Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geluidsniveau Amino Kamai 7X verminderd

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #61
    Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

    En daarom moet een ander ook er maar geen last van onder vinden, omdat jij en Bor er geen last van hebben?????????????????
    en die bevindingen van Bor kennen we ondertussen wel,
    Dan kan je net zo goed stoppen met welk forum dan ook. Nergens staat dat je geen last kan hebben. Binnen een forum worden diverse stellingen gedeponeerd. Er worden adviezen gegeven, welke al dan niet worden opgevolgd. Wanneer blijkt dat niet iedereen last van eenzelfde probleem heeft kan je dus wel op het forum blijven “klagen” maar dan is er kennelijk meer aan de hand. Dan rest alleen nog de weg naar Delta zoals Klapstoel nu ook aangeeft.
    Er moet dan wel duidelijk worden dat het geen algemeen probleem is en dat geven Bor en ik gewoon aan en zoals het ernaar uitziet zullen wij dat ook blijven doen. Kan je daar om welke reden dan niet tegen, verwijder jezelf dan van dit forum. Dan kan je er oosten last meer van hebben.

    Reageer


    • #62
      Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht

      Dan kan je net zo goed stoppen met welk forum dan ook. Nergens staat dat je geen last kan hebben. Binnen een forum worden diverse stellingen gedeponeerd. Er worden adviezen gegeven, welke al dan niet worden opgevolgd. Wanneer blijkt dat niet iedereen last van eenzelfde probleem heeft kan je dus wel op het forum blijven “klagen” maar dan is er kennelijk meer aan de hand. Dan rest alleen nog de weg naar Delta zoals Klapstoel nu ook aangeeft.
      Er moet dan wel duidelijk worden dat het geen algemeen probleem is en dat geven Bor en ik gewoon aan en zoals het ernaar uitziet zullen wij dat ook blijven doen. Kan je daar om welke reden dan niet tegen, verwijder jezelf dan van dit forum. Dan kan je er oosten last meer van hebben.
      Misschien kunnen BordeWolf en Koekeroe een eigen forum opstarten en hier van het forum verdwijnen, want die zitten elkaar tot vervelens in de haren, dat is niet normaal.

      Reageer


      • #63
        Oorspronkelijk gepost door puccini Bekijk bericht

        Misschien kunnen BordeWolf en Koekeroe een eigen forum opstarten en hier van het forum verdwijnen, want die zitten elkaar tot vervelens in de haren, dat is niet normaal.
        Iets met een stier en een rode lap. 🫣

        Reageer


        • #64
          Oorspronkelijk gepost door puccini Bekijk bericht

          Misschien kunnen BordeWolf en Koekeroe een eigen forum opstarten en hier van het forum verdwijnen, want die zitten elkaar tot vervelens in de haren, dat is niet normaal.
          Of je stopt met je er aan te ergeren. Gewoon negeren, er over heen lezen en je het niet aantrekken.
          Wat ook prettig zou zijn is dat men ophoudt met op elke natte wind te reageren. Ik ben gestopt met op alles te reageren en dat werkt prima.
          Laatst bewerkt door Koeba; 6 Dec 2022, 14:58.

          Reageer


          • #65
            Ik durf bijna geen reactie meer te geven met al die off-topic reacties hier.

            Uiteindelijk is het hinderlijk en meer dan dat ook niet. De optie om het geluid om 100 % te zetten heb ik natuurlijk uitgeprobeerd, aangezien ik in eerste instantie in mijn reactie aangaf dat de eerder benoemde opties (oplossing) niet voor mij werken.

            Wat ik niet heb geprobeerd is een kastje uitwisselen, ik heb er vier dus zal eens wat uitproberen. Werkt ook dat niet, dan is er ook geen man overboord. Gewoon het geluid wat zachter zetten met het wisselen naar een andere bron.

            Bedankt voor de reacties en voor wie nu weer zin heeft om de eerder gestarte off-topic discussie verder te voeren, have fun!
            Laatst bewerkt door Bersur; 7 Dec 2022, 15:45.

            Reageer


            • #66
              Als je vier kastjes hebt ben je erg laat met dit in je verhaal mee te delen. Dan hadden de reacties wellicht doelgerichter geweest. Zo breng je zelfs Bordewolf op een dwaalspoor

              Reageer


              • #67
                Oorspronkelijk gepost door Bersur Bekijk bericht
                Ik durf bijna geen reactie meer te geven met al die off-topic reacties hier.

                Uiteindelijk is het hinderlijk en meer dan dat ook niet. De optie om het geluid om 100 % te zetten heb ik natuurlijk uitgeprobeerd, aangezien ik in eerste instantie in mijn reactie aangaf dat de eerder benoemde opties (oplossing) niet voor mij werken.

                Wat ik niet heb geprobeerd is een kastje uitwisselen, ik heb er vier dus zal eens wat uitproberen. Werkt ook dat niet, dan is er ook geen man overboord. Gewoon het geluid wat zachter zetten met het wisselen naar een andere bron.

                Bedankt voor de reacties en voor wie nu weer zin heeft om de eerder gestarte off-topic discussie verder te voeren, have fun!
                Nog een uitprobeersel: ga eens naar instellingen en naar HDMI CEC, staat dat aan en zit de HDMI kabel in de HDMI CEC poort?
                Kun je ook bij de instellingen gaan naar audiovoorkeur en kijken of deze op Nederlands staat?

                Donot shoot the messenger, ik probeer alleen maar opties te bieden die mogelijk niet goed zouden kunnen zijn.

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X