaartepunt ligt echt op zoveel mogelijk glasvezel aansluitingen verwezenlijken.
                  DELTA-TV-team kunnen jullie dan eens de eerlijke verwachting delen? Wanneer wel UHD/4K en wanneer komt Dolby terug?
                  Ik wil zelf niet blijven hangen in negativisme, het glas kan ook halfvol zijn.
                  Laatst bewerkt door Bordewolf; 21 Nov 2022, 09:31.

                  Reageer


                  • #24
                    Stel: DELTA-TV-team komt hier met een 'verwachting' en die halen ze niet. Dan krijgen ze weer de wind van voren. Zonder verwachting is het heel simpel: Afwachten. Het enige dat dan nog mis kan gaan is dat men zelf te hoge verwachtingen heeft, maar die zijn dan niet door Delta gewekt. Ik heb liever geen belofte dan een die gebroken wordt. Maar dat ben ik. Bovendien zou ik niet graag iets beloven aan iemand die me een hork noemt vanwege iets dat ik niet beloofd heb. Ik kijk wel link uit.
                    Laatst bewerkt door Koeba; 21 Nov 2022, 12:44.

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                      Stel: DELTA-TV-team komt hier met een 'verwachting' en die halen ze niet. Dan krijgen ze weer de wind van voren. Zonder verwachting is het heel simpel: Afwachten. Het enige dat dan nog mis kan gaan is dat men zelf te hoge verwachtingen heeft, maar die zijn dan niet door Delta gewekt. Ik heb liever geen belofte dan een die gebroken wordt. Maar dat ben ik. Bovendien zou ik niet graag iets beloven aan iemand die me een hork noemt vanwege iets dat ik niet beloofd heb. Ik kijk wel link uit.
                      Volgens mij heb ik dit team nooit horken genoemd. Maar jij schijnt een ster te zijn in vuurtjes opstoken die er niet zijn,
                      Ik zal DELTA-TV-team altijd blijven verdedigen, ze werken hard aan verbetering en gaan niet over de communicatie in de media.

                      Ik zit niet te wachten op een antwoord januari volgend jaar, maar ik zou wel willen weten, praten we over weken, maanden, kwartalen of jaren.
                      Dat gaat zowel over Dolby als UHD en 4K.

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                        Volgens mij heb ik dit team nooit horken genoemd. Maar jij schijnt een ster te zijn in vuurtjes opstoken die er niet zijn,
                        Ik zal DELTA-TV-team altijd blijven verdedigen, ze werken hard aan verbetering en gaan niet over de communicatie in de media.

                        Ik zit niet te wachten op een antwoord januari volgend jaar, maar ik zou wel willen weten, praten we over weken, maanden, kwartalen of jaren.
                        Dat gaat zowel over Dolby als UHD en 4K.
                        Hoe kun jij nu weten ,dat ze hard werken ,en alles er aan doen ? ,Aannames Bor niks dan Aannames ,van jouw kant, en daarom ga je op elk forum steeds de mist in

                        Reageer


                        • #27
                          Providers haken af bij doorgifte NPO UHD: ‘minimaal verschil beeldkwaliteit’

                          Reageer


                          • #28
                            Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: uhdgezeik.png
Bekeken: 128
Grootte: 36,6 Kb
ID: 246039
                            Lees: We laten ons niet de wet voorschrijven. Terecht.

                            Reageer


                            • #29
                              Pijnlijk, we hebben weer eens totaal tv gehaald met deze discussie maar dit keer zelfs met foto.
                              Laatst bewerkt door driepinter; 21 Nov 2022, 17:12.

                              Reageer


                              • #30
                                Ik lees net op Totaal tv dat KPN heel graag Delta netwerk overneemt.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X