Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

[AANKONDIGING] Verbeteringen in audiokwaliteit #3

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

👏👏👏👏👏👏

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Donnie Bekijk bericht

Dat is het plan Ariegtemb.

groet,

Donnie
      Top!

Reageer

Zou er een update 4 komen deze week.... we wachten af.

Reageer

Jij zei dat het deze week gebeurt, Bordewolf!

Reageer

Er werd inderdaad verkondigd dat er deze maand een update kwam ! Het stond zelfs op Tweakers vermeld… 🤔 Ach we zullen het zien,
            Zolang er niks vanuit Delta zelf gecommuniceerd word geloof ik er niks meer van…
            Met dingen hopen en wensen word er niks bereikt..
            Gaap 🥱…

Positieve noot : nu al een aantal dagen over op glas & het bevalt prima, laat de updates maar komen !
            Ik zou het tof vinden als er een HDR kanaal kwam ipv nu steeds wat kanalen.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
              Jij zei dat het deze week gebeurt, Bordewolf!
              We moeten wel een beetje lief blijven maar goed met roepen word er nog niks waargemaakt helaas.
              Ik verneem het liever van iemand van Delta hoe & wat.
              We moeten het maar zien denk ik 🙏🤔

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Zeeuwse90 Bekijk bericht

We moeten wel een beetje lief blijven maar goed met roepen word er nog niks waargemaakt helaas.
                Ik verneem het liever van iemand van Delta hoe & wat.
                We moeten het maar zien denk ik 🙏🤔
                Ik zei februari en ik baseer me op uitspraken van Donnie en Eduard B
                Maar er is er maar 1 op dit forum die alles op mijn bordje wil schuiven om mij daarna weer af te fakkelen. Daar ben ik zelf wel een keer klaar mee.
                Steeds weer op de persoon spelen….
                Laatst bewerkt door Bordewolf; 23 Feb 2022, 20:05.

Reageer

Op de persoon spelen is inderdaad erg laf, dat ben ik met je eens op internet is het heel makkelijk om je achter je toetsenbord te verschuilen…. 🤔
                  Maar “ valse “ informatie en valse hoop geven is ook niet oké….

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Zeeuwse90 Bekijk bericht
                    Op de persoon spelen is inderdaad erg laf, dat ben ik met je eens op internet is het heel makkelijk om je achter je toetsenbord te verschuilen…. 🤔
                    Maar “ valse “ informatie en valse hoop geven is ook niet oké….
                    Tot nu toe komen de Deltamedewerkers mij betrouwbaar over en hebben ze tot nu toe nog niets geroepen wat niet waargemaakt is.

Reageer

Klopt, maar sommige forumleden wel…

Reageer

Het grote punt is dat nergens hier op het forum door een Delta medewerker vermeld is dat er eind februari uitslag over Dolby zou komen.

Het enigste wat verteld is dat Dolby in ontwikkeling is en 4K wegens commerciele redenen op dit moment niet aan de orde is, dat is alles.

Denk maar eens aan het Goede Doel die zong het al in de jaren 80 :

Ik zag geen ja, ik zeg geen nee'k Laat altijd alles open

Dat is wel een beetje in het kort het DIT motto.
                        Laatst bewerkt door driepinter; 23 Feb 2022, 20:20.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                          Het grote punt is dat nergens hier op het forum door een Delta medewerker vermeld is dat er eind februari uitslag over Dolby zou komen.

Het enigste wat verteld is dat Dolby in ontwikkeling is en 4K wegens commerciele redenen op dit moment niet aan de orde is, dat is alles.
                          Hmmm, je start een onzinnige, dure landelijke reclame campagne maar dan geen 4K. Laat je niks wijs maken. Nogmaals het kan niet via de Kamai op deze "light" versie.
                          Goedkoop is uiteindelijk duurkoop. Denk nog 1 jaar wachten totdat er een nieuwe ontvanger komt. 4K zal dan wel alleen te zien zijn via een (duur)pluspakket omdat ze anders alle ontvangers moeten vervangen.
                          Laatst bewerkt door Willem1980; 23 Feb 2022, 19:12.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht

Hmmm, je start een onzinnige, dure landelijke reclame campagne maar dan geen 4K. Laat je niks wijs maken. Nogmaals het kan niet via de Kamai op deze "light" versie.
                            Goedkoop is uiteindelijk duurkoop. Denk nog 1 jaar wachten totdat er een nieuwe ontvanger komt. 4K zal dan wel alleen te zien zijn via een (duur)pluspakket omdat ze anders alle ontvangers moeten vervangen.
                            En helaas kan het wel. Ga maar naar de Youtube-app op de Kamai 7x en speel een 4K filmpje af met Dolby Atmos/ True HD met HDR en HLG. Om van te smullen.
                            Dus hou aub op met onzin te verkopen dat het niet kan, het is al lang bewezen dat deze decoder prima 4K kan afspelen, zelfs met alle soorten Dolby.

Aankondinging Dolby, pagina 3:

[AANKONDIGING] Verbeteringen in audiokwaliteit #2 - ZeelandNet Serviceforum

Verder moet ik toegeven dat binnenkort en februari uit elkaar liggen, maar helemaal gek ben ik nu ook weer niet, februari is genoemd alhier, maar ik kan het even niet terug vinden. En zou het erg zijn dat dit maart wordt?

Verder komen er nieuwe HD zenders aan in elk geval, bron Donnie .
                            4K en UHD weet ik niets van, daar kan men mij van alles aanpraten, maar daar heb ik nooit een tijdstip over genoemd.

Ik ben niet de roeptoeter van Delta. Er wordt ook nogal gereageerd om de simpele vraag of er deze week nog nieuws zou komen, het is maar een vraag.
                            Laatst bewerkt door Bordewolf; 23 Feb 2022, 20:26.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Verder moet ik toegeven dat binnenkort en februari uit elkaar liggen, maar helemaal gek ben ik nu ook weer niet, februari is genoemd alhier, maar ik kan het even niet terug vinden. En zou het erg zijn dat dit maart wordt?
                              Dit riep je al 2 jaar geleden::

14 Feb 2020, 20:23
                              Ik heb vernomen voor het einde van de volgende week een update van de decodersoftware... Wat er in zit zullen we dan weten, in elk geval een oplossing voor de ondertiteling, maar volgens mij ook DD en favorietenlijsten!

Overigens een enkel YouTube filmpje kijken is even wat anders

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht

Dit riep je al 2 jaar geleden::

14 Feb 2020, 20:23
                                Ik heb vernomen voor het einde van de volgende week een update van de decodersoftware... Wat er in zit zullen we dan weten, in elk geval een oplossing voor de ondertiteling, maar volgens mij ook DD en favorietenlijsten!

Overigens een enkel YouTube filmpje kijken is even wat anders
                                Dat was twee jaar geleden. Een beetje vreemd dat je een uitspraak van 2 jaar geleden er bij haalt, terwijl ik al driekwart jaar claim geen voorspellingen te doen of zaken te schrijven zonder bron. Een beetje rare manier om je zogenaamde gelijk te halen. De ballon alleen maar verder proberen op te blazen en de stemming op dit forum alleen maar vervelender maken.
                                Heel veel lezers zijn daar langzamerhand klaar mee. Steeds weer het op de man spelen waardoor informatie verloren gaat in oeverloos gedram en gezanik op de man gespeeld. Lees jezelfs een terug in alle topics. Je draagt geen ene bal meer bij, je bent alleen maar op mij aan het reageren in een soort kinderachtigheid die niet te filmen is. En dat doe je samen met 2 medekompanen die je graag bijvallen en ook telkens reageren. Elke normale post wordt gevolgd door 3 posts op de man gespeeld. Hoe leuk is dat voor andere forumleden? Is het te veel gevraagd inhoudelijk te discussieren en aanvallen op de persoon weg te laten?

En waarom mijn voorbeeld over Youtube geen hout zou snijden snap ik ff niet. Voel je je nu in je eer aangetast? Jij roept dat 4K en Dolby niet kan op deze decoder.
                                Het tegenbewijs is er gewoon.
                                Laatst bewerkt door Bordewolf; 24 Feb 2022, 08:58.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X