Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

[AANKONDIGING] Verbeteringen in audiokwaliteit #2

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
    Heb je er na 25 november 2021 niet meer naar gevraagd?
    Ik zou niet weten waarom.

    Reageer


    • #32
      Wegens andere drukkende bezigheden hebben we de aankomende verbeteringen in audiokwaliteit een stukje vooruit moeten schuiven. We zijn van plan begin februari alle resterende kanalen te upgraden.

      Allemaal nog de beste wensen!

      Reageer


      • #33
        Te upgraden naar Dolby Digital?

        Reageer


        • #34
          Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
          Te upgraden naar Dolby Digital?
          Het onderwerp van deze thread is verbeteringen in audiokwaliteit. Over Dolby Digital heb ik eerder al aangekondigd dat we er hard aan werken. Ook daarover hoop ik binnenkort iets zekers te kunnen melden. Nog even geduld dus.

          Reageer


          • #35
            Oorspronkelijk gepost door Eduard B Bekijk bericht

            Het onderwerp van deze thread is verbeteringen in audiokwaliteit. Over Dolby Digital heb ik eerder al aangekondigd dat we er hard aan werken. Ook daarover hoop ik binnenkort iets zekers te kunnen melden. Nog even geduld dus.
            Dat zal een nieuw topic worden “verbetering meerdere audiosporen”?

            Kun je wellicht ontkrachten of bevestigen dat 4K en UHD niet gaat werken op de Kamai 7x? En zijn daar ook onderzoeken naar/ontwikkelingen gaande?

            Reageer


            • #36
              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

              Dat zal een nieuw topic worden “verbetering meerdere audiosporen”?

              Kun je wellicht ontkrachten of bevestigen dat 4K en UHD niet gaat werken op de Kamai 7x? En zijn daar ook onderzoeken naar/ontwikkelingen gaande?
              Het leveren van 4K is natuurlijk een commerciële beslissing, dus daar weet ik niet zoveel vanaf. Ik kan wel bevestigen dat de Kamai7x klaar is voor 4K!

              Reageer


              • #37
                Oorspronkelijk gepost door Eduard B Bekijk bericht
                Wegens andere drukkende bezigheden hebben we de aankomende verbeteringen in audiokwaliteit een stukje vooruit moeten schuiven. We zijn van plan begin februari alle resterende kanalen te upgraden.

                Allemaal nog de beste wensen!
                🥸🥸 Jammer dat het vooruit word geschoven, maar goed we gaan het zien.
                Ben echt benieuwd wat er gaat gebeuren als straks KPN ook glasvezel gaat leveren & diensten in Zeeland.
                Wat voor schokgolf dit teweeg gaat brengen.
                Dingen vooruitschuiven en kleine update’s kunnen dan echt niet meer.
                Andere kant blijft het toch tof dat er wat nieuws komt vanuit Delta Dankje Eduard. 📺

                Reageer


                • #38
                  Oorspronkelijk gepost door Eduard B Bekijk bericht

                  Het leveren van 4K is natuurlijk een commerciële beslissing, dus daar weet ik niet zoveel vanaf. Ik kan wel bevestigen dat de Kamai7x klaar is voor 4K!
                  Kortom, hier is mee getest? Of mag dat zo niet interpreteren?

                  Ik snap dat er commerciele overwegingen zijn, maar het gemis van ESPN UHD is echt jammer te noemen.
                  Laatst bewerkt door Bordewolf; 13 Jan 2022, 16:48.

                  Reageer


                  • #39
                    Oorspronkelijk gepost door Zeeuwse90 Bekijk bericht

                    🥸🥸 Jammer dat het vooruit word geschoven, maar goed we gaan het zien.
                    Ben echt benieuwd wat er gaat gebeuren als straks KPN ook glasvezel gaat leveren & diensten in Zeeland.
                    Wat voor schokgolf dit teweeg gaat brengen.
                    Dingen vooruitschuiven en kleine update’s kunnen dan echt niet meer.
                    Andere kant blijft het toch tof dat er wat nieuws komt vanuit Delta Dankje Eduard. 📺
                    Ik ben erg bang dat KPN geen grote plannen heeft in Zeeland, afgezien van nieuwbouw en grote agglomeraties....

                    Reageer


                    • #40
                      Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

                      Ik ben erg bang dat KPN geen grote plannen heeft in Zeeland, afgezien van nieuwbouw en grote agglomeraties....
                      Kun je altijd nog de glasvezelwekker zetten.

                      Reageer


                      • #41
                        Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

                        Ik ben erg bang dat KPN geen grote plannen heeft in Zeeland, afgezien van nieuwbouw en grote agglomeraties....
                        Grote plannen hoeft voor mij persoonlijk ook niet, Er is dan een tweede speler in het veld en bied mogelijkheden tot overstappen. 📺🥸

                        Reageer


                        • #42
                          Oorspronkelijk gepost door Zeeuwse90 Bekijk bericht

                          Grote plannen hoeft voor mij persoonlijk ook niet, Er is dan een tweede speler in het veld en bied mogelijkheden tot overstappen. 📺🥸
                          En dus kan Delta uit lijfsbehoud niet anders dan de tv dienst op orde krijgen. Ik ben zeer benieuwd of men al met een 4K kanaal of UHD kanaal tests heeft gedaan op de Kamai 7x, maar daar krijgen we helaas geen antwoord op. In elk geval is wel de onzin uit de wereld dat Dolby en 4K niet kunnen op de Kamai 7x.

                          Reageer


                          • #43
                            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                            En dus kan Delta uit lijfsbehoud niet anders dan de tv dienst op orde krijgen. Ik ben zeer benieuwd of men al met een 4K kanaal of UHD kanaal tests heeft gedaan op de Kamai 7x, maar daar krijgen we helaas geen antwoord op. In elk geval is wel de onzin uit de wereld dat Dolby en 4K niet kunnen op de Kamai 7x.
                            Dit topic ging alleen over audiokwaliteit.
                            [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                            Reageer


                            • #44
                              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                              En dus kan Delta uit lijfsbehoud niet anders dan de tv dienst op orde krijgen. Ik ben zeer benieuwd of men al met een 4K kanaal of UHD kanaal tests heeft gedaan op de Kamai 7x, maar daar krijgen we helaas geen antwoord op. In elk geval is wel de onzin uit de wereld dat Dolby en 4K niet kunnen op de Kamai 7x.
                              Precies Ze kunnen dan niet achterblijven.

                              Reageer


                              • #45
                                Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

                                Dit topic ging alleen over audiokwaliteit.
                                Dank voor de reminder.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X