Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Updateoverzicht DELTA Interactieve TV

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Oorspronkelijk gepost door ilankroon Bekijk bericht

Mensen meteen dreigen om over te stappen bij iets wat niet werkt. Is dat nodig om te melden?
    Het is maar net wat u dreigen noemt
    En ja ik vind dat nodig net zo nodig als u dat vind om te reageren.

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Zeeuwmeeuw Bekijk bericht

^ Dit dingetje mogen ze nu ook wel is gaan oplossen.
      De ‘’ magische ‘’ update waar de Wolf, het over had heeft niks uitgehaald vraag mijzelf af of er überhaupt een update is geweest.
      Zodra Glasdraad de boel hier op orde heeft toch echt weer terug naar KPN.
      De laucnher leek opgelost na de laaste update. Nadat ik de Viaplayapp gebruik en terug ga is deze weer stuk, ook bij aan en uitzetten.
      Ik hoop dat dit helpt om het op te lossen….

Reageer

Het is maar net wat u dreigen noemt
        En ja ik vind dat nodig net zo nodig als u dat vind om te reageren.
        Voor jou probleem hebben we al gemeld dat op Amazone afstandsbedieningen te koop zijn voor de Amigo 7x die dit wel ondersteunen met knoppen die voor en achteruit spoelen,

Eens dat ze dit ook voor de huidige afstandbediening werkend moeten maken,

Reageer

• Bordewolf Ik hoef geen afstandsbediening waar ik mee kan spoelen? Waar lees je terug dat juist mijn probleem is?
          & Uberhaupt hoe krom is het dat ik iets “ moet “ kopen terwijl het ding bij Delta zit grapjas.

Reageer

Bordewolf Ik hoef geen afstandsbediening waar ik mee kan spoelen? Waar lees je terug dat juist mijn probleem is?
            & Uberhaupt hoe krom is het dat ik iets “ moet “ kopen terwijl het ding bij Delta zit grapjas.
            Het is maar een tip, en eens dat Delta het op de huidige AB moet regelen.

Reageer

• Toch bedankt voor de tip

Reageer

• De mei updates zijn uit :

https://www.delta.nl/televisie/updates/

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                  De mei updates zijn uit :

https://www.delta.nl/televisie/updates/
                  Ik heb de nieuwe versie al voor de Android decoder,launcher blijft een probleem.

Verder is het doorspoelen bij RTL bij opnames niet meer mogelijk.
                  Vooral jammer wanneer je midden in een film zit, wil gaan slapen en de volgende morgen het af wil kijken,
                  No offence, RTL zal het wel opleggen, maar echt praktisch en handig is het niet.
                  Laatst bewerkt door Bordewolf; 3 dagen geleden.

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Ik heb de nieuwe versie al voor de Android decoder,launcher blijft een probleem.

Verder is het doorspoelen bij RTL bij opnames niet meer mogelijk.
                    Vooral jammer wanneer je midden in een film zit, wil gaan slapen en de volgende morgen het af wil kijken,
                    No offence, RTL zal het wel opleggen, maar echt praktisch en handig is het niet.
                    Voor wat wij een kinderslot nodig hebben voor webtv snap ik niet goed, volgens mij zitten er juist helemaal geen aanstootgevende zenders in.

Volgens mij is dit alleen toegestaan op de decoder.

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

Voor wat wij een kinderslot nodig hebben voor webtv snap ik niet goed, volgens mij zitten er juist helemaal geen aanstootgevende zenders in.

Volgens mij is dit alleen toegestaan op de decoder.
                      18+ zie je toch niet standaard? Op de Amdroiddecoder worden ze verborgen, tenzij ze aan gezet worden.

Reageer

• Er staat bij onderstaande zenders bij alle programma's in de TV gids een niet kunnen doorspoelen pictogram :

-SBS6
                        -Veronica/Disney Jr.
                        -NET5
                        -Comedy Central
                        -Paramount
                        -SBS9
                        -MTV

Deze programma's zijn op dit moment (nog) gelukkig wel door te spoelen.

Maar het is verwarrend, want zodoende kun je niet meer zien welk programma wel of niet doorgespoeld mag worden.
                        Bijgevoegde bestanden
                        Laatst bewerkt door driepinter; 17 uur geleden.

Reageer

• De informatievoorziening is inderdaad rommelig, en zou een stuk duidelijker kunnen.

bv, serie x en episode x zou apart/duidelijker weergegeven moeten worden, ipv verstopt in de beschrijving.
                          Geregeld zie ik bij nieuwe BBC (drama) series, dat het een herhaling zou zijn, wat gewoon niet klopt (en bij andere providers staat het niet als herhaling gemarkeerd, dus het ligt aan Delta of zijn EPG data aanbieder).

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door wjharing Bekijk bericht
                            De informatievoorziening is inderdaad rommelig, en zou een stuk duidelijker kunnen.

bv, serie x en episode x zou apart/duidelijker weergegeven moeten worden, ipv verstopt in de beschrijving.
                            Geregeld zie ik bij nieuwe BBC (drama) series, dat het een herhaling zou zijn, wat gewoon niet klopt (en bij andere providers staat het niet als herhaling gemarkeerd, dus het ligt aan Delta of zijn EPG data aanbieder).
                            Dat laatste.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                            X