Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

NPO 1 4K wellicht toch tijdens sportzomer, ook bij Delta/Caiway?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

    Ik heb de app ooit eens gemeten een paar jaar geleden.
    Deze kwam toen niet hoger dan 5 Mbps.
    En nogmaals dat gaat nog veranderen in de toekomst.

    Reageer


    • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

      En nogmaals dat gaat nog veranderen in de toekomst.
      De toekomst is nu he. Is al jaar lang hetzelfde liedje. Net nog even geinformeerd over de interactieve ontvanger. Moet ik gewoon 5 euro per maand voor betalen hoor wat ik al zei. Jij vertelt allemaal dingen die niet waar zijn. Erg jammer.

      Reageer


      • Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

        Ik heb de app ooit eens gemeten een paar jaar geleden.
        Deze kwam toen niet hoger dan 5 Mbps.
        Dank je wel. Denk dat het nu op 8mbps zit. Moet eigenlijk naar 24mbps. Kijk zoals een bluray gaat het nooit worden. Er moet altijd wat geknijpt worden. net als netflix het mag het 4k noemen. Maar als je een native 4k bluray op zet is dat natuurlijk ook een wereld van verschil. Met veel films die meer dan 90mbps bitrate hebben ten opzichte van een streamingdienst met krap 16 mbps

        Reageer


        • Sorry een providerapp met blu-ray vergelijken komt overeen om een DAF66 met de Formule 1 wagen van Max Verstappen te vergelijken.

          Providerapps zijn een goed alternatief voor de gemiddelde kijker. Wie het beste in kwaliteit wil hebben moet kiezen voor de decoder van een provider. Daar zit namelijk ook het toekomstige verdienmodel van providers. Daar kan Delta Fiber net als Ziggo, KPN en Odido op dit moment al doen extra geld verdienen met de wederverkoop van abonnementen van streamingdiensten.

          24Mbps voor een providerapp is vanwege capaciteitsissues niet haalbaar. En met 5Mbps bandbreedte kan een heel goed beeld bereikt worden Bijvoorbeeld als een betere codec zoals AV1 wordt gebruikt. Alleen doet dan die zes jaar oude LG televisie het niet meer.

          Reageer


          • Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
            Sorry een providerapp met blu-ray vergelijken komt overeen om een DAF66 met de Formule 1 wagen van Max Verstappen te vergelijken.

            Providerapps zijn een goed alternatief voor de gemiddelde kijker. Wie het beste in kwaliteit wil hebben moet kiezen voor de decoder van een provider. Daar zit namelijk ook het toekomstige verdienmodel van providers. Daar kan Delta Fiber net als Ziggo, KPN en Odido op dit moment al doen extra geld verdienen met de wederverkoop van abonnementen van streamingdiensten.

            24Mbps voor een providerapp is vanwege capaciteitsissues niet haalbaar. En met 5Mbps bandbreedte kan een heel goed beeld bereikt worden Bijvoorbeeld als een betere codec zoals AV1 wordt gebruikt. Alleen doet dan die zes jaar oude LG televisie het niet meer.
            Is zeker wel haalbaar kerel. Maar ze doen het niet. Ik vergelijk helemaal geen provider app. ik heb het over 4k kwaliteit kerel. een netflix zend ook in 16 tot 18 mbps uit, is ook gewoon een app. Ze verkiezen kwantiteit boven kwaliteit. lekker de abonnementen omhoog gooien. Ben al 22 jaar abonnee. En dan breukleen vragen voor een interactieve ontvanger. Is allemaal zo uitgekookt als wat. Want hun software erop. Anders kocht ik er zelf een. En was ik van alles af, maar dat kan helaas niet

            Reageer


            • Do60 Heb jij nou echt zelf niet door hoe dat "kerel"-gedoe bij anderen overkomt?

              Reageer


              • Deze 'kerel' verdiept zich eerst eens in de achterliggende techniek voordat hij iets neerkladt. Moet je ook eens doen. Scheelt weer een hoop onzin.

                Reageer



                • Er wordt flink gegooid met bitrates zus en bitrates zo.....hóe kun je dat zien/te weten komen en/of meten?
                  Ik heb coax, smartcard, modem in bridge op eigen router.
                  Af en toe Delta app en via chromecast voor Viaplay/f1pro.

                  Reageer


                  • Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
                    Deze 'kerel' verdiept zich eerst eens in de achterliggende techniek voordat hij iets neerkladt. Moet je ook eens doen. Scheelt weer een hoop onzin.
                    Man man man. Deze gozer weet er niks van! Ik zei toch 25mbps dat dat gewoon kan. Delta loopt gewoon enorm achter. Ook espn zenden ze nog steeds niet in uhd uit. Waar kpn dit al jaren doet! https://forum.kpn.com/kpn-tv-11/npo-...29/index4.html

                    Reageer


                    • Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

                      Man man man. Deze gozer weet er niks van! Ik zei toch 25mbps dat dat gewoon kan. Delta loopt gewoon enorm achter. Ook espn zenden ze nog steeds niet in uhd uit. Waar kpn dit al jaren doet! https://forum.kpn.com/kpn-tv-11/npo-...29/index4.html
                      Dit kan allemaal via de app. En Delta is wel degelijk bezig met ontwikkelingen, maar bij een kleine provider gaat het minder snel dan bij KPN, iets met diepere zakken.

                      Reageer


                      • Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

                        Man man man. Deze gozer weet er niks van! Ik zei toch 25mbps dat dat gewoon kan. Delta loopt gewoon enorm achter. Ook espn zenden ze nog steeds niet in uhd uit. Waar kpn dit al jaren doet! https://forum.kpn.com/kpn-tv-11/npo-...29/index4.html
                        Wel geinig dat je onderbouwing dat 'deze gozer' (is weer eens wat anders dan 'kerel') er niets van af weet een link naar een ander forum is waar een artikel wordt besproken.........die juist door 'deze gozer' zelf is geschreven. Dit bedoel ik nu met vooraf je ergens in verdiepen voordat je iets neerkladt.

                        Daar staat niet dat KPN dit via een providerapp aan klanten levert. Sterker, KPN doet dit helemaal niet met 25Mbps. Dit doet alleen SKV in Veendam. En dan alleen via DVB-C. En niet via een providerapp waarover hier wordt gesproken. Zomaar een paar feiten van 'deze gozer'.

                        Reageer


                        • Oorspronkelijk gepost door Duster Bekijk bericht
                          Er wordt flink gegooid met bitrates zus en bitrates zo.....hóe kun je dat zien/te weten komen en/of meten?
                          Ik heb coax, smartcard, modem in bridge op eigen router.
                          Af en toe Delta app en via chromecast voor Viaplay/f1pro.
                          bitrates zus en bitrates zo Ik geloof dat die in Dokus zijn hoofd ietwat door elkaar lopen Kerel Kerel toch ,ik raad je een consultje aan bij de bitrates Dokter Dokus,en doe er wat mee

                          Reageer


                          • Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht

                            Wel geinig dat je onderbouwing dat 'deze gozer' (is weer eens wat anders dan 'kerel') er niets van af weet een link naar een ander forum is waar een artikel wordt besproken.........die juist door 'deze gozer' zelf is geschreven. Dit bedoel ik nu met vooraf je ergens in verdiepen voordat je iets neerkladt.

                            Daar staat niet dat KPN dit via een providerapp aan klanten levert. Sterker, KPN doet dit helemaal niet met 25Mbps. Dit doet alleen SKV in Veendam. En dan alleen via DVB-C. En niet via een providerapp waarover hier wordt gesproken. Zomaar een paar feiten van 'deze gozer'.
                            Ik zeg toch ook niet dat kpn het doet. maar het is wel mogelijk. dat npo het doorlaat. wat de provider er mee wilt doen is aan hun. In iedergeval ligt de bitrate bij kpn al jaren hoger dan bij delta! Het is ook gewoon mogelijk via app! Maar fijne avond, ga verder geen discussie meer aan met je meneer!

                            Reageer


                            • Bitrate is iets meer geworden, schommelt nu tussen de 7 en 10 Mbps voor de Android TV app.
                              Bijgevoegde bestanden

                              Reageer


                              • Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                                Bitrate is iets meer geworden, schommelt nu tussen de 7 en 10 Mbps voor de Android TV app.
                                Klopt, dat was ook al aangekondigd. En zelfs UHD en 4K kan via de app.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X