Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ik kan wel opnemen, maar niet heus ....

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Oorspronkelijk gepost door Frieterie Bekijk bericht
    Beste Matthijs, ik zou de eerste drie maanden het volledige 120+ pakket moeten kunnen zien ( wat dus niet zo is, maar dat staat in een ander topic).
    Kan het omdat mijn oorspronkelijk abonnement 50+ is, dit de reden zijn dat ik niet kan opnemen van TV 5 Europe?
    Ik kan het overigens wel bij zenders van de NPO, RTL , SBS en VRT, dus het is een niet te volgen mengelmoes.
    Je krijgt de zenders uit het betreffende pakket, maar de interactieve functies zouden daar niet bijhoren. Ik ga hier nog wel even navraag over doen voor je en kom hier op terug.
    A prudent question is one-half of wisdom

    Reageer


    • #32
      Ik heb contact gehad met de Nederlandse vertegenwoordiging van TV5 Europe en ik kreeg dat er meer klachten zijn over Delta hieromtrent.
      De EPG hoort gewoon in het Nederlandse te zijn en terugkijken en opnemen hoort gewoon mogelijk te zijn.

      Hieronder het volledige antwoord van Pratensis media:

      Natuurlijk is de EPG van TV5MONDE ook in het Nederlands beschikbaar, er zijn verschillende bedrijven in Nederland die deze dienst verzorgen aan de verschillende providers.
      Ik stuur deze partijen onze EPG en zij dienen dit correct te verwerken, waar in dit geval dus iets misgaat.
      Zou u kunnen aangeven of het probleem m.b.t. de EPG zich nog steeds voordoet? Dan kan ik vervolgens mijn contactpersoon hierop attenderen.

      Het opnemen en terugkijken is een klacht die ik vaker heb gehoord bij onze kijkers bij Delta en dit heb ik dus ook al eerder opgenomen met hen.
      Het ligt in de planning dit aan te passen, maar op welke termijn heb ik nog niet mogen vernemen. Ik zal hier opnieuw navraag naar doen.



      Dus Delta heeft zo blijkt al lange tijd zijn zaken niet op orde. Ik heb nu al spijt dat ik klant geworden ben.
      Een klant betaalt voor een zender en bij deze zender horen opnemen en terugkijken en een Nederlandse EPG.

      Dus wat is Delta allemaal aan het rommelen over de rug van zijn klanten die er toch dik voor betalen?
      Delta is niet bepaald een prijsvechter dus ik verwacht daar een product van dat volledig is en goed werkt.

      Ik heb uiteraard al terug gemaild dat de EPG bij Delta nog steeds in hopeloos Frans is.

      Reageer


      • #33
        Oorspronkelijk gepost door Frieterie Bekijk bericht
        Ik heb contact gehad met de Nederlandse vertegenwoordiging van TV5 Europe en ik kreeg dat er meer klachten zijn over Delta hieromtrent.
        De EPG hoort gewoon in het Nederlandse te zijn en terugkijken en opnemen hoort gewoon mogelijk te zijn.

        Hieronder het volledige antwoord van Pratensis media:

        Natuurlijk is de EPG van TV5MONDE ook in het Nederlands beschikbaar, er zijn verschillende bedrijven in Nederland die deze dienst verzorgen aan de verschillende providers.
        Ik stuur deze partijen onze EPG en zij dienen dit correct te verwerken, waar in dit geval dus iets misgaat.
        Zou u kunnen aangeven of het probleem m.b.t. de EPG zich nog steeds voordoet? Dan kan ik vervolgens mijn contactpersoon hierop attenderen.

        Het opnemen en terugkijken is een klacht die ik vaker heb gehoord bij onze kijkers bij Delta en dit heb ik dus ook al eerder opgenomen met hen.
        Het ligt in de planning dit aan te passen, maar op welke termijn heb ik nog niet mogen vernemen. Ik zal hier opnieuw navraag naar doen.



        Dus Delta heeft zo blijkt al lange tijd zijn zaken niet op orde. Ik heb nu al spijt dat ik klant geworden ben.
        Een klant betaalt voor een zender en bij deze zender horen opnemen en terugkijken en een Nederlandse EPG.

        Dus wat is Delta allemaal aan het rommelen over de rug van zijn klanten die er toch dik voor betalen?
        Delta is niet bepaald een prijsvechter dus ik verwacht daar een product van dat volledig is en goed werkt.

        Ik heb uiteraard al terug gemaild dat de EPG bij Delta nog steeds in hopeloos Frans is.
        Het is al eerder aan de orde geweest :

        https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...bij-tv5-europe

        Toch toevallig geen familie van snoepdoos ?

        Reageer


        • #34
          Ik zit bij Caiway. Ik kan wel opnemen. Terugkijken kan niet, terwijl dit volgens het statement hierboven contractueel wel zou moeten kunnen. En ook hier franse programmainfo.
          Er staan naar mijn mening ook te veel zenders dicht om programma's terug te kijken. Op het oude platform van Caiway stond er veel meer open.

          Dat geldt ook voor heel veel andere zenders waar we niet kunnen vooruitspoelen nadat er gekozen is voor gemist.
          Ik kon op het oude platform van Caiway de SBS-zenders vooruitspoelen, dit staat opeens dicht.

          Van Caiway heb ik begrepen dat er binnenkort gesleuteld gaat worden (o.a. minimaal drie HD zenders erbij).
          Ik neem aan dat er dan nog meer HD komt en dat men ook bovenstaande problemen eens op gaat lossen en terug zet naar hoe het was bij Caiway!
          Laatst bewerkt door Bordewolf; 7 Mar 2020, 14:22.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X