Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Vanaf morgen staakt ESPN 5 en ESPN 6, ESPN Ultra HD 1080P met HDR en HLG nog steeds niet te bekijken

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #46
    Altijd fijn als de eerste muppet hapt zal toch uit een stukje herkenning zijn?
    Laatst bewerkt door reddwarf; 5 Aug 2022, 19:24.

    Reageer


    • #47
      Hij is niks verplicht maar laat hij dan ook zijn tetter houden over anderen en wikkel een dikke sjaal om dat wijzend vingertje.

      Reageer


      • #48
        Oorspronkelijk gepost door reddwarf Bekijk bericht
        Altijd fijn als de eerste muppet hapt zal toch uit een stukje herkenning zijn?
        En zijn jouw flauwe replies anders, beter dan wat je anderen verwijt? Of ben ik dan weer een muppet?

        Reageer


        • #49
          Ik vermoed dat Reddwarf ook gewoon Bordewolf is in schaapskleren.

          Reageer


          • #50
            Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
            Ik vermoed dat Reddwarf ook gewoon Bordewolf is in schaapskleren.
            Het spijt me, ik heb maar 1 account en daar heb ik meer dan genoeg aan.
            Als gevolg van jullie oeverloze offtopic geleuter blijft het antwoord van DELTA-TV-team achterwege.
            Dank daarvoor!

            Reageer


            • #51
              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

              Het spijt me, ik heb maar 1 account en daar heb ik meer dan genoeg aan.
              Als gevolg van jullie oeverloze offtopic geleuter blijft het antwoord van DELTA-TV-team achterwege.
              Dank daarvoor!
              Dan weet je meteen wat je altijd bij een ander doet, hoe dat voelt Boontje komt om zijn loontje

              Reageer


              • #52
                https://www.cnbc.com/2023/07/13/disn...c-partner.html

                Reageer


                • #53
                  ESPN klaar voor dezelfde fout tov Viaplay. Sport en streamen gaan niet samen zo is gebleken.

                  Reageer


                  • #54
                    Dan begrijp ik serieus niet waarom je tegen de terugkeer van Formule 1 bij Ziggo Sport bent. Viaplay Xtra is een tijdelijk kanaal en biedt daarnaast niet alles lineair. En om terug te gaan naar dit onder-. Gaat alleen om het Amerikaanse ESPN.

                    Reageer


                    • #55
                      Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
                      Dan begrijp ik serieus niet waarom je tegen de terugkeer van Formule 1 bij Ziggo Sport bent. Viaplay Xtra is een tijdelijk kanaal en biedt daarnaast niet alles lineair. En om terug te gaan naar dit onder-. Gaat alleen om het Amerikaanse ESPN.
                      Vooralsnog wel...., neemt mijn punt niet weg dat ik dit zie als een verkeerde weg inslaan.

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X