Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

NPO 1 4K wellicht toch tijdens sportzomer, ook bij Delta/Caiway?

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

Delta kennende geen ene reet. Kijk nu via de delta tv app op mijn oled tv. Is om te janken die bitrate op de npo zenders. Voetbal is zo verschrikkelijk om naar te kijken. Is dit de schuld van Delta, of laat npo maar heel weinig bitrate door?!
    Via de decoder is het beeld top en men gaat de apps daar nog op aanpassen.
    Dat moet op den duur ook wel, je kan inmiddels kiezen voor alleen de app als abonnee.
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 14 Apr 2024, 21:23.

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Dat moet op den duur ook wel, je kan inmiddels kiezen voor alleen de app als abonnee.
      Is een jaar verder kerel. En nog is het op npo ruk. De klant is koning gaat al lang niet meer op. prijzen verhogen maar, geen kwaliteit leveren. Is een beetje het nieuwe normaal helaas

Reageer

Is een jaar verder kerel. En nog is het op npo ruk. De klant is koning gaat al lang niet meer op. prijzen verhogen maar, geen kwaliteit leveren. Is een beetje het nieuwe normaal helaas
        Heb je geen decoder dan?

Reageer

Heb je geen decoder dan?
          Nee joh, ga ik ook niet aan beginnen. Kost mij weer een hdmi poort! En betaal al meer dan 100 euro per maand aan delta. En dan ook nog eens 3,50 euro bruikleen voor een decoder van delta moeten betalen

Reageer

Nee joh, ga ik ook niet aan beginnen. Kost mij weer een hdmi poort! En betaal al meer dan 100 euro per maand aan delta. En dan ook nog eens 3,50 euro bruikleen voor een decoder van delta moeten betalen
            Vreemd want de decoder is gratis

Reageer

top via decoder? Wat voor Decoder heb jij dan? Hier loopt beeld en geluid vaak niet synchroon als geluid op dolby staat, geluid op normaal dan hapert vaak het beeld en herhaald het zich soms automatisch. Dit ligt echt aan de decoder, via app geen last van. Dus ben echt benieuwd.

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Roma Bekijk bericht

top via decoder? Wat voor Decoder heb jij dan? Hier loopt beeld en geluid vaak niet synchroon als geluid op dolby staat, geluid op normaal dan hapert vaak het beeld en herhaald het zich soms automatisch. Dit ligt echt aan de decoder, via app geen last van. Dus ben echt benieuwd.
                Kamai 7x, gaat prima

Reageer

Vreemd want de decoder is gratis
                  Niet zomaar uit je nek kletsen kerel. Niks is gratis. Als je de hd ontvanger neemt kost je dit 2,50 euro per maand. en de 4k ontvanger kost je 5 euro per maand.

Reageer

Niet zomaar uit je nek kletsen kerel. Niks is gratis. Als je de hd ontvanger neemt kost je dit 2,50 euro per maand. en de 4k ontvanger kost je 5 euro per maand.
                    Bij Delta? Onzin.

Reageer

Kun je zeggen waar je dit gevonden hebt? Als ik in de bestelstraat kijk krijg ik dit; 5 euro per *extra* ontvanger.
                      1 ontvanger krijg je gewoon bij je abo. (Echt gratis bestaat natuurlijk niet.)

Bijgevoegde bestanden

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

Kun je zeggen waar je dit gevonden hebt? Als ik in de bestelstraat kijk krijg ik dit; 5 euro per *extra* ontvanger.
                        1 ontvanger krijg je gewoon bij je abo. (Echt gratis bestaat natuurlijk niet.)

Volgens mij kijkt hij coax met een smartcard in zijn LG
                        Las ik vorig jaar in een vorig topic over hetzelfde probleem.

Aanvulling: Bij dit abonnement is een decoder inderdaad niet gratis.
                        Laatst bewerkt door Rinus; 16 Apr 2024, 12:59.
                        [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

Volgens mij kijkt hij coax met een smartcard in zijn LG
                          Las ik vorig jaar in een vorig topic over hetzelfde probleem.
                          Hohoho kerel....LG...het is wel een LG G3 77 inch hoor!!!
                          Laatst bewerkt door Jos; 16 Apr 2024, 11:37.

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht
                            Dat is een fijne tv DO60. Wie liegt er nou toch?. Jouw tv is echt top maar Bordie die zegt altijd dat het beeld mega strak is. Wat voor tv heb je Bordie?

Het kan natuurlijk dat Bordewolf een oude breedbeeld tv heeft.
                            Hij zegt dat die digitale decoder gratis is. Is nonsens. Via zelfregelen op je delta account kun je aanvinken of je een hd ontvanger wilt of een 4k ontvanger. Dit kost je gewoon, 3,50 euro of 5.50 euro per maand. Net als dat je voor je internetmodem ook gewoon bruikleen betaald. Is dus niet gratis. Bij glasvezel abo, wel gratis dacht ik? Ik heb gewoon nog een normaal kabel abonnement. sinds 2002 al abonnee. heb 400mbit internetsnelheid. ruim voldoende voor mij. Zou dan wel lachwekkend zijn, als iemand die een glasvezel abo afsluit, die dat modem gratis krijgt. en iemand die al meer dan 22 jaar abonnee is, niet!
                            Laatst bewerkt door Do60; 16 Apr 2024, 12:55.

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

Hohoho kerel....LG...het is wel een LG G3 77 inch hoor!!!
                              Welke tv heb jij dan? Is leuk hoor zo`n tv. Maar hij knalt pas echt als ik een 4k bluray afspeelt met maar liefst een bitrate van 96mbps. Waar Delta nog geen bitrate van 16 mbps op de meeste zenders heeft. Wilde dit jaar voor een lg g4 gaan. Maar minimale upgrade maar. Met 100 nits meer. Wacht lekker tot 2026 aangezien dan de blue ph oled modellen gaan komen. Weet jij of iemand anders wat het verschil nu is ten opzichte van de digitale tv app op de smart tv qua bitrate en de fysieke interactieve decoder? Of dit op npo via de app maar 8mbps is, en op de fysieke ontvanger 18mbps?
                              Laatst bewerkt door Do60; 16 Apr 2024, 13:11.

Reageer

Welke tv heb jij dan? Is leuk hoor zo`n tv. Maar hij knalt pas echt als ik een 4k bluray afspeelt met maar liefst een bitrate van 96mbps. Waar Delta nog geen bitrate van 16 mbps op de meeste zenders heeft. Wilde dit jaar voor een lg g4 gaan. Maar minimale upgrade maar. Met 100 nits meer. Wacht lekker tot 2026 aangezien dan de blue ph oled modellen gaan komen. Weet jij of iemand anders wat het verschil nu is ten opzichte van de digitale tv app op de smart tv qua bitrate en de fysieke interactieve decoder? Of dit op npo via de app maar 8mbps is, en op de fysieke ontvanger 18mbps?
                                Ik heb de app ooit eens gemeten een paar jaar geleden.
                                Deze kwam toen niet hoger dan 5 Mbps.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X