Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Vanaf morgen staakt ESPN 5 en ESPN 6, ESPN Ultra HD 1080P met HDR en HLG nog steeds niet te bekijken

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Vanaf morgen staakt ESPN 5 en ESPN 6, ESPN Ultra HD 1080P met HDR en HLG nog steeds niet te bekijken

    Vanaf morgen staakt ESPN 5 en 6.
    Het nieuwe kanaal ESPN ultra HD 1080P met HDR en HLG wordt onderdeel van het ESPN abonnement.

    ESPN zet deze zender niet in de ESPN Watch app. De zender zal bin Caiway en Delta nog niet beschikbaar komen.
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 2 Aug 2021, 00:10.

  • #2
    De prijs is dus helaas hetzelfde gebleven :

    ESPN Compleet: voor de sportliefhebber | DELTA

    Reageer


    • #3
      Dat is vreemd. Bij alle andere aanbieders is ESPN compleet aanzienlijk in prijs gedaald.

      Reageer


      • #4
        En ook bij zusje Caiway :

        Haal nu topsport in huis met ESPN Compleet | Caiway.nl

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
          En ook bij zusje Caiway
          Laat ik daar eens vragen wat ESPN kost via de chat

          Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: dozenschuivers1.jpg Bekeken: 0 Grootte: 37,5 Kb ID: 198408

          Vreemd verhaal...
          Na lang aandringen kreeg ik te horen dat de 'basisprijs'(?) EUR10/maand bedraagt.
          Laatst bewerkt door Webkabouter; 2 Aug 2021, 12:43.
          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

          Reageer


          • #6
            Er zijn dus providers die zo'n beetje alle sport in hoge kwaliteit (25Mbps) leveren :

            https://www.skv.nl/hoger-beeldkwalit...sport-bij-skv/

            Reageer


            • #7
              Dat is erg netjes van SKV. Beide Eurosport kanalen in 25 Mbps doorgeven.

              Is ook broodnodig nu de televisie schermen steeds groter worden.

              Ik neem aan dat Caiway en Delta dit ook snel gaan doorgeven in deze nieuwe beeldkwaliteit.

              Reageer


              • #8
                Dat geloof jezelf. Tv loopt hopenloos achter bij Delta, dat was 20 jaar geleden al zo en is niets veranderd in al die jaren. Behalve fors duurder worden.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                  Laat ik daar eens vragen wat ESPN kost via de chat

                  Klik op de afbeelding voor grotere versie Naam: dozenschuivers1.jpg Bekeken: 0 Grootte: 37,5 Kb ID: 198408

                  Vreemd verhaal...
                  Na lang aandringen kreeg ik te horen dat de 'basisprijs'(?) EUR10/maand bedraagt.
                  De Jumbo werkt WEL zo hoor
                  Ene filiaal Jumbo duurder dan andere | Consumentenbond

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht
                    De Jumbo werkt WEL zo hoor
                    O, hoe naïef van mij. Ken dat wel van bezinestations (aan de snelweg) maar van Jumbo had ik toch beter verwacht.
                    Laatst bewerkt door Webkabouter; 2 Aug 2021, 17:01.
                    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                    Reageer


                    • #11
                      Andere providers regelen de zaken voor de klant zo te lezen. SKV doet dit via DVB C, dus wat kunnen zij dan wel wat Delta en Caiway niet zouden kunnen?

                      Maar wel zwijgen in alle talen en een kanaal dat tot het abo behoort niet doorgeven.
                      Maar goed, ik laat het maar gelaten over mee heen komen. Kennelijk mag je nooit eens klantgerichtheid en proactiviteit verwachten. We kunnen Delta en Caiway niet op iets afrekenen wat ze nog nooit hebben gedaan.
                      Laatst bewerkt door Bordewolf; 2 Aug 2021, 18:55.

                      Reageer


                      • #12
                        Juist omdat deze HQ kanalen met 25 Mbps worden aangeleverd in hevc 264 kan Deltafiber dit op ieder televisie platform probleemloos doorgeven. Zowel met dvb-c als iptv. Dus ik verwacht echt dat deze hoge kwaliteit, realiteit is bij Caiway en Delta.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                          Juist omdat deze HQ kanalen met 25 Mbps worden aangeleverd in hevc 264 kan Deltafiber dit op ieder televisie platform probleemloos doorgeven. Zowel met dvb-c als iptv. Dus ik verwacht echt dat deze hoge kwaliteit, realiteit is bij Caiway en Delta.
                          Dit weekend de Johan Cruijfschaal op ESPN HQ. Ben benieuwd of we voor die tijd beeld hebben.

                          Reageer


                          • #14
                            Je hebt beeld. Alleen in HD in SDR met matige bitrate.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                              Je hebt beeld. Alleen in HD in SDR met matige bitrate.
                              Klopt. 1080I HD. Ook aardig, maar bij bewegende sportbeelden oogt 1080P met HDR en HLG een stuk strakker.
                              Nogmaals ik ga nu niet te negatief hier doen, het is nog geen zaterdag. En verder moeten we het doen met wat we geleverd krijgen.
                              Willen we de mercedes onder de providers dan moeten we verhuizen, daf heb ik er ook niet voor over, maar het is echt niet goed dat de enige beschikbare provider zaken niet voor elkaar heeft.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X