Ik ben vanwege het grote prijsverschil overgestapt Canal Digitaal (schotel) naar Delta Interactieve TV (glasvezel). Wat mij erg stoort is de omslachtige bediening van de interface.
Als ik na het bekijken van een opgenomen item deze opname wil verwijderen dan zijn er wel erg veel stappen nodig:
- opname stoppen (logisch)
- vraag "afsluiten" aanklikken
- "menu" aanklikken
- pijltje omlaag ("kanalen")
- pijltje omlaag ("apps")
- pijltje omlaag ("opnames")
- "opnames" aanklikken
- "opgenomen" aanklikken
- als je geluk hebt, dan staat de opname als eerste; "opnames selecteren" aanklikken
- "verwijder geselecteerde opnames" aanklikken
- dan tenslotte "verwijder opname(s)" aanklikken
Dit zijn dus minstens 11 stappen; als je opname niet de eerste opname in de lijst is, dan komen er nog een aantal stappen bij.
Bij Canal Digitaal had ik slechts 2 stappen nodig: opname stoppen en dan kon ik met 1 klik op de rode knop de laatst bekeken opname wissen. Het is toch het meest logisch dat je de laatst bekeken opname gaat wissen.
Ik hoop dat ik het verkeerd doe en dat iemand mij kan uitleggen hoe ik dit nu ook in 2 stappen kan doen.
Als ik na het bekijken van een opgenomen item deze opname wil verwijderen dan zijn er wel erg veel stappen nodig:
- opname stoppen (logisch)
- vraag "afsluiten" aanklikken
- "menu" aanklikken
- pijltje omlaag ("kanalen")
- pijltje omlaag ("apps")
- pijltje omlaag ("opnames")
- "opnames" aanklikken
- "opgenomen" aanklikken
- als je geluk hebt, dan staat de opname als eerste; "opnames selecteren" aanklikken
- "verwijder geselecteerde opnames" aanklikken
- dan tenslotte "verwijder opname(s)" aanklikken
Dit zijn dus minstens 11 stappen; als je opname niet de eerste opname in de lijst is, dan komen er nog een aantal stappen bij.
Bij Canal Digitaal had ik slechts 2 stappen nodig: opname stoppen en dan kon ik met 1 klik op de rode knop de laatst bekeken opname wissen. Het is toch het meest logisch dat je de laatst bekeken opname gaat wissen.
Ik hoop dat ik het verkeerd doe en dat iemand mij kan uitleggen hoe ik dit nu ook in 2 stappen kan doen.
Reageer