Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Opname wissen erg omslachtig

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Opname wissen erg omslachtig

Ik ben vanwege het grote prijsverschil overgestapt Canal Digitaal (schotel) naar Delta Interactieve TV (glasvezel). Wat mij erg stoort is de omslachtige bediening van de interface.
    Als ik na het bekijken van een opgenomen item deze opname wil verwijderen dan zijn er wel erg veel stappen nodig:
    - opname stoppen (logisch)
    - vraag "afsluiten" aanklikken
    - "menu" aanklikken
    - pijltje omlaag ("kanalen")
    - pijltje omlaag ("apps")
    - pijltje omlaag ("opnames")
    - "opnames" aanklikken
    - "opgenomen" aanklikken
    - als je geluk hebt, dan staat de opname als eerste; "opnames selecteren" aanklikken
    - "verwijder geselecteerde opnames" aanklikken
    - dan tenslotte "verwijder opname(s)" aanklikken

Dit zijn dus minstens 11 stappen; als je opname niet de eerste opname in de lijst is, dan komen er nog een aantal stappen bij.

Bij Canal Digitaal had ik slechts 2 stappen nodig: opname stoppen en dan kon ik met 1 klik op de rode knop de laatst bekeken opname wissen. Het is toch het meest logisch dat je de laatst bekeken opname gaat wissen.

Ik hoop dat ik het verkeerd doe en dat iemand mij kan uitleggen hoe ik dit nu ook in 2 stappen kan doen.

Ik vermoed dat dit kan in minder dan elf handelingen.
    Wellicht zijn er enthousiaste gebruikers van DIT die hiermee kunnen helpen?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door WimS Bekijk bericht
      Ik ben vanwege het grote prijsverschil overgestapt Canal Digitaal (schotel) naar Delta Interactieve TV (glasvezel). Wat mij erg stoort is de omslachtige bediening van de interface.
      Als ik na het bekijken van een opgenomen item deze opname wil verwijderen dan zijn er wel erg veel stappen nodig:
      - opname stoppen (logisch)
      - vraag "afsluiten" aanklikken
      - "menu" aanklikken
      - pijltje omlaag ("kanalen")
      - pijltje omlaag ("apps")
      - pijltje omlaag ("opnames")
      - "opnames" aanklikken
      - "opgenomen" aanklikken
      - als je geluk hebt, dan staat de opname als eerste; "opnames selecteren" aanklikken
      - "verwijder geselecteerde opnames" aanklikken
      - dan tenslotte "verwijder opname(s)" aanklikken

Dit zijn dus minstens 11 stappen; als je opname niet de eerste opname in de lijst is, dan komen er nog een aantal stappen bij.

Bij Canal Digitaal had ik slechts 2 stappen nodig: opname stoppen en dan kon ik met 1 klik op de rode knop de laatst bekeken opname wissen. Het is toch het meest logisch dat je de laatst bekeken opname gaat wissen.

Ik hoop dat ik het verkeerd doe en dat iemand mij kan uitleggen hoe ik dit nu ook in 2 stappen kan doen.
      Wellicht even toevoegen om het beter te begrijpen. Je gaat naar een eerder opgenomen programma, bekijkt deze en na afloop wil je meteen deze wissen (lijkt mij logisch). Je zou of een vraag moeten kijken na pauze of stop: kijken hervatten, stoppen of opname wissen. De OPT toets herbergt soms extra functies?

Reageer

De vraag hervatten/stoppen/wissen krijg ik niet na het kijken. De OPT toets geeft ook geen afkorting naar het gewenste resultaat.

Reageer

Opnames kun je eventueel ook wissen in https://webtv.delta.nl.

Reageer

Dat klopt, zijn inderdaad minder stappen, maar ik zit met de afstandsbediening in mijn hand en moet dan de omweg via mijn computer kiezen om eenvoudig een net bekeken opname te wissen. Dat kan toch niet de bedoeling van Delta zijn.

Reageer

Je kunt natuurlijk ook altijd contact opnemen via de chat met de klantenservice op : https://delta.nl/klantenservice/glasvezel
              Facebook : https://m.me/deltaglasvezel
              Twitter : https://twitter.com/deltanl
              Whatsapp : https://api.whatsapp.com/send?phone=310118225575

mail adres glasvezel : [email protected]
              Laatst bewerkt door driepinter; 19 Dec 2021, 15:53.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Basboer Bekijk bericht
                Ik vermoed dat dit kan in minder dan elf handelingen
                Laat dan maar eens zien hoe jij dat zou oplossen.

Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

Reageer

Als ik het wist had ik dat allang vermeld.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Basboer Bekijk bericht
                    Als ik het wist had ik dat allang vermeld.
                    Maar je vermoedt het wel? Je begint weer raar te doen.

Reageer

Wat is raar aan het niet kunnen voorstellen dat het niet sneller kan dan met elf handelingen ?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

Maar je vermoedt het wel? Je begint weer raar te doen.
                        Zeg nu niets meer over een ander......
                        [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

Reageer

Volgens mij is het je niet kunnen voorstellen dat het niet anders kan, hetzelfde als vermoeden dat het anders kan.

Het lijkt mij vanuit mijn ervaring met apparaten tot op heden bijna ondenkbaar dat je elf stappen moet doen om een opname te verwijderen.

Deze ervaring geeft mij een vermoeden dat het simpeler moet kunnen. Ik begrijp nog steeds niet wat hier vreemd aan is.

Al sta jij voor een supermarkt waar je nog nooit bent in geweest, dan heb je toch een vermoeden dat er pakken koffie worden verkocht?
                          Dat hoef je niet te weten; dat vermoeden is gebouwd op eerdere ervaringen in je leven.

Reageer

Ik kan me ook dingen niet voorstellen. Ligt meestal aan mijn voorstellingsvermogen.

Reageer

Is de voorlopige conclusie dat er geen kortere manier is dan een opname verwijderen in elf handelingen?

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X