Mijn decoder is zojuist geupdate met nieuwe firmware build4.
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Storingen via Kamai 7x Interactieve televisie houden al 3 weken aan bij vele abonnees
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk berichtMijn decoder is zojuist geupdate met nieuwe firmware build4.
Laatst bewerkt door Rinus; 6 Oct 2022, 18:07.[B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Maurice_2022 Bekijk berichtGoed dat er een nieuw topic is aangemaakt!
voor mij zijn de problemen begonnen zo rond 3 September j.l. en deze problemen bestaan uit herhaaldelijk zeer slechte beeldkwaliteit en zelfs een bevroren beeld.
de problemen doen zich bij mij veelal voor op de commerciele zenders, maar ik sluit niet uit dat andere zenders ook problemen geven.
Tv afspelen via de app geeft geen enkel probleem.
Er zijn door Delta al diverse reboots en upgrades uitgevoerd op de zwarte decoder, maar niets helpt.
ik sta nu op een mailing lijst waar een update zou worden verstuurd als het probleem is opgelost…. Het klopt dat ik nog geen update gezien via deze mailing lijst want het probleem bestaat na een volle maand nog steeds!
Als ik even meelees bij Caiway is daar precies het zelfde probleem gaande…. Je zou toch denken dat er inmiddels al een aardig crisisteam op de been is die 7x24 in de weer is om dit probleem voor de betalende klanten op te lossen???
zoals meerdere mensen aan hebben gegeven ben ik een beetje moe aan het worden van elke keer maar contact met de helpdesk in de wetenschap dat er toch geen oplossing geboden kan worden.
is er dan niemand vanuit Delta die hier meeleest in het ‘Service Forum’?
De titel zou inmiddels ook wel verandert mogen worden van "3 weken" naar "6 weken" 😝Laatst bewerkt door Paul La Fors; 6 Oct 2022, 19:17.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk berichtVolgens een forumlid zijn ze bezig zich tandjes aan het werken..
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
Dus u nam het aan. Het klonk alsof u het wist.
Gekke vraag misschien, maar ben jij een Delta medewerker(ster)? Je stelt zulke "wijze" vragen.🤔Laatst bewerkt door Paul La Fors; 6 Oct 2022, 19:25.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Paul La Fors Bekijk bericht
Bij Delta weten de mensen op dit forum inmiddels alleen maar zeker dat ze naar een paar slechte zenders kunnen kijken.😭
Gekke vraag misschien, maar ben jij een Delta medewerker(ster)? Je stelt zulke "wijze" vragen.🤔[B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Paul La Fors Bekijk bericht
Bij Delta weten de mensen op dit forum inmiddels alleen maar zeker dat ze naar een paar slechte zenders kunnen kijken.😭
Gekke vraag misschien, maar ben jij een Delta medewerker(ster)? Je stelt zulke "wijze" vragen.🤔
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk berichtBij mij opgelost
Gisteravond nog steeds een drama, en dan heb ik het niet over een programma, maar het Delta/Caiway drama.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door puccini Bekijk bericht
Dan ben je volgens mij de enige persoon die geen problemen meer ondervind.
Gisteravond nog steeds een drama, en dan heb ik het niet over een programma, maar het Delta/Caiway drama.
Voor zover dat niet is gedaan wordt de nieuwe firmware ingeladen. Gisteren eindelijk weer haarscherp beeld!
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
Ik vind het jammer dat u me zomaar tutoyeert en de nogal valse aanname doet dat iemand die 'wijze'(?) vragen stelt bij Delta zou werken. Het is erg flauw en op de man. Jammer. En: Waarom zo kinderachtig reageren?
Gezien de vele reacties die U geeft, dacht ik dat er misschien iemand van Delta aan de andere kant van de lijn zou zitten.
Nogmaals excuses en prettig weekend. ☺
- 2 Likes
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer