Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

WK Qatar via NPO in UHD beschikbaar..... Delta ??

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Er is zeker niets mis met een optimistische stemming, maar er is wel iets mis als iemand die gewoon een realistische kijk heeft, wordt uitgemaakt voor een negatieveling.

    Reageer


    • Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
      Er is zeker niets mis met een optimistische stemming, maar er is wel iets mis als iemand die gewoon een realistische kijk heeft, wordt uitgemaakt voor een negatieveling.
      Yep…
      Eigenlijk is het ergens ook wel een beetje sneu , het is na mijn inzicht volkomen logisch.
      De kastjes / het systeem slaat op “ hol “ als het geluid word verbeterd, maar een HDR stream zou wel lukken?
      Mochten deze zaken los van elkaar staan hoor ik dit graag.

      Laatst bewerkt door profiel-verwijderd; 18 Nov 2022, 19:39.

      Reageer


      • Oorspronkelijk gepost door Zeeuwse90 Bekijk bericht
        Tja ja jammer…. Niks mis met een optimistische stemming maar goed.
        T ‘ zit er weer niet in.
        Dit bericht zegt niets over NPO UHD met HDR. Waar blijft de communicatie van Delta en Caiway en op welke zender is NPO UHD met HDR bij ons te ontvangen?

        DELTA-TV-team onderstaand bericht is toch niet daadwerkelijk alle communicatie van Delta en Caiway nadat men wel heeft gehint op NPO UHD?

        Dit is gewoonweg de klant een middelvinger geven, zwijgen is in dit geval schofferend.
        De enige provider die hier in Twente te ontvangen is al hier en weer pissen we buiten de pot. En de communicatie is wederom schofferend en onder de gordel.

        Zeer teleurgesteld, al zal jullie team er wel degelijk hard aan gewerkt hebben, het team communicatie krijgt een dikke nul!

        Reageer


        • Bordewolf Eigenlijk is het om te janken.
          Klanten zijn helaas niet zo belangrijk blijkbaar.

          Reageer


          • Je kan ook kiezen voor Solcon, Bordewolf. Dat is KPN.

            Reageer


            • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

              Dit bericht zegt niets over NPO UHD met HDR. Waar blijft de communicatie van Delta en Caiway en op welke zender is NPO UHD met HDR bij ons te ontvangen?

              DELTA-TV-team onderstaand bericht is toch niet daadwerkelijk alle communicatie van Delta en Caiway nadat men wel heeft gehint op NPO UHD?

              Dit is gewoonweg de klant een middelvinger geven, zwijgen is in dit geval schofferend.
              De enige provider die hier in Twente te ontvangen is al hier en weer pissen we buiten de pot. En de communicatie is wederom schofferend en onder de gordel.

              Zeer teleurgesteld, al zal jullie team er wel degelijk hard aan gewerkt hebben, het team communicatie krijgt een dikke nul!
              De enige die zich herhaaldelijk schofferend gedraagt, ben jezelf...
              [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

              Reageer


              • Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

                De enige die zich herhaaldelijk schofferend gedraagt, ben jezelf...
                Ik hou het voor mijn doen netjes. Wanneer je verwachtingen schept, moet je ook naar de pers wanneer het niet lukt.
                Geen enkele nieuwsbrief of nieuws over NPO UHD.

                Ik blijf hoop houden op volgende week, maar vandaag had men een net bericht naar de media moeten doen en naar alle klanten over deze publiek betaalde zender NPO UHD met HDR.
                Zondag regent het weer klachten omdat men het speciale UHD kanaal niet kan vinden, EN TERECHT!
                Echter mogen de Twittermedewerkers het dan weer oplossen. En dat is als zo vaak, die krijgen de shit over zich heen. En dat is zeker niet de eerste keer!

                Reageer


                • Je houdt het helemaal niet netjes, Bordewolf. Je hebt iemand hier voor negatieveling uitgemaakt terwijl dat forum lid gewoon met zijn realistische visie het juist heeft.

                  Reageer


                  • Leuk achtergrondartikel over WK voetbal in UHD


                    In Nederland hebben de volgende providers bij de NPO aangegeven het uhd-signaal door te geven: KPN, VodafoneZiggo, T-Mobile, Deltafiber, Kabeltex, SKP, SKV, Youfone, Jonaz, BBH en OpenFiber.


                    https://tweakers.net/reviews/10658/w...toch-niet.html

                    Reageer


                    • Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                      Leuk achtergrondartikel over WK voetbal in UHD


                      In Nederland hebben de volgende providers bij de NPO aangegeven het uhd-signaal door te geven: KPN, VodafoneZiggo, T-Mobile, Deltafiber, Kabeltex, SKP, SKV, Youfone, Jonaz, BBH en OpenFiber.


                      https://tweakers.net/reviews/10658/w...toch-niet.html
                      Ik kan het hele artikel niet lezen. In elk geval gaat Delta WEER niets doen. Uiterst teleurstellend en geen communicatie jaar klanten, alleen dat ze het een lichte upgrade vinden (dat is aanzienlijke beeld verbetering bij sportwedstrijden!).
                      Geen enkele communicatie naar de klanten, niks, nada. Stel horken!

                      Reageer


                      • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                        Ik kan het hele artikel niet lezen. In elk geval gaat Delta WEER niets doen. Uiterst teleurstellend en geen communicatie jaar klanten, alleen dat ze het een lichte upgrade vinden (dat is aanzienlijke beeld verbetering bij sportwedstrijden!).
                        Geen enkele communicatie naar de klanten, niks, nada. Stel horken!
                        Waar blijft je applaus? ,zoals je kan lezen ,gaat er heel veel mis op internet en tv ,en geven ze ook geen antwoord ,De helft van de prikbord adverteerders betaald gewoon hun abonnement,en KUNNEN geen reactie ontvangen op HUN Prikbordadvertentie al 6 weken aan de gang, Enkel met een niet zeelandaccount kunnen ze hun mail ontvangen Dus dit is ook voor mij geen teleurstelling ,Maar jij bent toch zo vol van Delta Bor Altijd klappende handjes ,en nu Scheldwoorden gebruiken Foei jongen dit is niet netjes van je Ik zou voor de feestdagen ,maar eens een gesprek aan gaan ,met Truus de mier ,hopelijk komen jullie er uit
                        Laatst bewerkt door koekeroe; 19 Nov 2022, 10:34.

                        Reageer


                        • https://www.delta.nl/klantenservice/...atie/opzeggen/

                          Zodra het kan 👍🏻

                          Reageer


                          • Reageer


                            • Zeer waarschijnlijk ga je nu deze mail krijgen
                              Hoe waarschijnlijk is het dat u internet, televisie en telefonie van DELTA aanbeveelt aan familie, vrienden en bekenden?

                              Reageer


                              • Oorspronkelijk gepost door Zeeuwse90 Bekijk bericht
                                Een provider die niet communiceer naar de klant is ook niet mijn provider.
                                Wel veelbelovend vorige week een reactie er uit doen via de woordvoerder en niet leveren.
                                Ik kan niet wachteb totdat KPN aan gaat leggen hier!

                                Ben eerlijk maar de klant in plaats van om de pot heen draaien.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X