Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

NPO 1 4K wellicht toch tijdens sportzomer, ook bij Delta/Caiway?

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Eigen bevinding en vervolgens van wie of wat? Dus toch uit de 2e hand en de eerste versie met oude firm en software?
    Conclusies kun je gaan trekken bij de uitrol naar klanten zoals je dat ook bij andere providers doet, maar niet op basis van aannames en een keertje gezien of van horen zeggen.
    De pot verwijt de ketel dat die zwart ziet.
    Zelf is 90% van zijn meldingen een aan name.

Reageer

• Soms vraag ik mij af of jij wel goed en niet alleen selectief kan lezen? Eigen bevinding is zelf met eigen ogen iets bevinden. Dat is niet uit tweede hand, En ook had ik je al gemeld (maar wellicht heb je daar overheen gelezen) dat het niet de eerste versie met oude firmware was. En ik kan heel goed vaststellen dat zoals iets nu voor de marktintroductie is slechter of beter is dan een gelijk product bij andere providers. En natuurlijk kan alles nog verbeterd worden. Daarom stelde ik ook dat ik hoop dat Delta nog even de tijd neemt om verbeteringen aan te brengen voordat deze mediaspeler aan klanten wordt uitgeleverd.

Maar over aannames gesproken. Onderbouw jij nog eens hoe jij weet dat de eerste versie (????) van de TV+ decoder van KPN een testversie zou zijn?

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
        Soms vraag ik mij af of jij wel goed en niet alleen selectief kan lezen? Eigen bevinding is zelf met eigen ogen iets bevinden. Dat is niet uit tweede hand, En ook had ik je al gemeld (maar wellicht heb je daar overheen gelezen) dat het niet de eerste versie met oude firmware was. En ik kan heel goed vaststellen dat zoals iets nu voor de marktintroductie is slechter of beter is dan een gelijk product bij andere providers. En natuurlijk kan alles nog verbeterd worden. Daarom stelde ik ook dat ik hoop dat Delta nog even de tijd neemt om verbeteringen aan te brengen voordat deze mediaspeler aan klanten wordt uitgeleverd.

Maar over aannames gesproken. Onderbouw jij nog eens hoe jij weet dat de eerste versie (????) van de TV+ decoder van KPN een testversie zou zijn?
        Euhm, ik wil de publicatie over de stormregen van klachten van klanten en het ontbreken van vele zaken er nog wel eens bijpakken….

Of en wat Delta kan verbeteren geef ik als tester aan hen door en vele testers met mij.
        En mooi dat jij ook input kan leveren naar Delta, dat zal zeker helpen bij een mooie uitrol.

Reageer

• Dus omdat er veel klachten op een forum staan over de TV+ decoder trek jij de conclusie dat het een testversie die aan klanten is uitgeleverd? Ik kan je nu al op een presenteerblaadje geven dat als Delta een echt goed eigen forum had gehad deze ook vol had gestaan met klachten over hun decoder. Zelfs al zou die decoder echt heel goed zijn. Mensen klagen nu eenmaal altijd. Zeker op sociale media en fora.

Maar ik begrijp dus dat wat jij over KPN TV+ stelt voorkomt op basis van je eigen onderbuik gevoel?

En ik geef niets door aan Delta. Daar hebben zij een eigen testteam voor. Die volgens jou uit heeeelllll veeeeellll mensen bestaat.
          Laatst bewerkt door Jarco Kriek; 5 May 2024, 18:31.

Reageer

• Bordewolf beweert al tijden dat Delta met zijn televisie product op hetzelfde niveau zit als KPN, dus onbetrouwbaarder kan je niet krijgen.

Reageer

Dus omdat er veel klachten op een forum staan over de TV+ decoder trek jij de conclusie dat het een testversie die aan klanten is uitgeleverd? Ik kan je nu al op een presenteerblaadje geven dat als Delta een echt goed eigen forum had gehad deze ook vol had gestaan met klachten over hun decoder. Zelfs al zou die decoder echt heel goed zijn. Mensen klagen nu eenmaal altijd. Zeker op sociale media en fora.

Maar ik begrijp dus dat wat jij over KPN TV+ stelt voorkomt op basis van je eigen onderbuik gevoel?

En ik geef niets door aan Delta. Daar hebben zij een eigen testteam voor. Die volgens jou uit heeeelllll veeeeellll mensen bestaat.
              Dat laatste is een aanname van je,… Vele testers geven de bevindingen door, ik schrijf nergens iets over groot of klein de populatie is,

Reageer

• Ach, kwantiteit zegt niets over de kwaliteit......En over aannames moet jij denk ik niet zo snel anderen terecht wijzen.

Veel plezier met het testen. En wel eerlijk zijn.

Reageer

Ach, kwantiteit zegt niets over de kwaliteit......En over aannames moet jij denk ik niet zo snel anderen terecht wijzen.

Veel plezier met het testen. En wel eerlijk zijn.
                  Doen we! Ik ben niet negatief in elk geval over wat er aan staat te komen!
                  En ja, ik neem ook wel eens iets aan, maar ik heb het gevoel dat we toch zo maar ESPN UHD en NPO UHD gaan zien, al zou het een select aantal testers zijn van diezelfde decoder en de gebruikers van een aantal TV apps.
                  Delta kan niet zo lang meer verkopen dat HD goed genoeg is. Veel kijkers hebben ervaring met diverse apps die 4K, UHD, HLG, HDR en diverse andere beeldverbeteraars leveren en Dolby Atmos. Die kennen en weten het verschil met HD.

En geloof me, wanneer ik ergens niet tevreden over ben, dat roep ik dat zeker.
                  Mijn stokpaardje UHD/4K blijft en ik heb ook al de problemen met de Androidapps genoemd (die staan los van de decoder).
                  Die lijken overigens in de nieuwe versie voor een groot deel opgelost.
                  Laatst bewerkt door Bordewolf; 5 May 2024, 21:23.

Reageer

Mijn stokpaardje UHD/4K blijft..........
                    Daar zijn we klaar mee.......🤮

[B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

Reageer

• Dus staan de problemen met de Android apps niet los van de decoder als zij bij een nieuwe firmwareversie zijn opgelost. Als het namelijk aan de apps had gelegen dat had heel de wereld er last van moeten hebben.

Maar ik begrijp dat jij nu gaat verklappen dat Delta NPO 1 UHD gaat aanbieden terwijl de persvoorlichters hun mond - waarschijnlijk bewust - nog dicht houden. Interessante ontwikkeling.

Reageer

Dus staan de problemen met de Android apps niet los van de decoder als zij bij een nieuwe firmwareversie zijn opgelost. Als het namelijk aan de apps had gelegen dat had heel de wereld er last van moeten hebben.

Maar ik begrijp dat jij nu gaat verklappen dat Delta NPO 1 UHD gaat aanbieden terwijl de persvoorlichters hun mond - waarschijnlijk bewust - nog dicht houden. Interessante ontwikkeling.
                        Haha, nee, ik heb daar helaas geen informatie over. Noem het een stukje hoop samen met het gevoel dat Delta inmiddels 2 jaar verder is met de ontwikkelingen. Maar ik ben ook minder teleurgesteld mocht het nog net een paar maanden te vroeg zijn.

Er is ooit een afslag genomen met de Aria7x bij Caiway. Die kan 4K sowieso niet aan, mogelijk wel UHD, maar of dat goed gaat…Maar moet zoiets de bottleneck blijven voor Deltaklanten of om dit niet via de TV apps te doen? Je zet jezelf dan op de penaltystip keer op keer.
                        Laatst bewerkt door Bordewolf; 5 May 2024, 21:50.

Reageer

Dat laatste is een aanname van je,… Vele testers geven de bevindingen door, ik schrijf nergens iets over groot of klein de populatie is,

En ja, ik neem ook wel eens iets aan, maar ik heb het gevoel dat we toch zo maar ESPN UHD en NPO UHD gaan zien, al zou het een select aantal testers zijn van diezelfde decoder en de gebruikers van een aantal TV apps.

Jarco beweert ook niet dat jij iets schrijft over de grootte van de populatie, maar hij zat er niet ver naast als jij bevestigt met "vele testers....".

Het moet zijn: En ja, ik neem ook wel eens iets aan, EN ik heb het gevoel dat we toch zo maar ESPN UHD en NPO UHD gaan zien, al zou het een select aantal testers zijn van diezelfde decoder en de gebruikers van een aantal TV apps.

Jij bent nooit tevreden daarom roep je ook altijd, ongeacht of jouw roepen uitdrukking geeft aan ongenoegen of kwetsbaarheden.

Reageer

• Bordewolf is alleen tevreden als hij gelijk krijgt….🙄

Reageer

• Delta en Odido houden klanten in onzekerheid over voetbal | Totaal TV

Gaan we dan nu toch weer de soap meemaken van 2 jaar terug, waar we 5 voor 12 pas te horen krijgen dat er niets gaat gebeuren?
                              Het zal toch niet waar zijn? Ik sta er zo in: geef gewoon meteen aan wel of niet of we zijn aan het kijken naar de technische mogelijkheden. Of is men bang dat klanten die met hun UHD of 4K tv klaarzitten (wellicht in een EK actie gekocht) last minute gaan overstappen??
                              Nu lijkt het een herhaling van zetten: we laten onze klanten 4 weken in het ongewisse en komen 5 voor 12 met het teleurstellende bericht dat HD goed genoeg is voor de Deltaklanten.

Ergens koester ik sprankje goede hoop dat bepaalde devices of apps wel de NPO UHD variant gaan krijgen. Delta is inmiddels 2 jaar verder qua techniek en het kan en mag toch niet zo zijn dat bijvoorbeeld de Deltaklanten naast de pot piesen omdat de Caiwayklanten met de Aria 7x zitten te modderen.

Reageer

• Hopenlijk gaan de volgende berichten over iets wat écht nieuws is....
                                Laatst bewerkt door Rinus; 11 May 2024, 18:17.
                                [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X