Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Storingen via Kamai 7x Interactieve televisie houden al 3 weken aan bij vele abonnees

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Storingen via Kamai 7x Interactieve televisie houden al 3 weken aan bij vele abonnees

    Al drie weken kommer en kwel, 5 tot 6 vastlopers in een uur, ‘s avonds SD en wazig beeld ipv strak HD.
    Het is niet meer te doen een programma normaal te bekijken.
    Wat een complete wanvertoning! Delta lijkt geen ruk te doen om het op te lossen.

  • #2
    Mijn mond valt open van verbazing.
    Recent schreef je hier nog dat Delta zich tandjes werkt om het probleem op te lossen.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
      Al drie weken kommer en kwel, 5 tot 6 vastlopers in een uur, ‘s avonds SD en wazig beeld ipv strak HD.
      Het is niet meer te doen een programma normaal te bekijken.
      Wat een complete wanvertoning! Delta lijkt geen ruk te doen om het op te lossen.
      ze willen eerst heel Nederland aansluiten op glas en daarna pas met een goed product komen schijnbaar....ik had het andersom gedaan.
      ben het helemaal met je eens,het is gewoon ruk....voordat het dit kastje werkt vele malen de stroom aan en uit voordat ik beeld heb....beeldkwaliteit ruk en geluid ver onder de norm... op coax had ik7.1 ....nu soms niet eens fatsoenlijk stereo....zeeeeeeer teleurgesteld...

      Reageer


      • #4
        zie :

        https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...e11#post240243

        Het grote punt is natuurlijk dat men incommunicado blijft.

        Laatst bewerkt door driepinter; 3 Oct 2022, 19:23.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
          zie :

          https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...e11#post240243

          Het grote punt is natuurlijk dat men incommunicado blijft.
          Nieuw topic geopend omdat ik het zat was dat personen over coax begonnen te leuteren, voorkomen dat we offtopic afdrijven of elkaar in de haren vliegen.Ik was zeer tevreden over Delta en het tv product, maar ze dalen nu echt ver onder het niveau van acceptabel. Niet reageren op aanhoudende storingen vindt ik bovendien een slag extra onder de gordel.
          Een leuke tv avond is er niet meer bij, aanhoudende vastlopers en alleen maar ondermaats beeld.
          Laatst bewerkt door Bordewolf; 3 Oct 2022, 19:30.

          Reageer


          • #6
            Het is voor zo ver ik nu begrijp niet op coax, wel op glasvezel. Maar toch niet alleen met Kamais of wel?
            Zelfde product, twee soorten verbindingen. Het zou te weinig ingekochte bandbreedte kunnen zijn, maar DIT-verkeer is 'on-net'; blijft in het eigen netwerk, dus dat zou eigenlijk ook niet kunnen. Als er te zuinig ingekocht was, zou iedereen problemen hebben.
            Laatst bewerkt door Koeba; 4 Oct 2022, 08:15.

            Reageer


            • #7
              Er kan natuurlijk wel iets zitten in het glasvezel netwerk (configuratie) zelf wat de boel verstoord.

              Daar het vreemd blijft dat itv op coax hiervan geen last heeft.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                Er kan natuurlijk wel iets zitten in het glasvezel netwerk (configuratie) zelf wat de boel verstoord.

                Daar het vreemd blijft dat itv op coax hiervan geen last heeft.
                Ik meen te weten dat COAX gebruik maakt van de Kamai6/6x ? Maar dat weet ik niet zeker.
                Ik vind het decoder verhaal een vreemd verhaal aangezien het dan domweg de software terugzetten is naar de stand van 4 weken terug.
                Er lijkt veel meer aan de hand dan ze willen toegeven.
                Gisteren uit nood geboren maar gestreamd vanaf de app op de I-Pad en dat gaat vreemd genoeg wel goed.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                  Ik meen te weten dat COAX gebruik maakt van de Kamai6/6x ? Maar dat weet ik niet zeker.
                  Ik vind het decoder verhaal een vreemd verhaal aangezien het dan domweg de software terugzetten is naar de stand van 4 weken terug.
                  Er lijkt veel meer aan de hand dan ze willen toegeven.
                  Gisteren uit nood geboren maar gestreamd vanaf de app op de I-Pad en dat gaat vreemd genoeg wel goed.
                  Simpelweg de oude firmware terugzetten gaat denk ik niet werken, want hiermee benadeel je ook de mensen die itv via de coax kijken met dezelfde ontvanger.

                  Reageer


                  • #10
                    Je krijgt ook echt geen andere ontvanger van Delta. Gevraagd om een ander type, maar dat was na intern beraad onmogelijk....
                    -
                    Kan natuurlijk ook zelf met de fabrikant contact opnemen en hun vragen naar een laatste firmware versie.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                      Simpelweg de oude firmware terugzetten gaat denk ik niet werken, want hiermee benadeel je ook de mensen die itv via de coax kijken met dezelfde ontvanger.
                      Toch alleen als er problemen waren via coax? Ik neem niet aan dat daar drie weken geleden problemen waren.
                      Dus ik zie dat nadeel niet.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                        Ik meen te weten dat COAX gebruik maakt van de Kamai6/6x ? Maar dat weet ik niet zeker.
                        Nee hoor. De 6 en de 7 hebben alleen maar ethernet nodig. Waar ze dat van krijgen is eigenlijk niet belangrijk. Ik heb een 7 op coax en zit nu trillend te wachten tot ik op glasvezel ga....

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                          Nee hoor. De 6 en de 7 hebben alleen maar ethernet nodig. Waar ze dat van krijgen is eigenlijk niet belangrijk. Ik heb een 7 op coax en zit nu trillend te wachten tot ik op glasvezel ga....
                          Dat wordt voor nu streamen of de tv-app straks. Op dit moment is tv-kijken via de Kamai gewoonweg niet te doen.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                            Dat wordt voor nu streamen of de tv-app straks. Op dit moment is tv-kijken via de Kamai gewoonweg niet te doen.
                            Op coax DIT op Kamai 7X. Tot nu toe loepzuiver en geen storing. 2e week.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

                              Op coax DIT op Kamai 7X. Tot nu toe loepzuiver en geen storing. 2e week.
                              Dat doet vermoeden dat er op het netwerk van glasvezel iets fout zit. Niet zo zeer de decoder zelf.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X