Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

NPO 1 4K wellicht toch tijdens sportzomer, ook bij Delta/Caiway?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

    Mijn theewater zegt iets anders. Er zitten technici hard te werken om het tv-product te upgraden.
    En het zijn veel meer schakels. Het is de software, de firmware, de hardware die het kanaal moet doorgeven (meer Mbit/sec = hardware moet sneller zijn en ook nog kunnen leveren aan alle klanten zonder vertraging of verstoring). Kortom het zijn investeringen, partners die samen moeten werken en ook nog eens deadlines die daar niet bij helpen.
    Rustig afwachten. Ik zit er wel zo in dat als augustus niet lukt en het wordt september, dan is het ook nog prima.

    We willen veel. Er zijn nog veel zenders ook nog SD die men naar HD wil gaan zetten. Pak de resterende RTL zenders, RTL Television, CNN, het Duitse pakket, RAI Uno.
    Maar men kan niet alles tegelijk. Het vereist extra hardware, tijd en geld. Ik vind het superfijn dat er in elk geval communicatie is.
    Beloven hoeft men niets, maar het is gewoon fijn dat je weet dat men achter de schermen peentjes zit te zweten omdat men gewoonweg ook baalt dat bepaalde zaken nu even niet lukken en klanten wel klagen erover. En al die storingen afgelopen weken helpen daar ook niet in mee. Dan zet men alle ontwikkelingen even stop en lost men eerst storingen op.
    Het brengt mij in elk geval begrip en daardoor had dit item zeker 6 tot 7 bladzijden korter kunnen zijn.
    "Het brengt mij in elk geval begrip en daardoor had dit item zeker 6 tot 7 bladzijden korter kunnen zijn."

    Het item had ook korter geweest als je even Full HD had ingetikt op Google. Je zou toch ophouden met posten?

    Reageer


    • Ik geloof niet in zwetende peentjes.

      Reageer


      • Er is maar één woord en dat is waar Delta/Caiway totaal niet aan voldoet en dat is " COMMUNICEREN " met de klant, en een goede klantenservice !

        Reageer


        • HDR 4K niet om aan te gluren. Heb het op zowel TV van EUR2K als op een exemplaar van EUR700 bekeken. Denk dat het probleem hem zit in de toeters en bellen die NPO aan het scherm heeft toegevoegd (stand, klok); zijn volgens mij geen 4K. Maar goed, het begin is er...
          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

          Reageer


          • NPO: onzeker of 4k-beeldkwaliteit van EK voetbal voor alle kijkers in orde komt.

            https://tweakers.net/nieuws/183072/n...wk_nieuwsbrief

            Reageer


            • Experiment NPO 1 4K voorbij: wisselend succes | Totaal TV

              Reageer


              • Ik ben benieuwd hoe Eurosport 4K eruit gaat zien, de komende weken.

                Reageer


                • Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                  Ik ben benieuwd hoe Eurosport 4K eruit gaat zien, de komende weken.
                  Want? Je bent er al zeker van dat Delta en Caiway deze gaat doorgeven?

                  Reageer


                  • Natuurlijk geeft Deltafiber dit niet door.

                    Reageer


                    • Hallo snoepdoos, zodra wij meer informatie hebben over 4K of andere updates. Dan zullen wij jullie hiervan op de hoogte houden!

                      Reageer


                      • He Ferry, is er al een update na 3 jaar? Zal toch wel?????

                        Reageer


                        • Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht
                          He Ferry, is er al een update na 3 jaar? Zal toch wel?????
                          Is het al weer zaterdag? Zinloos stoken in een 3 jaar oud topic? Ga iets nuttigs doen, liefst niet hier....

                          Reageer


                          • Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht
                            He Ferry, is er al een update na 3 jaar? Zal toch wel?????
                            Dat kun je na drie jaar beter aan DELTA-TV-team vragen, die beantwoord netjes alle vragen hier.
                            Is er de noodzaak? EK zal niet in UHD of 4K gaan, hooguit de OS2024.

                            Reageer


                            • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                              Dat kun je na drie jaar beter aan DELTA-TV-team vragen, die beantwoord netjes alle vragen hier.
                              Is er de noodzaak? EK zal niet in UHD of 4K gaan, hooguit de OS2024.
                              Klopt :

                              https://www.insidethegames.biz/artic...most-connected

                              Paris 2024, the first Olympics to be produced entirely in 4K
                              Laatst bewerkt door driepinter; 1 week geleden.

                              Reageer


                              • Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                                Gedateerd: 17 november 2023.
                                Ben benieuwd wat er in de Nederlandse huiskamers te zien is/komt...

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X