Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Opname wissen erg omslachtig

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Basboer Bekijk bericht
    Is de voorlopige conclusie dat er geen kortere manier is dan een opname verwijderen in elf handelingen?
    Jawel, via de delta app android bijv. Of op pc hierboven genoemd.

    Reageer


    • #17
      .
      Laatst bewerkt door sofietje; 22 Dec 2021, 04:36.

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door sofietje Bekijk bericht
        reageer op dit bericht.
        na 1 jaar nog steeds niks veranderd. de knop stel een vraag op het forum is er nog steeds niet.

        dan maar zo . jammer hoor..

        reageer op dit bericht lukt wel.
        dan maar even zo.


        blokjes beeld op de NPO1. al maanden.. heel het scherm van de tv . er valt niet meer naar te kijken.

        zou graag willen dat het voor 1ste kerst is opgelost.. zodat wij de film de slag om de schelde ook kunnen zien
        Daar was al even eerder een topic over, zie https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...haperend-beeld

        Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
        Ik zou aanraden dit te melden bij de klantenservice. Dat is handiger en sneller dan het melden op dit klant-helpt-klant forum.

        Reageer


        • #19
          Na het kijken van de opname gewoon op de "terugtoets" van de ab klikken. Je kunt nu ditect wissen.

          Reageer


          • #20
            .
            Laatst bewerkt door sofietje; 22 Dec 2021, 04:36.

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door rasimaging Bekijk bericht
              Na het kijken van de opname gewoon op de "terugtoets" van de ab klikken. Je kunt nu ditect wissen.
              Hier hebben we iets aan, blijft gek dat dit na afloop van het kijken van de opname niet direct wordt gevraagd.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door sofietje Bekijk bericht
                Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
                Ik zou aanraden dit te melden bij de klantenservice. Dat is handiger en sneller dan het melden op dit klant-helpt-klant forum.


                heb je dan ook een telefoon nummer??

                ik bel zo vaak met dit nummer.0118 225 575.... maar sta alleen maar in de wacht.. er word gewoon nooit opgenomen
                Je kunt ook digitaal contact maken :

                Je kunt natuurlijk ook altijd contact opnemen via de chat met de klantenservice op : https://delta.nl/klantenservice/
                Facebook : https://m.me/deltanl
                Twitter : https://twitter.com/deltanl
                Whatsapp : https://api.whatsapp.com/send?phone=310118225575

                mail adres : [email protected]
                Laatst bewerkt door driepinter; 21 Dec 2021, 07:55.

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door rasimaging Bekijk bericht
                  Na het kijken van de opname gewoon op de "terugtoets" van de ab klikken. Je kunt nu ditect wissen.
                  Geweldig! Dit is DE oplossing. Bedankt rasimiging.

                  Jammer dat er nog teveel mensen zijn die met nutteloze reacties op mijn vraag komen en oud zeer (?) hier gaan vermelden. Ik vraag me altijd af of deze mensen zich buiten de anonimiteit van het forum ook zo gedragen.

                  Reageer


                  • #24
                    Voor jouw laatste vraag moet je een nieuw topic aanmaken, WimS.

                    Reageer


                    • #25
                      .


                      Laatst bewerkt door sofietje; 22 Dec 2021, 04:37.

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door sofietje Bekijk bericht
                        zit al meerder uren met de delta online, via facebook ze willen me helaas niet helpen, weet niet wat een splitter is. helaas,

                        waarom geen monteur langs sturen.. en waarom nooit de telefoon opnemen??
                        waarom word het voor ons ouderen elke keer zo moeilijk gemaakt.


                        Ten eerste moet je dit soort zaken niet online doen, maar via de telefoon. Daar is wachttijd, maar dit is wel stukken beter.
                        Ga naar de eerstbeste witgoedhandel en vraag om een tv-COAXsplitter en je bent waar je wezen moet.

                        Reageer


                        • #27
                          .
                          Laatst bewerkt door sofietje; 22 Dec 2021, 04:37.

                          Reageer


                          • #28
                            Google eens op coax splitter bij afbeeldingen.

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door sofietje Bekijk bericht
                              als ik het zou snappen ,had ik dat allang gedaan..... maar helaas ik snap niks dat van dat soort dingen.

                              wat is een coax splitter? en hoe sluit ik die dan aan?
                              Heb je geen handig familielid, buurman/vrouw, vriend, vriendin die je even uit de brand kan helpen?
                              Schiet beter op dan aan de telefoon wachten of hier van hot naar haar gestuurd te worden.
                              [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door sofietje Bekijk bericht
                                als ik het zou snappen ,had ik dat allang gedaan..... maar helaas ik snap niks dat van dat soort dingen.

                                wat is een coax splitter? en hoe sluit ik die dan aan?
                                Echt? Je blijft je vraag stellen terwijl een Mediamarkt, BCC en EXPERT je zo op weg kunnen helpen?

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X