Dat lukt sommige forumleden niet….
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
NPO 1 4K wellicht toch tijdens sportzomer, ook bij Delta/Caiway?
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk berichtHaha die Bordie, Odido wil de oude Kamai niet eens meer terug. Meuk en kan ingeleverd worden bij de gemeente. Nee Bordie ook dit jaar geen UHD voor jou.
Reageer
-
"Je loopt voor de muziek aan…"
Waar zien we dat meer.... 🤭
Trouwens, het is 'voor de muziek UITlopen..🤣🤣🤣
[B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]
- 4 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk berichtJe loopt voor de muziek aan… wacht rustig af voordat je gaat blaten.
- 3 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk berichtIk heb Dolby nooit genoemd Bordie. Wederom probeer je forumleden te drukken om eigen gewin. Laat maar zien..ik heb het altijd over uhd/4k gehad.
https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...d-songfestival
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel
https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...d-songfestivalLaatst bewerkt door Koeba; 13 May 2024, 07:00.
- 4 Likes
Reageer
-
Ik ben benieuwd of Delta en Caiway nog lang doorgaan met hun “ retestrakke”. beeld bakken..
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
Het begint weer uit de hand te lopen met het anderen de maat nemen. Deze keer over een topic van meer dan 2 jaar oud. Wanneer gaan we nu weer normaal doen? Lees: Niet een matig forum verwarren met de Tweede Kamer. Ophouden met op elke post te reageren en ook met iemand na 2 jaar om 'onderbouwing' te vragen over iets dat je gewoon weet en dat voor een zeer beperkt aantal mensen van belang is. Het is van een zielig en sneu laag niveau. NB: Nee, dit heeft niets te maken met 'vrijheid van meningsuiting' maar vooral met normale omgangsvormen.
Dat heeft hij wel degelijk. Maar voor mij interesseert dat welles nietes spel niet. Als klant van Delta heb ik maar 1 belang: dat Delta meegaat met zijn tijd en wat er anno nu gevraagd wordt.
En ja ook Willem1980 is vrij om te roepen wat hij wil. Waar hij naar het zich laat aanzien wel gelijk gaat krijgen is het 4K en UHD gedeelte.
Je ziet dat Odido alle Kamai's terugtrekt en verder gaat met de Androidbox, dat doen ze niet voor niets.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Praathuis Bekijk berichtIk ben benieuwd of Delta en Caiway nog lang doorgaan met hun “ retestrakke”. beeld bakken..
Ps.
Enige wat retestrak beeld geeft is screensaver van de tv, niet de kastjes van caiway.🤣
- 2 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Praathuis Bekijk berichtDe interactieve ontvangers van Delta en Caiway staan bekend om hun “retestrakke” beeld..
Misschien dat ik toch eens moet overwegen om er ook eentje aan te schaffen.
- 2 Likes
Reageer
-
Eurosport 4K tijdens Olympische Spelen op weg naar Ziggo en KPN
https://www.totaaltv.nl/nieuws/euros...-ziggo-en-kpn/
kom maar op met de discussie 🤣
- 1 Like
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer