Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Storingen via Kamai 7x Interactieve televisie houden al 3 weken aan bij vele abonnees

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #61
    Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
    Alle begrip. Ik hou mijn hart vast voor als ik straks over ben op glasvezel.
    Het is inmiddels opgelost

    Reageer


    • #62
      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

      Kun je dan eens naar het instellingen menu gaan en dan naar over apparaat en dan opnieuw opstarten.
      Voor zover dat niet is gedaan wordt de nieuwe firmware ingeladen. Gisteren eindelijk weer haarscherp beeld!
      Ik denk dat het wel handig zou zijn wanneer jij dan hier vermeld welke versie de mensen dan wel moeten hebben.

      Dan kan iedereen dit zelf controleren of ze wel de juiste hebben.

      Reageer


      • #63
        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

        Ik denk dat het wel handig zou zijn wanneer jij dan hier vermeld welke versie de mensen dan wel moeten hebben.

        Dan kan iedereen dit zelf controleren of ze wel de juiste hebben.
        20.2.98.1_build4-etv-yt20-itd-dfn-qtwebkit

        Dit is andere firmware dan voorheen.

        Reageer


        • #64
          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

          Het is inmiddels opgelost
          Voor alsnog gaat het bij mij nu ook goed, hopelijk blijft het zo 🙏🏻

          Reageer


          • #65
            Ik heb bijna dezelfde naam van firmware alleen staat er ird. Als ik opnieuw opstart komt er geen nieuwe versie

            Reageer


            • #66
              Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
              Alle begrip. Ik hou mijn hart vast voor als ik straks over ben op glasvezel.
              Nog even over mijn tutoyeren. Wat is het in de engelse taal toch veel simpeler.
              Daar spreek je iemand gewoon aan met you. Geen geneuzel van U of jij of je, maar gewoon you.😍

              Reageer


              • #67
                En als we het dan helemaal goed willen doen wordt u met een hoofdletter alleen gebruikt voor God en in alle andere gevallen schrijf je het dus met een kleine letter. 😉

                Reageer


                • #68
                  Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                  Het is inmiddels opgelost
                  Het is helemaal niet opgelost..
                  Delta doet het ene gat met het andere gat dichten door het Dolby Digital geluid eraf te halen.

                  Geen halve verhalen vertellen hoor...

                  Reageer


                  • #69
                    Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht

                    Het is helemaal niet opgelost..
                    Delta doet het ene gat met het andere gat dichten door het Dolby Digital geluid eraf te halen.

                    Geen halve verhalen vertellen hoor...
                    Dat is dan parralel gedaan, wel erg vreemd allemaal. Overigens is Dolby alleen op de hoofdzenders uitgezet.
                    Lijkt een capaciteit/bufferingprobleem.

                    Reageer


                    • #70
                      Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

                      Ik vind het jammer dat u me zomaar tutoyeert (...)
                      Bij het starten van het forum in 2014 stond destijds in de huisregels dat we elkaar met 'je' en 'jij' aanspreken. Caroline was toen nog actief als moderator.

                      Reageer


                      • #71
                        Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht
                        Bij het starten van het forum in 2014 stond destijds in de huisregels dat we elkaar met 'je' en 'jij' aanspreken. Caroline was toen nog actief als moderator.
                        Wauw. Dat heb jij (grijns) goed gevonden!

                        Reageer


                        • #72
                          Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

                          Wauw. Dat heb jij (grijns) goed gevonden!
                          Blijkt dus dat jouw (mag ik dus zo zeggen) "aanval" niet terecht is geweest. 😏

                          Reageer


                          • #73
                            Oorspronkelijk gepost door Paul La Fors Bekijk bericht

                            Blijkt dus dat jouw (mag ik dus zo zeggen) "aanval" niet terecht is geweest. 😏
                            Tsja, ware het niet dat het er al lang niet meer in staat. https://www.zeelandnet.nl/forum/welk...064-huisregels
                            'Aanval' is 'uw' interpretatie.

                            Reageer


                            • #74
                              Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht
                              Bij het starten van het forum in 2014 stond destijds in de huisregels dat we elkaar met 'je' en 'jij' aanspreken. Caroline was toen nog actief als moderator.
                              Daar heb JE helemaal gelijk in. U is allemaal zo formeel. Anyway, ik heb het idee dat de hardware en software van het interactieve platform het gewoon niet aankan. Vanaf de start is het eigenlijk alleen maar slechter geworden. Als je dan naar KPN kijkt, en je zou Delta een cijfer moeten geven qua interactieve TV, dan komen ze met een 3 uit 10 nog heel goed weg.

                              Reageer


                              • #75
                                En nog compenseert Delta zijn klanten niet..

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X