Oorspronkelijk gepost door Bordewolf
Bekijk bericht
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Beeldkwaliteit regelmatig minder
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door Dionve Bekijk berichtAls ik chat of bel zijn de mensen altijd vriendelijk en proberen ze wel dingen om het op te lossen. Maar een echte oplossing is er nog niet. En dat is wel vervelend.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door lambik Bekijk berichtik ben weer een half uur bezig geweest om het "dit"kastje op te starten, probeer voetbal te kijken op veronica, geluid bedroevend slecht....soort robot geluid...
als dit niet snel veranderd wordt het toch echt KPN.....ben het serieus beu.....[B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op mÃjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht
Op coax staat Feyenoord met 4 - 0 voor bij rust...
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door lambik Bekijk bericht
ik ben gestopt met kijken.....geluid bedroevend slecht en dit op alle kanalen....Laatst bewerkt door Bordewolf; 15 Sep 2022, 22:34.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk berichtKunnen de interactieve ontvangers van Caiway en Delta al die "verbeteringen" wel aan?
Het aantal storingen en vastlopers en andere ongeneugden is opvallend hoog.
Reageer
-
Ik heb nu een keer of 8 melding gemaakt van de slechte kwaliteit, aardige mensen aan de chat maar resultaten blijven uit.
ik sta op de verzendlijst van een update mail (?) maar heb nog geen enkele keer een update ontvangen.
Kwaliteit van de uitzendingen is echt bedroevend.... (helemaal voor de 100 euro die ik maandelijks aftik bij Delta).... zijn hier geen medewerkers van Delta die meelezen en die wellicht wat duidelijkheid kunnen geven?
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Maurice_2022 Bekijk berichtIk heb nu een keer of 8 melding gemaakt van de slechte kwaliteit, aardige mensen aan de chat maar resultaten blijven uit.
ik sta op de verzendlijst van een update mail (?) maar heb nog geen enkele keer een update ontvangen.
Kwaliteit van de uitzendingen is echt bedroevend.... (helemaal voor de 100 euro die ik maandelijks aftik bij Delta).... zijn hier geen medewerkers van Delta die meelezen en die wellicht wat duidelijkheid kunnen geven?
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk berichtAls Delta het echt vervelend vindt hadden ze al lang gecompenseerd voor al deze ellende.
Reageer
-
Ik hoop dat Delta snapt dat mensen met elkaar praten. De ervaringen worden onder elkaar uitgewisseld.
Als deze ervaringen in grote aantallen niet best zijn, is dat slechte reclame voor je product.
Dan gaan veel klanten na een jaar verplicht abonnement uitzitten er snel weer vandoor.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer