Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Storingen via Kamai 7x Interactieve televisie houden al 3 weken aan bij vele abonnees

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #46
    Mijn decoder is zojuist geupdate met nieuwe firmware build4.

    Reageer


    • #47
      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
      Mijn decoder is zojuist geupdate met nieuwe firmware build4.
      En........alle ellende/hachel-problemen opgelost?
      Laatst bewerkt door Rinus; 6 Oct 2022, 18:07.
      [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

      Reageer


      • #48
        Ik denk ondanks alle tandjes… dat het niet is opgelost.

        Reageer


        • #49
          Oorspronkelijk gepost door Maurice_2022 Bekijk bericht
          Goed dat er een nieuw topic is aangemaakt!

          voor mij zijn de problemen begonnen zo rond 3 September j.l. en deze problemen bestaan uit herhaaldelijk zeer slechte beeldkwaliteit en zelfs een bevroren beeld.

          de problemen doen zich bij mij veelal voor op de commerciele zenders, maar ik sluit niet uit dat andere zenders ook problemen geven.

          Tv afspelen via de app geeft geen enkel probleem.

          Er zijn door Delta al diverse reboots en upgrades uitgevoerd op de zwarte decoder, maar niets helpt.
          ik sta nu op een mailing lijst waar een update zou worden verstuurd als het probleem is opgelost…. Het klopt dat ik nog geen update gezien via deze mailing lijst want het probleem bestaat na een volle maand nog steeds!

          Als ik even meelees bij Caiway is daar precies het zelfde probleem gaande…. Je zou toch denken dat er inmiddels al een aardig crisisteam op de been is die 7x24 in de weer is om dit probleem voor de betalende klanten op te lossen???

          zoals meerdere mensen aan hebben gegeven ben ik een beetje moe aan het worden van elke keer maar contact met de helpdesk in de wetenschap dat er toch geen oplossing geboden kan worden.

          is er dan niemand vanuit Delta die hier meeleest in het ‘Service Forum’?
          Beste Maurice, het ziet er naar uit dat er geen Delta mensen mee lezen. Ik denk dat ze het te druk hebben met reklame maken op TV voor hun 1Gb netwerk. 😫
          De titel zou inmiddels ook wel verandert mogen worden van "3 weken" naar "6 weken" 😝
          Laatst bewerkt door Paul La Fors; 6 Oct 2022, 19:17.

          Reageer


          • #50
            Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
            Volgens een forumlid zijn ze bezig zich tandjes aan het werken..
            Dat zal dus een kunstgebit worden........😲

            Reageer


            • #51
              Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

              Dus u nam het aan. Het klonk alsof u het wist.
              Bij Delta weten de mensen op dit forum inmiddels alleen maar zeker dat ze naar een paar slechte zenders kunnen kijken.😭
              Gekke vraag misschien, maar ben jij een Delta medewerker(ster)? Je stelt zulke "wijze" vragen.🤔
              Laatst bewerkt door Paul La Fors; 6 Oct 2022, 19:25.

              Reageer


              • #52
                Oorspronkelijk gepost door Paul La Fors Bekijk bericht

                Bij Delta weten de mensen op dit forum inmiddels alleen maar zeker dat ze naar een paar slechte zenders kunnen kijken.😭
                Gekke vraag misschien, maar ben jij een Delta medewerker(ster)? Je stelt zulke "wijze" vragen.🤔
                (Psssst.....er zijn hier ook mensen die relaxed en ongestoord via coax kijken..)
                [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                Reageer


                • #53
                  Bij mij opgelost

                  Reageer


                  • #54
                    Sinds ik delta heb,9 dagen nu,ook deze problemen gehad.
                    vandaag glashelder tot nu toe,en ik zit toch hoog in het noorden

                    Reageer


                    • #55
                      Oorspronkelijk gepost door Paul La Fors Bekijk bericht

                      Bij Delta weten de mensen op dit forum inmiddels alleen maar zeker dat ze naar een paar slechte zenders kunnen kijken.😭
                      Gekke vraag misschien, maar ben jij een Delta medewerker(ster)? Je stelt zulke "wijze" vragen.🤔
                      Ik vind het jammer dat u me zomaar tutoyeert en de nogal valse aanname doet dat iemand die 'wijze'(?) vragen stelt bij Delta zou werken. Het is erg flauw en op de man. Jammer. En: Waarom zo kinderachtig reageren?

                      Reageer


                      • #56
                        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                        Bij mij opgelost
                        Dan ben je volgens mij de enige persoon die geen problemen meer ondervind.
                        Gisteravond nog steeds een drama, en dan heb ik het niet over een programma, maar het Delta/Caiway drama.

                        Reageer


                        • #57
                          De Twentse duim…

                          Reageer


                          • #58
                            Oorspronkelijk gepost door puccini Bekijk bericht

                            Dan ben je volgens mij de enige persoon die geen problemen meer ondervind.
                            Gisteravond nog steeds een drama, en dan heb ik het niet over een programma, maar het Delta/Caiway drama.
                            Kun je dan eens naar het instellingen menu gaan en dan naar over apparaat en dan opnieuw opstarten.
                            Voor zover dat niet is gedaan wordt de nieuwe firmware ingeladen. Gisteren eindelijk weer haarscherp beeld!

                            Reageer


                            • #59
                              Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

                              Ik vind het jammer dat u me zomaar tutoyeert en de nogal valse aanname doet dat iemand die 'wijze'(?) vragen stelt bij Delta zou werken. Het is erg flauw en op de man. Jammer. En: Waarom zo kinderachtig reageren?
                              Sorry Koeba, maar wanneer je al meer dan 6 weken naar baggerkanalen zit te kijken, waar een oplossing nog steeds ver weg is, raak je geïriteerd.
                              Gezien de vele reacties die U geeft, dacht ik dat er misschien iemand van Delta aan de andere kant van de lijn zou zitten.
                              Nogmaals excuses en prettig weekend. ☺

                              Reageer


                              • #60
                                Alle begrip. Ik hou mijn hart vast voor als ik straks over ben op glasvezel.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X