Die stappen zijn alleen zichtbaar in een glazen bolā¦.
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
NPO 1 4K wellicht toch tijdens sportzomer, ook bij Delta/Caiway?
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk berichtDelta geeft duidelijkheid: geen NPO 1 UHD tijdens EK voetbal | Totaal TV
TotaalTV haalt ook de info van de Delta site... Ik lees nog nergens dat ze geen UHD gaan doorgeven hoor...
Dit is pas definitief wanneer Levi Bosselaar dit bevestigd heeft, en dat staat NIET in het artikel van Jarco.
De deur staat bij mij op een kleine kier nog.....
Delta prijst zichzelf buiten de markt na verhoging televisie | Totaal TV
Maar het zou toch minachting van de klant zijn als Delta aan klanten via het officiƫle kanaal (namelijk de eigen internetsite) niet zegt over NPO 1 UHD en alleen spreekt over het EK voetbal in HD. En dan via een niet officieel kanaal (Totaal TV of andere pers) gaat verkondigen dat NPO 1 UHD wel komt, En eigenlijk staan alle seinen op rood, De nieuwe decoder zit nog in test en zelfs als deze uit de test komt dan kan het logistiek niet op tijd voor het EK bij een grote groep klanten zijn. Met de huidige 4K decoder is het onduidelijk of UHD wel goed kan worden weergegeven. Een test met ESPN UHD heeft ook niet plaatsgevonden. Als Delta had voorgesorteerd op NPO 1 UHD dan had men al kunnen testen met ESPN UHD.
Ik kan hier een hele diepgaande analyse plaatsen maar in het kort verwijs ik naar een benaming die Delta Fiber zelf aan Delta via het officiƫle kanaal (de internetsite) geeft. En dat is internetprovider Delta. Hieruit wordt duidelijk wat de core business is. Jammer voor de lineaire kijker maar internet en online diensten (streaming en online kijken) zijn key bij Delta.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
Vooropgesteld, Levi is een aardige man.
Maar het zou toch minachting van de klant zijn als Delta aan klanten via het officiƫle kanaal (namelijk de eigen internetsite) niet zegt over NPO 1 UHD en alleen spreekt over het EK voetbal in HD. En dan via een niet officieel kanaal (Totaal TV of andere pers) gaat verkondigen dat NPO 1 UHD wel komt, En eigenlijk staan alle seinen op rood, De nieuwe decoder zit nog in test en zelfs als deze uit de test komt dan kan het logistiek niet op tijd voor het EK bij een grote groep klanten zijn. Met de huidige 4K decoder is het onduidelijk of UHD wel goed kan worden weergegeven. Een test met ESPN UHD heeft ook niet plaatsgevonden. Als Delta had voorgesorteerd op NPO 1 UHD dan had men al kunnen testen met ESPN UHD.
Ik kan hier een hele diepgaande analyse plaatsen maar in het kort verwijs ik naar een benaming die Delta Fiber zelf aan Delta via het officiƫle kanaal (de internetsite) geeft. En dat is internetprovider Delta. Hieruit wordt duidelijk wat de core business is. Jammer voor de lineaire kijker maar internet en online diensten (streaming en online kijken) zijn key bij Delta.
Hij bepaald het beleid ook niet, hij is woordvoerder en dat doet hij naar beste eer en geweten.
En ook niets slechts naar de mensen die uitvoerend met het tv-product bezig zijn, die werken echt hard aan alle verbeteringen, maar bepalen ook niet alles qua beleid en investeringen.
Dan even over wat jij zegt.
Minachting naar de klant is ook continu blijven hangen in de jaren 90. Overigens KPN is in de core ook internetprovider, die benamingen doen me niet zo veel en trek ik ook geen conclusies uit. Ik schreef het al eerder: wil men niets met tv, dan kan men ook Canal+ inschakelen voor de televisie dan weet je zeker dat je niets krijgt.
Men kiest er bewust voor tv zelf te doen, men heeft een grote klantenschare ook op coax. Vergelijk met Ziggo is evident, die heeft gewoon wel UHD-kanalen.
Zoals ik al zeg: hier in Twente is de keuze voor Ziggo gekaapt door Delta/Caiway. De belofte was destijds al: we gaan het net zo goed doen....
Je kan ook niet bij elk evenement met droge ogen blijven verkondigen dat HD goed genoeg is voor de Deltaklanten, terwijl al 8 tot 10 jaar lang bij de concurrent UHD en 4K wordt doorgegeven bij grote evenementen. Je neemt de klanten ook niet serieus die wel een UHD en 4K scherm hebben of deze juist voor deze gelegenheid gaat aanschaffen.
Voor wat betreft de huidige decoder: al wordt deze niet uitgerold, begin met UHD en 4K tests... zo lastig kan het toch niet zijn. Je hebt een testgroep, dus gooi het er op en ga testen.
Stop met die afwachtende houding en kom in beweging. ESPN UHD is hier ook al 2 jaar een topic.
Het behoort gewoon tot het ESPN abonnement en ik zie ESPN dit ook nog wel uitbreiden nu ze en 5 jarig contract hebben.Laatst bewerkt door Bordewolf; 23 May 2024, 11:42.
Reageer
-
Bordewolf Kort geleden eiste je van Delta antwoord op de vraag wel of niet UHD en las dat antwoord dan nee zou zijn, was dat heel erg jammer, maar dan wist je waar je aan toe was.
Nu heb je een antwoord en blijf je toch maar dooremmeren. Waarom hebben zoveel forummers een grondige hekel aan je, denk je??
Maak je punt en laat het daarbij, duizend keer hetzelfde verhaal ophangen is echt nergens goed voor!
(Ik denk niet dat het ook maar enige indruk maakt, maar ik ben het weer even kwijt!)
- 6 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk berichtBordewolf Kort geleden eiste je van Delta antwoord op de vraag wel of niet UHD en las dat antwoord dan nee zou zijn, was dat heel erg jammer, maar dan wist je waar je aan toe was.
Nu heb je een antwoord en blijf je toch maar dooremmeren. Waarom hebben zoveel forummers een grondige hekel aan je, denk je??
Maak je punt en laat het daarbij, duizend keer hetzelfde verhaal ophangen is echt nergens goed voor!
(Ik denk niet dat het ook maar enige indruk maakt, maar ik ben het weer even kwijt!)
Ja, we weten waar we aan toe zijn, maar dan nog mag dit zwaar teleurstellend zijn toch?
Reageer
-
Ik zie een duidelijk verschil tussen KPN en Delta. KPN noemt zichzelf in ieder geval geen internetprovider maar provider. En handelt hier ook naar. Zij investeren zichtbaar in tv. De belangrijkste zenders in HD+ kwaliteit en blijvende ondersteuning en verbetering van firmware van decoders. Bij de Android TV decoder binnen een jaar zelfs meer dan 40 updates. Dat tv en video voor KPN een belangrijk onderdeel van de consumentenstrategie is blijkt uit aan het aantal abonnementen van streamingdiensten dat worden doorverkocht aan klanten. Bij Delta zijn dergelijke activiteiten op tv gebied niet zichtbaar.
Dat Delta (nog?) niet IPTV van Canal Digitaal aan klanten levert, heeft te maken met coax. Daar heeft het een eigen tv product. Dit moet toch onderhouden worden, En dus is het omzettechnisch beter om dit tv product ook via glasvezel te leveren, Je gaat daarnaast ongelijkheid creƫren onder klanten als je via coax je eigen tv product levert en via glasvezel een ander. Maar ik sluit niet uit dat als coax niet meer ondersteund wordt dat dan zeker naar de mogelijkheid Canal Digitaal gekeken zou worden.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
We emmeren niet door, ik zit in een forumdiscussie met Jarco, dat mag ook niet?
Ja, we weten waar we aan toe zijn, maar dan nog mag dit zwaar teleurstellend zijn toch?
- 4 Likes
Reageer
-
Een forumdiscussie is prima, maar in Ć©lk discussiepunt je onmin jegens Delta beschrijven en blĆjven herhalen, is helemaal niet nodig en helpt geen snars.
Tegelijkertijd stroop smeren naar individuele Delta-medewerkers past er helemaal niet bij en maakt jezelf hier belachelijk en nóg onbeminder.[B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niĆ©mand op mĆjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]
- 5 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
Voor jou. Spreek niet voor meer mensen dan jezelf.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk berichtIk zie een duidelijk verschil tussen KPN en Delta. KPN noemt zichzelf in ieder geval geen internetprovider maar provider. En handelt hier ook naar. Zij investeren zichtbaar in tv. De belangrijkste zenders in HD+ kwaliteit en blijvende ondersteuning en verbetering van firmware van decoders. Bij de Android TV decoder binnen een jaar zelfs meer dan 40 updates. Dat tv en video voor KPN een belangrijk onderdeel van de consumentenstrategie is blijkt uit aan het aantal abonnementen van streamingdiensten dat worden doorverkocht aan klanten. Bij Delta zijn dergelijke activiteiten op tv gebied niet zichtbaar.
Dat Delta (nog?) niet IPTV van Canal Digitaal aan klanten levert, heeft te maken met coax. Daar heeft het een eigen tv product. Dit moet toch onderhouden worden, En dus is het omzettechnisch beter om dit tv product ook via glasvezel te leveren, Je gaat daarnaast ongelijkheid creƫren onder klanten als je via coax je eigen tv product levert en via glasvezel een ander. Maar ik sluit niet uit dat als coax niet meer ondersteund wordt dat dan zeker naar de mogelijkheid Canal Digitaal gekeken zou worden.
- 1 Like
Reageer
-
Dat zou zo maar eens kunnen, maar in dat geval ben ik op zeker vertrokken.
- 4 Likes
Reageer
-
Natuurlijk ben je in discussie, niet voor de meerwaarde die een dergelijke discussie zou kunnen hebben maar alleen om, -het voor jou zo broodnodige-, gelijk te halen, danwel de ander diens ongelijk, -, tot eigen 'leeringh ende vermaeck'-, te suggereren.
- 3 Likes
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer