Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

[AANKONDIGING] Verbeteringen in audiokwaliteit #2

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Dus volgend jaar komt de grote opwaardering?
    Fantastisch klinkt dat.

    Reageer


    • #17
      Het leek mij juist fijn om de komende weken als Nederland weer op slot zit te genieten van een fijn geluid. HomeAlone weer kijken in blikkerig geluid dus.
      Laatst bewerkt door Willem1980; 24 Nov 2021, 15:45.

      Reageer


      • #18
        In Januari…

        Al goed laten we het dan maar zien
        Wel fijn dat er een reactie is geweest van uit Delta.
        Jammer dat het weer vooruit word geschoven , jammer.
        Kanttekening is wel dat ze voorzichtig zijn mbt tot storingen wat op-zich dan wel goed is.

        Maakt me wel erg nieuwsgierig hoe het zal gaan als er straks nieuwe klanten bij komen, op het glasvezel netwerk. Kan het netwerk dit dan wel aan?

        Reageer


        • #19
          Ik wil toch nog even het volgende uit het originele bericht benadrukken:
          "We gebruiken de AAC audio codec, dus hoewel 96kbps prima kwaliteit levert, doet het geen recht aan hoogwaardige documentaires of concerten."

          Een upgrade van het stereogeluid is leuk, maar niet belangrijk genoeg er ook maar de kleinste storing mee te veroorzaken.

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Zeeuwse90 Bekijk bericht
            In Januari…
            Maakt me wel erg nieuwsgierig hoe het zal gaan als er straks nieuwe klanten bij komen, op het glasvezel netwerk. Kan het netwerk dit dan wel aan?
            Ja hoor, de keuze om de uitrol stil te liggen i.v.m. de aankomende feestdagen staat los van de uitbreiding van ons glazvezel netwerk.

            Reageer


            • #21
              Ik doelde meer op als er kans is op een grote storing, doordat er zo iets “ Simpels “ als een upgrade van het audio kanaal plaatsvind.

              Hoe kan het dan dat er straks waarschijnlijk tig meer klanten bij komen?

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Eduard B Bekijk bericht

                Ja hoor, de keuze om de uitrol stil te liggen i.v.m. de aankomende feestdagen staat los van de uitbreiding van ons glazvezel netwerk.
                Zeer begrijpelijk, geduld wordt uiteindelijk beloond! Op 1 punt ben ik het niet eens. 256Kbps AAC is wel degelijk een aanzienlijke vooruitgang tov van het blikken geluid dat nu uit boxen komt!

                Opwaarderen na de feestdagen, alle begrip! Ook nog iets te melden over Dolby/andere geluidssporen?
                Laatst bewerkt door Bordewolf; 24 Nov 2021, 17:14.

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door Zeeuwse90 Bekijk bericht
                  Ik doelde meer op als er kans is op een grote storing, doordat er zo iets “ Simpels “ als een upgrade van het audio kanaal plaatsvind.

                  Hoe kan het dan dat er straks waarschijnlijk tig meer klanten bij komen?
                  Het netwerk van een bedrijf als Delta is heel complex en bestaat uit meerdere afgekaderde stukjes. Ik ga je niet in detail uitleggen waar de knelpunten zitten bij het opwaarderen van TV kanalen. Hoewel netwerkcapaciteit relevant is, zijn er veel meer aspecten die correct moeten functioneren.



                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                    Zeer begrijpelijk, geduld wordt uiteindelijk beloond! Op 1 punt ben ik het niet eens. 256Kbps AAC is wel degelijk een aanzienlijke vooruitgang tov van het blikken geluid dat nu uit boxen komt!

                    Opwaarderen na de feestdagen, alle begrip! Ook nog iets te melden over Dolby/andere geluidssporen?
                    Ik vind het heel lastig om uitspraken te doen over te ontwikkelingen m.b.t. andere geluidssporen. Om teleurstelling te voorkomen ga ik geen harde datum noemen. Wel kan ik je melden dat er onderhand dagelijks mensen mee bezig zijn en dat we in een vergevorderd stadium zitten in de ontwikkeling.

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door Eduard B Bekijk bericht

                      Ik vind het heel lastig om uitspraken te doen over te ontwikkelingen m.b.t. andere geluidssporen. Om teleurstelling te voorkomen ga ik geen harde datum noemen. Wel kan ik je melden dat er onderhand dagelijks mensen mee bezig zijn en dat we in een vergevorderd stadium zitten in de ontwikkeling.
                      Dat is voor mij voldoend om te weten. Al komt het ergens maart volgend jaar, als het er maat gaat komen en dit nieuws is zeer hoopgevend!

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door Eduard B Bekijk bericht
                        en dat we in een vergevorderd stadium zitten in de ontwikkeling.
                        Over welke ontwikkeling heb je het nu? 256Kbps AAC is een algemene standaard die je zo kunt toepassen.

                        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                        Reageer


                        • #27
                          De ontwikkeling van meer HD zenders denk ik. Er zijn nog zoveel zenders die in SD zijn nu.

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                            Over welke ontwikkeling heb je het nu? 256Kbps AAC is een algemene standaard die je zo kunt toepassen.
                            Excuses voor de onduidelijkheid, ik doelde op andere geluidssporen(o.a. Dolby Digital).

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door Eduard B Bekijk bericht

                              Excuses voor de onduidelijkheid, ik doelde op andere geluidssporen(o.a. Dolby Digital).
                              Dat was ook het antwoord op mijn vraag. Naar 4K of UHD durf ik niet meer te vragen.

                              Reageer


                              • #30
                                Heb je er na 25 november 2021 niet meer naar gevraagd?

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X