Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Vanaf morgen staakt ESPN 5 en ESPN 6, ESPN Ultra HD 1080P met HDR en HLG nog steeds niet te bekijken

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
    Ja . Maar Ziggo is wel de duurste aanbieder van Nederland met ESPN.
    Dit forum gaat niet over Ziggo. Ziggo levert andere zaken vooralsnog goedkoper. Vergelijk niet mogelijk.
    Delta wordt straks al met al een klap goedkoper dan Ziggo. Maar we gaan off topic.
    Bottom line hebben we een kanaal dat tot het abonnement behoort nog steeds niet.
    Vreemd dat men in de communicatie wil beweren dat dit kanaal niet tot het abo behoort terwijl alle providers behalve Caiway, Delta en T Mobile deze doorgeven in het ESPN Compleet abonnement.

Reageer

Ziggo en KPN: welke wedstrijden op ESPN UHD | Totaal TV

Helaas nog steeds niet bij Delta en Caiway. We zijn al weer een week verder na de uitrol van deze zender.

Reageer

Als ik jouw eerdere bijdragen lees, Bor werkt Deltafiber zich toch tandjes …. ?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
          Ziggo en KPN: welke wedstrijden op ESPN UHD | Totaal TV

Helaas nog steeds niet bij Delta en Caiway. We zijn al weer een week verder na de uitrol van deze zender.
          Droom lekker verder in je Delta Verheerlijking

Reageer

Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
            Als ik jouw eerdere bijdragen lees, Bor werkt Deltafiber zich toch tandjes …. ?
            Dat klopt. Ik wacht dan ook af.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
            X