Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

[AANKONDIGING] Verbeteringen in audiokwaliteit #2

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #46
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

    En dus kan Delta uit lijfsbehoud niet anders dan de tv dienst op orde krijgen. Ik ben zeer benieuwd of men al met een 4K kanaal of UHD kanaal tests heeft gedaan op de Kamai 7x, maar daar krijgen we helaas geen antwoord op. In elk geval is wel de onzin uit de wereld dat Dolby en 4K niet kunnen op de Kamai 7x.
    Wat denk je zelf dat ze tegen jou gaan zeggen dat de light versie van de Kamai geen 4k of Dolby aan kan. Waar blijft het dan?. Landelijk pochen over snelle internetverbinding maar geen 4k zender. Hoe zou dat toch komen???. Maar geloof jij Delta maar en spreek je in december weer.

    Reageer


    • #47
      Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht

      Wat denk je zelf dat ze tegen jou gaan zeggen dat de light versie van de Kamai geen 4k of Dolby aan kan. Waar blijft het dan?. Landelijk pochen over snelle internetverbinding maar geen 4k zender. Hoe zou dat toch komen???. Maar geloof jij Delta maar en spreek je in december weer.
      Wat ik geloof of niet doet niet zo veel ter zake en voegt hier ook niets toe, ik kan net als jij alleen afgaan op wat Delta in dit forum aan informatie post en dat is hoopgevend. Ik hoop dat ik mijn mening of vurige wens wel mag posten hier :-).

      Als jij nog even wil uitleggen wat het verschil is tussen de uitgeleverde Kamai 7x aan klanten en de Kamai 7x die met specs op de site van Amino staat, dan ben ik en de rest van de forumleden zeer geholpen met deze informatie.

      Ik hoor Eduard B zeggen dat een 4K zender wel degelijk op de Kamai 7x uitgezonden kan worden, echter dat er commerciele overwegingen zijn dit (nog) niet te doen of wellicht commercieel helemaal niet aantrekkelijk op dit moment. Ik vertaal dat als er moet een ei worden gelegd binnen welke pakketten of welk nieuw pakket dit beschikbaar komt of dat het voorlopig helemaal niet aantrekkelijk is dit aan te bieden ( lees geen uitgebreide vraag naar). Alleen blijf ik het persoonlijk vreemd vinden dat ESPN UHD er dan nog niet is, die behoort gewoon bij het ESPN pakket, daar is vraag naar omdat voetbal/sport in UHD of 4K gewoon fijner kijkt.

      Wat mij betreft zal de tijd verder wel leren hoe en wat. Ik vind het fijn om uit te gaan van een glas halfvol. Duurt het te lang dan zal ik zeker weer aan de bel trekken. Maar altijd van iets negatiefs uitgaan is ook niet goed.
      Juist nu medewerkers van Delta posten is er meer begrip waarom iets niet meteen kan of later komt.
      Ik heb niet het idee dat ze liggen te slapen op dit moment. Tot nu toe is het tv product volop in ontwikkeling.
      Laatst bewerkt door Bordewolf; 16 Jan 2022, 00:11.

      Reageer


      • #48
        Als ik dit zo lees zullen de Olympisch winterspelen 2022 niet zichtbaar zijn in UHD bij Deltafiber

        Reageer


        • #49
          Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
          Als ik dit zo lees zullen de Olympisch winterspelen 2022 niet zichtbaar zijn in UHD bij Deltafiber
          Wie gaat dit in UHD of 4K aanbieden dan? Eurosport?
          Kun je ook even aangeven welke providers dit wel gaan doorgeven? Daar ben ik wel nieuwsgierig naar.
          Laatst bewerkt door Bordewolf; 16 Jan 2022, 00:13.

          Reageer


          • #50
            Het is beschikbaar

            A few days ago, YouTube TV confirmed that the Beijing Winter Olympics, which will be held from February 4 to 20 in China, will be broadcast by it in Ultra HD 4

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X