Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Beeldkwaliteit regelmatig minder

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Om even terug te komen op het topic…..
    met name op npo3 hebben we problemen. Op de andere zenders niet. (Tot nu toe deze dag)

    Reageer


    • #17
      Bij mij vooral op RTL4. Beeld bevriest voor 4 a 5 seconden en dan 20 seconden zeer slecht beeld. Dit gebeurd 4 a 5 x per week. Ik heb een Glasvezel verbinding

      Reageer


      • #18
        Dat is veel te vaak. Als ik een antenne op het dak had waarbij dit gebeurt, zou ik vier keer per week het dak op gaan om de antenne bij te stellen.
        Er moet dus iets fout zitten bij Delta.

        Reageer


        • #19
          Bij mij elke avond op NPO1, NPO2, RTL4, SBS6: stilstaand beeld en daarna slecht beeld. Gaat 'even' beter als je even andere zender kiest!
          Helpdesk heeft mij op e-maillijst gezet voor update van dit probleem maar vanuit daar blijft het oorverdovend stil!!
          Zit op glasvezel.

          Alle resets al geprobeerd, kabels vervangen! Kijken tegenwoordig maar TV via de APP op tablet....

          Reageer


          • #20
            Op Facebook regent het ook klachten over vastlopers en meer ellende op het interactieve tv platform van zowel Caiway als Delta. Dus er moet een serieus probleem zijn.

            Reageer


            • #21
              Vandaag in 1 uur 2x beeld dat bevriesd en regel matig slecht beeld. Probeer te chatten maar zelfs daar sta ik in de wacht. Na 20 minuten wachten nog steeds geen contact

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Dionve Bekijk bericht
                Tijd geleden heb ik eenzelfde topic als dit gestart. De beeldkwaliteit tijdens het tv kijken wordt regelmatig minder. Het beeld is niet in HD.

                Verschillende keren contact gehad met delta. Ontvanger rechtstreeks op ons glasvezel modem aangesloten, modereert, ontvanger reset, nieuwe ontvanger gekregen maar het probleem blijft. Speedtest bekabeld komen op 700 mb uit en ook WiFi komt rond de 700 uit.

                Bekabeld aangesloten met cat 5 kabels. Tv bekabeld aangesloten is gewoon prima 4K te kijken naar bijvoorbeeld Netflix.

                iemand nog tips en hopelijk oplossingen? Delta klantenservice kan verder niks zien.
                Heb ook deze problemen met vastlopers op rtl4 en sbs6. delta weet geen oplossing, wie wel?

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door Tazz1967 Bekijk bericht
                  Bij mij elke avond op NPO1, NPO2, RTL4, SBS6: stilstaand beeld en daarna slecht beeld. Gaat 'even' beter als je even andere zender kiest!
                  Helpdesk heeft mij op e-maillijst gezet voor update van dit probleem maar vanuit daar blijft het oorverdovend stil!!
                  Zit op glasvezel.

                  Alle resets al geprobeerd, kabels vervangen! Kijken tegenwoordig maar TV via de APP op tablet....
                  Heb dezelfde problemen, en delta heeft mij ook op email lijst gezet.
                  Maar met een oplossing komen ze niet!

                  Reageer


                  • #24
                    Mijn coax aansluiting was vele malen beter dan deze fiber-crap. Het was omdat er in het nieuwe huis geen coax was, anders had ik geen fiber genomen. Ook al het feit dat ik weer via een stom kastje moet kijken

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door Vondee Bekijk bericht
                      Mijn coax aansluiting was vele malen beter dan deze fiber-crap. Het was omdat er in het nieuwe huis geen coax was, anders had ik geen fiber genomen. Ook al het feit dat ik weer via een stom kastje moet kijken
                      Men gaat dus beginnen met een test op andere platformen :

                      Chromecast met Google TV nu officieel in Nederland, tijd voor een native app - ZeelandNet Serviceforum

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door Dionve Bekijk bericht
                        Tijd geleden heb ik eenzelfde topic als dit gestart. De beeldkwaliteit tijdens het tv kijken wordt regelmatig minder. Het beeld is niet in HD.

                        Verschillende keren contact gehad met delta. Ontvanger rechtstreeks op ons glasvezel modem aangesloten, modereert, ontvanger reset, nieuwe ontvanger gekregen maar het probleem blijft. Speedtest bekabeld komen op 700 mb uit en ook WiFi komt rond de 700 uit.

                        Bekabeld aangesloten met cat 5 kabels. Tv bekabeld aangesloten is gewoon prima 4K te kijken naar bijvoorbeeld Netflix.

                        iemand nog tips en hopelijk oplossingen? Delta klantenservice kan verder niks zien.
                        Hier afgelopen weken hetzelfde ervaren. Een aantal zenders geven in eerste instantie geen HD weergave. Als je heen en weer schakelt komt het HD beeld terug. Voor twee weken geleden was het voor een beperkt aantal zenders schering en inslag, ik heb nu het idee dat het minder vaak voorkomt. Deze week (12-09) is het niet meer voorgekomen. Stilstaand beeld kwam ook voor maar minder frequent. Ik had geen last met de 3 NPO zenders.
                        Laatst bewerkt door Deltamark; 14 Sep 2022, 21:44.

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door Deltamark Bekijk bericht

                          Hier afgelopen weken hetzelfde ervaren. Een aantal zenders geven in eerste instantie geen HD weergave. Als je heen en weer schakelt komt het HD beeld terug. Voor twee weken geleden was het voor een beperkt aantal zenders schering en inslag, ik heb nu het idee dat het minder vaak voorkomt. Deze week (12-09) is het niet meer voorgekomen. Stilstaand beeld kwam ook voor maar minder frequent. Ik had geen last met de 3 NPO zenders.
                          DELTA-TV-team leest mee. Geloof mij maar dat ze hier achter de schermen hard aan werken en dit zelf ook zo spoedig mogelijk willen oplossen.
                          Ik heb dezelfde klachten en die komen niet door DD, dat zit niet op SBS6, al dacht ik dat deze al gedaan was.
                          Klachten zijn vervelend, voor de klant maar ook voor Delta.

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                            DELTA-TV-team leest mee. Geloof mij maar dat ze hier achter de schermen hard aan werken en dit zelf ook zo spoedig mogelijk willen oplossen.
                            Ik heb dezelfde klachten en die komen niet door DD, dat zit niet op SBS6, al dacht ik dat deze al gedaan was.
                            Klachten zijn vervelend, voor de klant maar ook voor Delta.
                            Misschien zou het DELTA-TV-team zelf eens kunnen communiceren betreffende het probleem, en niet door een zekere Bor.

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door puccini Bekijk bericht

                              Misschien zou het DELTA-TV-team zelf eens kunnen communiceren betreffende het probleem, en niet door een zekere Bor.
                              Ik mijn visie communiceren ze prima hier.

                              Reageer


                              • #30
                                Vind je, Bordewolf?

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X