Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

NPO 1 4K wellicht toch tijdens sportzomer, ook bij Delta/Caiway?

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Delta blijft in het HD tijdperk. Dan weet je dat ook weer en hoef je er niet steeds naar te vragen, Bordewolf

Reageer

• Kan ik ook meerdere duimpjes omhoog geven?

Ongelofelijk dat Delta/Zeelandnet dit pikt, want het is inmiddels gewoon terreur op een forum.

Reageer

• Ze kunnen toch wel hier bevestigen voor Bordie en andere dat NPO UHD niet door gegeven wordt. Kleine moeite. Overigens ik dacht dat Bordie niet meer kritisch mocht zijn op Delta omdat hij dat android kastje mag uitproberen.

Reageer

• Waarom zouden ze nogmaals moeten bevestigen wat ze al in een persverklaring hebben medegedeeld (geen UHD) alleen om iemand niet kan stoppen met zeveren?

Dat is net zoiets als bewijzen dat je iets niet gedaan hebt.

Moeten ze nu gaan verklaren dat wat in hun persverklaring inderdaad klopt? En moeten ze een klant dan ook nog hun persbericht laten opstellen, zodat toch wel echt alles erin staat zoals de klant wilt dat het er staat. Het is gewoon bezopen!

Laatste keer dat ik in dit topic reageer, maar het is elke dag hetzelfde: het eerste onderwerp met een reactie op het forum is dit, niet omdat er iets nieuws te vertellen is, maar omdat er iemand niet wilt lezen wat 'ie leest, en dat schoot vandaag even verkeerd bij me. Excuses...
          Laatst bewerkt door anomaly; 27 May 2024, 11:04.

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door anomaly Bekijk bericht
            Waarom zouden ze nogmaals moeten bevestigen wat ze al in een persverklaring hebben medegedeeld (geen UHD) alleen om iemand niet kan stoppen met zeveren?

Moeten ze nu gaan verklaren dat wat in hun persverklaring inderdaad klopt?
            Er is geen persverklaring of bericht naar de klanten... Dus er is helemaal geen bevestiging of ontkenning. Dat is nog het ergste, ze laten een ieder in het ongewisse.
            Ze vinden het allemaal wel goed, de Delta klanten moeten vooral niet zeuren of zagen want we gaan het de komende 10 jaar toch niet doen.

Ik vind eerlijk gezegd dit wel een misser, dit speelt nu al 8 !! jaar. En bij ieder groot evenement piesen we gewoon weer naast de pot. 8 jaar om te zorgen dat het WEL gaat werken.
            Waar gaat het dan fout?
            Laatst bewerkt door Bordewolf; 27 May 2024, 11:18.

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht
              Ze kunnen toch wel hier bevestigen voor Bordie en andere dat NPO UHD niet door gegeven wordt. Kleine moeite. Overigens ik dacht dat Bordie niet meer kritisch mocht zijn op Delta omdat hij dat android kastje mag uitproberen.
              Helemaal eens! Communicatie naar de klant, maar dan ook dat NPO1 UHD voor de Deltaklanten niet is weggelegd, want we zijn Deltaklanten en die moeten de komende jaren genoegen nemen met HD. Tot nu toe is er geen enkele communicatie geweest los van een "verborgen" site die Jarco Kriek heeft opgedoken....

Om ons heen geeft de een na de andere provider deze zender door.... We zijn als Deltaklant toch niet gek of wel?
              Communiceer op zijn mist dat de intentie er is om dit te testen met de Androiddecoder (als die intentie er al is), maar communiceer !!!!

Ik mis ieder begrip voor de klanten en iedere stap om de klanten ook eens dit kadootje te brengen in de huiskamer.
              Marketing is niet alleen maar roepen dat je het snelste internet van Nederland hebt.

Laat ze ook meteen even melden dat we tijdens de Olympische Spelen weer het nakijken hebben, dat maakt de overstapbeslissing net iets makkelijker.
              Laatst bewerkt door Bordewolf; 27 May 2024, 11:27.

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door anomaly Bekijk bericht
                Waarom zouden ze nogmaals moeten bevestigen wat ze al in een persverklaring hebben medegedeeld (geen UHD) alleen om iemand niet kan stoppen met zeveren?

Moeten ze nu gaan verklaren dat wat in hun persverklaring inderdaad klopt? En moeten ze een klant dan ook nog hun persbericht laten opstellen, zodat toch wel echt alles erin staat zoals de klant wilt dat het er staat. Het is gewoon bezopen!

Laatste keer dat ik in dit topic reageer, maar het is elke dag hetzelfde: het eerste onderwerp met een reactie op het forum is dit, niet omdat er iets nieuws te vertellen is, maar omdat er iemand niet wilt lezen wat 'ie leest, en dat schoot vandaag even verkeerd bij me. Excuses...
                Aanvaard

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Communiceer op zijn mist dat de intentie er is om dit te testen met de Androiddecoder (als die intentie er al is), maar communiceer !!!!

.
                  Is dit niet een beetje eigen belang? Jij geeft in een ander topic openbaar toe dat je die ontvanger test. En dan kan jij dus wel kijken en anderen niet. Beetje vreemd toch. Delta heeft honderdduizenden abonnees. En hooguit een paar honderd (wellicht zelfs veel minder) testen deze decoder. En dan nog iets. Waarom zou Delta communiceren dat het NPO 1 UHD test achter de schermen met een decoder waarover het officieel helemaal niets wil zeggen. Alleen dat zou al vreemd zijn want indirect zeg je er dan toch iets over.

Reageer

Maar dan kun je ook naar Delta. De Androidbox wordt overigens ook bij Caiway ingezet lijkt me.
                    lol 😃😃😃, wat een domme reactie, zit nu bij caiway ( de 2e rangs klanten van Delta) en nu zeg je stap over naar Delta, waar ze tot nu toe ook met dezelfde oude troep werken. Jij bent echt de leukste thuis? Jij test Android box, en blijft zeggen, Rettestrak beeld geven die kastjes, dat zijn de kastjes die ze bij odido niet eens meer retour gezonden willen hebben. Echt lach wekkend .

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Praathuis
                      Wat vind jij van het gedrag van Bordewolf, JanPietJoris?
                      Als je denkt dat zijn gedrag niet door de beugel kan maak je toch een melding bij de moderatie?

Bor reageert meestal wel ontopic en valt iig niet steeds andere forumleden aan. In tegenstelling tot enkele anderen die bijna alleen maar berichtjes met een persoonlijke aanval (meestal naar Bor) neerzetten.

Wat ik verder van Bor vind doet niet ter zake. Als ik een bericht van hem zie wat over een onderwerp gaat waar ik iets van weet dan geef ik eventueel een reactie op dat bericht. Maar UHD en dat soort dingen interesseren me niet dus reageer ik daar verder ook niet op. Dat heeft toch ook geen nut??
                      Laatst bewerkt door JanPietJoris; 27 May 2024, 18:26.

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht

Is dit niet een beetje eigen belang? Jij geeft in een ander topic openbaar toe dat je die ontvanger test. En dan kan jij dus wel kijken en anderen niet. Beetje vreemd toch. Delta heeft honderdduizenden abonnees. En hooguit een paar honderd (wellicht zelfs veel minder) testen deze decoder. En dan nog iets. Waarom zou Delta communiceren dat het NPO 1 UHD test achter de schermen met een decoder waarover het officieel helemaal niets wil zeggen. Alleen dat zou al vreemd zijn want indirect zeg je er dan toch iets over.
                        Ik impliceer niets over de nieuwe decoder. Ook daar geen NPO 1 UhD hoor. Ik geef alleen an dat het tijd wordt dat men dit gaat uitrollen en testen.
                        Verder zet ik hier een streep onder deze discussie. Ik heb mijn mening gegeven over de gang van zaken. Inmiddels is er een mail verzonden met een nieuwsbrief waar enerzijds een heel epistil over de nieuwe 4K smart-tv’s, maar dat je daarop NPO 1 in HD het EK mag bekijken. Hoe krom wil je het hebben en hoe teleurstellend allemaal weer.

Tot slot: dit het laatste wat ik er over ga zeggen.

Reageer

Ik impliceer niets over de nieuwe decoder. Ook daar geen NPO 1 UhD hoor. Ik geef alleen an dat het tijd wordt dat men dit gaat uitrollen en testen.
                          Verder zet ik hier een streep onder deze discussie. Ik heb mijn mening gegeven over de gang van zaken. Inmiddels is er een mail verzonden met een nieuwsbrief waar enerzijds een heel epistil over de nieuwe 4K smart-tv’s, maar dat je daarop NPO 1 in HD het EK mag bekijken. Hoe krom wil je het hebben en hoe teleurstellend allemaal weer.

Tot slot: dit het laatste wat ik er over ga zeggen.
                          Ik hoop van ganser harte dat dit waar is , maar geloof het niet.

Reageer

• Bordewolf Ik moet je wel gelijk geven. Ik heb met enige verbazing een nieuwsbrief van Delta gelezen waarin echt veel dingen over recycling van oude apparaten staat na omruil naar nieuwere apparatuur. En waar tv en voetbal genoemd worden. Maar waarin vooral ook dingen onbesproken worden gelaten. En dus kan ik mij jouw frustratie heel goed voorstellen.

Reageer

• https://www.totaaltv.nl/nieuws/odido...d-tv-mediabox/

Wat fijn voor je Bordie dat Odido toch ook (snel) met UHD komt. Binnenkort nog meer keuze.

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht
                                https://www.totaaltv.nl/nieuws/odido...d-tv-mediabox/

Wat fijn voor je Bordie dat Odido toch ook (snel) met UHD komt. Binnenkort nog meer keuze.
                                Precies wat ik heb gezegd, laat het alvast testen, zowel NPO 1 UHD en ESPN UHD. Delta staat erg alleen in zijn HD standpunt nu….
                                En inderdaad, zie ik geen verandering dan ga ik in augustus andere overwegingen maken.

En qua communicatie slaagt Odido met vlag en wimpel, tenminste duidelijk wat ze wel en niet gaan doen.
                                Laatst bewerkt door Bordewolf; 28 May 2024, 22:08.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X