Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

[AANKONDIGING] Verbeteringen in audiokwaliteit #3

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • [AANKONDIGING] Verbeteringen in audiokwaliteit #3

    Als vervolg op topic "[AANKONDIGING] Verbeteringen in audiokwaliteit" #1 en #2 hebben we vandaag opnieuw kanalen omgezet naar een hogere stereo kwaliteit.

    Dat betekent dat we momenteel de volgende kanalen in hogere bitrate hebben:
    NPO 1, NPO 2, NPO 3, RTL4, RTL5, SBS6, RTL7, DisneyXD/Veronica, NET5, RTL8, FOX, Comedy Central, National Geographic Channel, TLC, Spike, RTL Z, SBS9, BBC First, Disney Channel, JenZ, Discovery, 24Kitchen, Zender van de Maand, HISTORY, EÊn, Canvas, Ketnet, ID, MTV, Eurosport 1, Nat Geo Wild, Filmbox, NPO Nieuws, NPO Politiek, NPO 1 extra, NPO 2 extra, NPO Zappelin extra, Horse & Country TV, Eurosport 2, Extreme Sports, Nautical Channel , Trace Sport Stars, TRACE Urban, 192TV, 100% NL TV, MTV Hits, MTV Live, Nick Music, MTV 00s, MTV 80s, Mezzo, TV Oranje, Stingray Classica, SLAM!TV, Stingray lite TV, Stingray DJAZZ, Stingray iConcerts, Schlager TV, Cartoon Network, Boomerang, BabyTV, Nick Jr., Nick Toons, ESPN, ESPN2, ESPN3, ESPN4, BBC1, BBC2, BBC4/BBC Cbeebies, Film1 Premiere, Film1 Action, Film1 Family, Film1 Drama, Ziggo Sport Select, Ziggo Sport Voetbal, Ziggo Sport Golf, Ziggo Sport Racing, Ziggo Sport Docu, Ziggo Sport Tennis

    Alle resterende kanalen zullen we binnenkort ook verhogen maar hiermee zijn alle "belangrijke" kanalen gedaan.

  • #2
    Applaus !!!!

    Reageer


    • #3
      Mooi man

      Reageer


      • #4
        Stereoâ€Ļâ€Ļ. Waar blijft 5.1? Dit is toch niet van deze tijd?

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Luctor Bekijk bericht
          Stereoâ€Ļâ€Ļ. Waar blijft 5.1? Dit is toch niet van deze tijd?
          Blij met de upgrade! Top!

          Belofte maakt schuldâ€Ļ. Eduard B heeft ons beloofd deze maand van nieuws te voorzien!
          De maand is nog maar net begonnen en nog niet om!

          Reageer


          • #6
            Verwacht je nog veel upgrades in februari, Bordewolf?
            Of bedoel je iets anders met de maand is maar net begonnen ?

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
              Verwacht je nog veel upgrades in februari, Bordewolf?
              Of bedoel je iets anders met de maand is maar net begonnen ?
              3 februari gaan ze zenders verschuiven. Ik had al gevraagd of men dan ook weer een zendertje naar HD zet, maar daar heb ik geen antwoord op gekregen.

              Maar deze maand zou Eduard B met nieuws over de audiosporen/Dolby komen. De maand is nog niet om, dus vandaar mijn opmerking. Het lijkt me wel het eerstvolgende nu de stereoupgrade zo goed als afgerond is.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                Blij met de upgrade! Top!

                Belofte maakt schuldâ€Ļ. Eduard B heeft ons beloofd deze maand van nieuws te voorzien!
                De maand is nog maar net begonnen en nog niet om!
                Noem jij dit goed nieuws?

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

                  Noem jij dit goed nieuws?
                  Elke verbetering is goed nieuws, ik ben van het piepgeluid af en het geluid stereo is stukken beter!
                  Er zijn ook nog kanalen zonder Dolby, die hebben dan in elk geval nu fatsoenlijk stereogeluid.

                  Nu hopen dat mijn surround setje ook weer surround geluid gaat geven!

                  Reageer


                  • #10
                    Ik verwacht dit jaar beslist geen Dolby Digital geluidsspoor.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                      Ik verwacht dit jaar beslist geen Dolby Digital geluidsspoor.
                      We gaan het deze maand horen.

                      Reageer


                      • #12
                        De verbetering van de audiokwaliteit, gaat dat ook gelden voor de radiozenders? Hoe zit het daar mee? Ik luister vaak naar de Stingray zenders.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door ariegtemb Bekijk bericht
                          De verbetering van de audiokwaliteit, gaat dat ook gelden voor de radiozenders? Hoe zit het daar mee? Ik luister vaak naar de Stingray zenders.
                          Dat is een interessante vraag!

                          Natuurlijk zijn er voor radio wel alternatieven. De tv audio weer conform coax lijkt me de hoogste prio en zelfs naar Dolby Atmos voor de kanalen doe dit al ondersteunen.
                          Laatst bewerkt door Bordewolf; 2 Feb 2022, 21:29.

                          Reageer


                          • #14
                            👏👏👏👏👏

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door ariegtemb Bekijk bericht
                              De verbetering van de audiokwaliteit, gaat dat ook gelden voor de radiozenders? Hoe zit het daar mee? Ik luister vaak naar de Stingray zenders.
                              Dat is het plan Ariegtemb.

                              groet,

                              Donnie

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X