Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Opname wissen erg omslachtig

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Oorspronkelijk gepost door bordewolf Bekijk bericht

    echt? Je blijft je vraag stellen terwijl een mediamarkt, bcc en expert je zo op weg kunnen helpen?
    ik vraag om hulp.. Is dat zo erg????? Ook al heeft de media markt 1000 kabels ik weet niet hoe het werkt

    wat zijn jullie toch allemaal narcisten hier
    waar is zeelandnet toch gebleven??
    Met hulp













    Reageer


    • #32
      Oorspronkelijk gepost door sofietje Bekijk bericht

      ik vraag om hulp.. Is dat zo erg????? Ook al heeft de media markt 1000 kabels ik weet niet hoe het werkt

      wat zijn jullie toch allemaal narcisten hier
      waar is zeelandnet toch gebleven??
      Met hulp












      Volgens mij is hier hulp zat, maar serieus, je weet hier wel van alles te posten en iedereen voor rotte vis uit te maken, maar weet niet hoe Google werkt?
      Dit is gewoon express trollen om de boel hier verder op te hitsen.

      En met 5 posts en een nieuwe account, wat weet jij dan van de geschiedenis van dit forum af?
      Maar goed voordeel van de twijfel:

      Storingen via Coax kunnen ontstaan door verouderde kabels of verouderde splitters (die verdelen het signaal/kabels) naar meerdere tv’s. Nieuwe coax kabeltje of een nieuwe splitter kopen. Wellicht kan een kennis of familielid helpen.

      Is dat niet de oplossing dan Delta bellen, dan is er iets in de AOP mis of in de straatkast.
      Laatst bewerkt door Bordewolf; 21 Dec 2021, 23:51.

      Reageer


      • #33
        Oorspronkelijk gepost door sofietje Bekijk bericht
        ik vraag om hulp.. Is dat zo erg????? Ook al heeft de media markt 1000 kabels ik weet niet hoe het werkt

        wat zijn jullie toch allemaal narcisten hier
        waar is zeelandnet toch gebleven??
        Met hulp
        Ik zou eens zoeken op tv dealers in Zeeland :

        tv dealers zeeland - Google Zoeken

        Die kun je eventueel bellen voor hulp.
        Bijgevoegde bestanden

        Reageer


        • #34
          .


          Laatst bewerkt door sofietje; 22 Dec 2021, 04:36.

          Reageer


          • #35
            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

            Echt? Je blijft je vraag stellen terwijl een Mediamarkt, BCC en EXPERT je zo op weg kunnen helpen?
            Bor, kerel, hou jij je nou bij je eigen struggles in plaats van die van een ander te trollen. Niet iedereen functioneert op jouw 'niveau'...

            Reageer


            • #36
              Oorspronkelijk gepost door sofietje Bekijk bericht

              ik vraag om hulp.. Is dat zo erg????? Ook al heeft de media markt 1000 kabels ik weet niet hoe het werkt
              Tsja, dat kun je heel vaak zeggen. Heeft dat veel geholpen?

              waar is zeelandnet toch gebleven?? Met hulp
              Dit forum is voor klanten onder elkaar die elkaar helpen. Zitten ook narcisten bij. De kans op echte serieuze hulp is hier kleiner dat bij de reguliere klantenservice die er voor bedoeld is. Hulp met kabeltjes etc. is vaak snel gevonden bij een slim familielid of een behulpzame buurman. Tip: Noem een narcist niet zo waar hij het kan lezen, dan helpt ie je sowieso niet...

              Reageer


              • #37
                Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

                Bor, kerel, hou jij je nou bij je eigen struggles in plaats van die van een ander te trollen. Niet iedereen functioneert op jouw 'niveau'...
                Vreemd dat je mij juist aanvalt, ik heb haar netjes voorzien van een antwoord. Dit wordt langzaamaan een forum van mensen die over elkaar heen willen buitelen.
                Laten we het on topic houden, je mag best van mening verschillen. Hou het netjes.

                Volgens mij zijn er gerede vraagtekens bij ‘Sofietje’ die niets kan en weet maar wel off topic weet te posten, een switch wel kan schrijven maar niet weet wat het is en ook nog eens weet dat dit forum zo behulpzaam is maar 5 posts en een geheel nieuw account. Google weet ze ook niet, maar weet wel dit forum te vinden. Dat heb ik gemeld bij forumbeheer. Die kunnen haar ook helpen met haar vragen en/pf alsnog blokkeren als dit opzet betreft.
                Laatst bewerkt door Bordewolf; 22 Dec 2021, 09:50.

                Reageer


                • #38
                  Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                  Vreemd dat je mij juist aanvalt, ik heb haar netjes voorzien van een antwoord. Dit wordt langzaamaan een forum van mensen die over elkaar heen willen buitelen.
                  Laten we het on topic houden, je mag best van mening verschillen. Hou het netjes.

                  Volgens mij zijn er gerede vraagtekens bij ‘Sofietje’ die niets kan en weet maar wel off topic weet te posten, een switch wel kan schrijven maar niet weet wat het is en ook nog eens weet dat dit forum zo behulpzaam is maar 5 posts en een geheel nieuw account. Google weet ze ook niet, maar weet wel dit forum te vinden. Dat heb ik gemeld bij forumbeheer. Die kunnen haar ook helpen met haar vragen en/pf alsnog blokkeren als dit opzet betreft.
                  Gast. Zullen we een apart topic over het gedrag onderling openen?

                  Reageer


                  • #39
                    Ik vindt ook dat Bordewolf het ultieme voorbeeld is van de splinter zoeken bij een ander maar de balk bij zichzelf niet ziet.

                    Reageer


                    • #40
                      Nog steeds elke dag blokjes beeld

                      Reageer


                      • #41
                        sofietje En wat zei de klantenservice daarover? Neem aan dat je daar contact mee hebt gezocht...

                        p.s. waarom heb je al je oude berichten verwijderd?
                        Je had trouwens beter zelf een topic kunnen beginnen ipv een ander topic te kapen...
                        "Opname wissen erg omslachtig" heeft niets te maken met blokjes beeld
                        Laatst bewerkt door JanPietJoris; 22 Feb 2022, 16:52.

                        Reageer


                        • #42
                          Oorspronkelijk gepost door sofietje Bekijk bericht
                          Nog steeds elke dag blokjes beeld
                          Blokjes beeld kan natuurlijk verschillende oorzaken hebben. Wij helpen je graag om uit te zoeken hoe we dit kunnen oplossen. Ik zou je adviseren om met ons in contact te komen via chat. (https://www.delta.nl/klantenservice/) Dan kunnen wij je direct helpen!

                          Reageer


                          • #43
                            Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht
                            sofietje En wat zei de klantenservice daarover? Neem aan dat je daar contact mee hebt gezocht...

                            p.s. waarom heb je al je oude berichten verwijderd?
                            Je had trouwens beter zelf een topic kunnen beginnen ipv een ander topic te kapen...
                            "Opname wissen erg omslachtig" heeft niets te maken met blokjes beeld
                            die nemen de telefoon niet op. laten je uren in de wacht staan.. en via facebook schiet het ook niet op. het enigste wat ze willen doen is een stekkertje sturen. ik heb geschreeuwd om hulp. maar ene LINDA laat het afweten om te helpen .. daarnaast heb ik sinds vorig jaar een mobiel van zeeland met met de belofte sb9 te krijgen ,maar het is nu 32-2 2022. bijna een jaar later ,en heb nog steeds geen gratis sbs9... EN IK HEB ONFEVEER 2 JAAR GELEDEN AL DE VRAAG GESTELD> WAAROM KAN IN IN GOOGLE CROME DE KNOP STEL EEN VRAAG NIET AANKLIKKEN... ik kan de knop niet vinden helaas

                            Reageer


                            • #44
                              Oorspronkelijk gepost door sofietje Bekijk bericht

                              die nemen de telefoon niet op. laten je uren in de wacht staan.. en via facebook schiet het ook niet op. het enigste wat ze willen doen is een stekkertje sturen. ik heb geschreeuwd om hulp. maar ene LINDA laat het afweten om te helpen .. daarnaast heb ik sinds vorig jaar een mobiel van zeeland met met de belofte sb9 te krijgen ,maar het is nu 32-2 2022. bijna een jaar later ,en heb nog steeds geen gratis sbs9... EN IK HEB ONFEVEER 2 JAAR GELEDEN AL DE VRAAG GESTELD> WAAROM KAN IN IN GOOGLE CROME DE KNOP STEL EEN VRAAG NIET AANKLIKKEN... ik kan de knop niet vinden helaas
                              De zender SBS9 zit gewoon standaard in het 50+ (basis) pakket dus daarvoor hoef je geen mobiel abonnement te hebben :

                              Het basis zenderpakket voor het hele gezin | DELTA

                              Reageer


                              • #45
                                fijn ee mensen --om ouderen in de zeik te zetten.. IK HEB GEEN SBS 9 en het lukt niet.

                                het lukt zelfs niet om een klusjes man te vragen via het prikbbord.
                                ik plaatse een advertentie. en ik zie niks, Dus probeer het nog een keer. en dan zie ik dit.
                                ik ben geblokt.


                                IK VRAAG NOG 1 KEER HELP ME. STUUR EN MONTEUR LANGS.

                                EN ZORG DAT IK GEEN BLOKJES BEELD MEER HEB.
                                EN DAT IK GEWOON OOK EEN ADVERTENTIE KAN PLAATSEN OP HET PRIKBORD.











                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X