Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Updateoverzicht DELTA Interactieve TV

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Oorspronkelijk gepost door anomaly Bekijk bericht
    Had het bericht hier over het verdwijnen van 2 zenders uit het 50+ pakket even gemist, maar ik kom er zonet achter dat zender kanaal 260 al verdwenen is.
    Krijgen we ook nog 2 andere zenders terug of gaat de prijs naar beneden? 😇
    Meer HD in september, UHD en/of 4K? We wachten af. Maar 2 vervangende zenders is goed mogelijk natuurlijk.
    Gewoon rustig afwachten. Iedere maand wel verrassingen! 👏👏👏🥁

    Reageer


    • HD/SD/UHD/4K is voor mij niet zo belangrijk. Scherper dan nu zie ik het toch niet. Dan heb ik er liever een zender bij. Nog liever 2 natuurlijk als vervanging van de verdwenen 2 zenders òf wat euro's terug voor wat houtblokken in de winter 🙉🙈🙊 😉

      Reageer


      • De software van de decoder heeft nu versie 5.9.0. Kortom weer een update.
        Even de updatepagina afwachten.

        Reageer


        • DELTA-TV-team
          ​​​​​​​Ben meer benieuwd wanneer de ondertiteling optie beschikbaar komt in de iOS en Android apps daar het nu wel al reeds aanwezig is in de Web TV versie.

          Reageer


          • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
            De software van de decoder heeft nu versie 5.9.0. Kortom weer een update.
            Even de updatepagina afwachten.
            Laat me raden wat het gaat worden:
            • Bugfixes
            • Verbeteringen mbt inconsistenties in de gebruikersinterface


            Reageer


            • Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht

              Laat me raden wat het gaat worden:
              • Bugfixes
              • Verbeteringen mbt inconsistenties in de gebruikersinterface

              Ik hoop nog eens op 6.0 met een meer fancy interface en 4K voorbereiding. Hopen mag 👏👏👏😉😉😉

              Reageer


              • Zeker mag dat. Ik hoop met je mee maar de verwachting is laag.
                Ik blijf de huidige menustructuur erg lastig vinden met steeds weer onverwachte resultaten. Na het kijken van een opname moet je echt opletten welke knop je moet gebruiken. Blijf het ook erg vreemd vinden dat je bij de opnamezender en dag blijft hangen wanneer je op stoppen gedrukt hebt. Er is altijd een extra handeling nodig. Wat mij betreft dus te omslachtig.

                Reageer


                • Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht

                  Laat me raden wat het gaat worden:
                  • Bugfixes
                  • Verbeteringen mbt inconsistenties in de gebruikersinterface

                  Alleen de bugfixes dit keer.

                  De maand is nog niet voorbij….
                  Laatst bewerkt door Bordewolf; 5 Sep 2022, 18:38.

                  Reageer


                  • Weet niet of dit het goeie onderwerp is, maar gaat wel over updates..
                    Wij kijken sinds kort Delta digitaal, via glas met 4K ontvanger.
                    Er vallen mij een aantal dingen op en ik mis wat zaken tov het oude KPN:
                    - ontvanger resolutie is niet in te stellen, met bestaande HDMI kabel steeds witte stipjes. KPN ontvanger had dit nooit, kan aan resolutie liggen natuurlijk, KPN was Full HD, geen 4K, maar ik weet niet wat de Delta resolutie is.
                    - Een opname kijken kan pas als het programma volledig klaar is, bij KPN kon je gewoon om 20:10 naar GTST opname gaan kijken en de reclame doorspoelen tot je weer live bent, iets wat we veel deden.
                    - Na het stoppen van een opname kom je direct terug bij TV, bij KPN kwam je terug in je lijst met opnamen, veel handiger om te wissen etc.
                    - tov KPN is het wissen van opnames omslachtig, bij KPN kon dit met de rode knop of direct na het kijken als je terug kwam in het opnamemenu.
                    - Terugspoelen van live kan direct, ook als je nog niet kijkt (kon KPN niet) maar vervolgens de reclame doorspoelen mag niet. Niet handig! Als ik terugspoel of pauzeer, dan wil ik de reclame door kunnen spoelen. KPN kan dit wel, dus technische kan het.

                    Kan dit worden meegenomen?

                    Reageer


                    • Oorspronkelijk gepost door FrankT Bekijk bericht
                      Weet niet of dit het goeie onderwerp is, maar gaat wel over updates..
                      Wij kijken sinds kort Delta digitaal, via glas met 4K ontvanger.
                      Er vallen mij een aantal dingen op en ik mis wat zaken tov het oude KPN:
                      - ontvanger resolutie is niet in te stellen, met bestaande HDMI kabel steeds witte stipjes. KPN ontvanger had dit nooit, kan aan resolutie liggen natuurlijk, KPN was Full HD, geen 4K, maar ik weet niet wat de Delta resolutie is.
                      - Een opname kijken kan pas als het programma volledig klaar is, bij KPN kon je gewoon om 20:10 naar GTST opname gaan kijken en de reclame doorspoelen tot je weer live bent, iets wat we veel deden.
                      - Na het stoppen van een opname kom je direct terug bij TV, bij KPN kwam je terug in je lijst met opnamen, veel handiger om te wissen etc.
                      - tov KPN is het wissen van opnames omslachtig, bij KPN kon dit met de rode knop of direct na het kijken als je terug kwam in het opnamemenu.
                      - Terugspoelen van live kan direct, ook als je nog niet kijkt (kon KPN niet) maar vervolgens de reclame doorspoelen mag niet. Niet handig! Als ik terugspoel of pauzeer, dan wil ik de reclame door kunnen spoelen. KPN kan dit wel, dus technische kan het.

                      Kan dit worden meegenomen?
                      Platformen oud/nieuw.

                      . UHD en 4K staan bij mij op bij mij op het verlanglijstje

                      Reageer


                      • Geen zenderupdates in september, behoudens 2 zenders minder.
                        We waren aardig op weg met omzetten naar HD….. afwachten wat oktober brengt dan maar.

                        Reageer


                        • Ik stel me toch iets anders voor bij een bedrijf dat zich tandjes werkt om ……

                          Reageer


                          • Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
                            Ik stel me toch iets anders voor bij een bedrijf dat zich tandjes werkt om ……
                            Dat doen ze ook.

                            Reageer


                            • Inmiddels softwareversie 5.10.1.: minor issues gefixt?

                              Reageer


                              • Oktober 2022

                                Zenderupdates

                                Phoenix CNE heeft de distributie van hun SD signaal per direct gestaakt en is hiermee uit het zenderaanbod verdwenen.

                                TVApps (iOS,Android)

                                Tonen van melding indien gebruiker boven 95%(190u) van zijn opnamecapaciteit zit. (automatische verwijdering volgt later)
                                Bugfixes


                                Software versies:

                                Android: 2.11.2
                                iOS: 2.11.1.

                                WebTV | Software versie 2.10.1

                                Tonen van melding indien gebruiker boven 95%(190u) van zijn opnamecapaciteit zit. (automatische verwijdering volgt later)
                                Beheren van favorietenlijsten via Instellingen
                                Bugfixes

                                TV-ontvanger | Software versie 5.10.1

                                Tonen van melding indien gebruiker boven 95%(190u) van zijn opnamecapaciteit zit. (automatische verwijdering volgt later)
                                Bugfixes

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X