Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ik kan wel opnemen, maar niet heus ....

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Een hoop zenders kun je wel op nemen en terugkijken. Maar zoals te zien op de screenshots staat er een icoontje bij wat aangeeft dat je bepaalde opnames niet kan terukijken of openmen. Helaas heeft dit te maken met bepaalde rechten die je moet afkopen.

    Reageer


    • #17
      Familie van mij heeft interactieve televisie van Caiway met hetzelfde kastje wat ik heb en die kunnen wel opnames inplannen van TV5 Europe.
      Is Delta heb B merk van Delta Fiber?
      In deze tijd waar het heel normaal is om alles on demand te kijken ( Netflix, Videoland, NPO plus, YouTube) geeft Delta nu een product wat totaal niet in de
      behoefte van deze tijd voorziet.
      Ik hoop dat Delta hier over nadenkt.
      Anders is het een kort avontuur voor mij met Delta.

      Reageer


      • #18
        Bij Caiway kan je gewoon opnemen. Inderdaad erg vreemd dat het bij Delta niet kan. Gezien de prijsstelling van Delta reken je niet op een budget-merk. Delta is niet bepaald een prijsvechter maar als ik het zo lees is het tv product erg uitgekleed.

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door Frieterie Bekijk bericht
          Familie van mij heeft interactieve televisie van Caiway met hetzelfde kastje wat ik heb en die kunnen wel opnames inplannen van TV5 Europe.
          Is Delta heb B merk van Delta Fiber?
          In deze tijd waar het heel normaal is om alles on demand te kijken ( Netflix, Videoland, NPO plus, YouTube) geeft Delta nu een product wat totaal niet in de
          behoefte van deze tijd voorziet.
          Ik hoop dat Delta hier over nadenkt.
          Anders is het een kort avontuur voor mij met Delta.
          Je verlaat Caiway om vervolgens naar een aantoonbaar minder product te gaan? Je wist toch al uit dit forum dat Delta qua HD-zenders en rechten achterliep op Caiway?
          Die inhaalslag moet Delta nog maken en daar hebben de Caiwayklanten nu last van die het interactieve platform hebben. Al 9 maanden geen ARD HD en SchlagerTV HD op het nieuwe platform, terwijl dat wel doorgegeven zou moeten worden. Dat geldt nu ook voor TVE HD die zou per 13 februari al doorgegeven moeten worden op het interactieve platform, maar ontbreekt nog steeds.

          Zelfs de regionale omroepen die heel gemakkelijk in HD doorgegeven kunnen worden zijn nog SD (Behalve dan Omroep Zeeland omdat Delta daar toevallig is gevestigd, dat is totaal ridicuul tov Caiwayklanten die overal in het land zitten en ook hun eigen regionale omroep in HD willen zien). We betalen er ook nog eens belastinggeld voor zodat deze omroep in HD kunnen uitzenden, daar is het geld van de kijker ingestoken!

          HD moet de standaard zijn, zo veel mogelijk. Voldoen de contracten niet? Dan wordt het tijd deze open te breken of aanvullende afspraken te maken.
          We mogen wel prijsverhogingen slikken, maar de kwaliteit van de zenders (en dus diensten) verbeteren ho maar.
          Laatst bewerkt door Bordewolf; 29 Feb 2020, 13:02.

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
            Je verlaat Delta om vervolgens naar een aantoonbaar minder product te gaan?
            waar haal je die wijsheid vandaan ??

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

              waar haal je die wijsheid vandaan ??
              Er moet staan je verlaat Caiway om naar een aantoonbaar minder product te gaan. Je ziet mijn onderbouwing verderop in de tekst.
              Snel internet over glasvezel is bij Caiway en Delta aan elkaar gelijk. Voor de mail ga je normaliter niet meer over op een andere provider (dat regelt een beetje klant via Gmail of Outlook). Juist het TV-product kan men zich mee onderscheiden.
              Ik heb hier al meer geplaatst waaruit ik mijn ongenoegen uit over het achterblijven van HD zenders en UHD zenders.
              Je kan contracten hebben die het tegenhouden, maar je kan je daar ook niet telkens achter verschuilen.
              Maak een aanvullend contract of wat dan ook, maar laat de klant niet eerst meer betalen en dan met niets komen.

              Daarnaast is mijn grote voorbeeld de regionale omroepen, die zijn in HD verkrijgbaar, daar zitten geen contractuele zaken aan vast, die kunnen gewoon naar HD op interactief.

              ARD HD, SchlagerTV HD en TVE HD wordt mee geadverteerd door Caiway, dus die moeten in elk geval bij Caiway op het interactieve platform aanwezig zijn. Het zijn de technici van Delta die dat klaar moeten spelen (en dat zijn dezelfde technici die ook voor Caiway werken heb ik vernomen)
              Laatst bewerkt door Bordewolf; 29 Feb 2020, 13:13.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                Er moet staan je verlaat Caiway om naar een aantoonbaar minder product te gaan.
                ja, nu snap ik het weer
                maar nu zie je ook, dat alles wat je hebt verkondigd over Caiway en Delta niet helpt voor mensen, die ergens een abonnement hebben en overstappen naar een ander.
                immers, er zijn maar heel erg weinig mensen, die bij een dergelijke overstap, eerst het forum van een nieuwe provider gaan doorspitten.
                kortom, veel water naar de zee en roepen in de woestijn

                Reageer


                • #23

                  Het klinkt misschien negatief maar ik zou er maar niet al te vast op rekenen dat morgen de regionalen ineens HD zijn.


                  Kans is groot dat alles gewoon blijft zoals het nu is dat is immers de eenvoudigste oplossing voor Delta.


                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                    Het klinkt misschien negatief maar ik zou er maar niet al te vast op rekenen dat morgen de regionalen ineens HD zijn.


                    Kans is groot dat alles gewoon blijft zoals het nu is dat is immers de eenvoudigste oplossing voor Delta.

                    https://www.stichtingrpo.nl/de-verspreiding-van-de-regionale-omroep-in-hd-kwaliteit-breidt-uit/

                    https://mediamagazine.nl/verspreidin...it-breidt-uit/



                    Lang verhaal kort, Delta/Caiway heeft helemaal geen keuze, men moet het nieuwe signaal oppikken. Men kan hooguit dit weer omzetten naar SD voor COAX, maar voor interactief zou dit een hele vreemde gang van zaken zijn.
                    Kabelnet Veendam (SKV) gaat als eerste kabelaar regionale omroepen in HD-kwaliteit doorgeven. Verwacht wordt dat meer kabelaars wijzigen van SD naar HD.
                    Laatst bewerkt door Bordewolf; 29 Feb 2020, 16:30.

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht


                      In het zelfde statement van RPO staat dat het oude signaal binnenkort zal verdwijnen (dat is wel degelijk het signaal dat Delta nu nog gebruikt).

                      .
                      Zolang Ziggo geen HD wil doorgeven zal het oude signaal niet worden verwijderd. Dus gaat er niks gebeuren

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht

                        Zolang Ziggo geen HD wil doorgeven zal het oude signaal niet worden verwijderd. Dus gaat er niks gebeuren
                        En wie zegt dat Ziggo hier niet mee bezig is?
                        En dan nog, Delta/Caiway heeft tot nu toe de policy alles naar HD te brengen wat men ook zo aangeleverd krijgt, mits contractueel mogelijk.
                        Bij de regionale omroepen zit men juist niet vast aan een contract omtrent wel of geen HD.
                        Het zou juist minachting naar de klant zijn om hier geen energie in te steken.

                        Dat geldt ook voor ARD HD, Schlager TV HD en TVE HD. Die zou ik bij Caiway in HD moeten ontvangen.
                        Delta moet gewoon de zaken voor ons gaan regelen en meer is er niet van!

                        Update: Caiway geeft nu aan dat de drie bovengenoemde zenders binnenkort worden opgelost. Nu de regionalen nog.
                        Laatst bewerkt door Bordewolf; 29 Feb 2020, 19:39.

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                          En wie zegt dat Ziggo hier niet mee bezig is?
                          En dan nog, Delta/Caiway heeft tot nu toe de policy alles naar HD te brengen wat men ook zo aangeleverd krijgt, mits contractueel mogelijk.
                          Bij de regionale omroepen zit men juist niet vast aan een contract omtrent wel of geen HD.
                          Het zou juist minachting naar de klant zijn om hier geen energie in te steken.

                          Dat geldt ook voor ARD HD, Schlager TV HD en TVE HD. Die zou ik bij Caiway in HD moeten ontvangen.
                          Delta moet gewoon de zaken voor ons gaan regelen en meer is er niet van!

                          Update: Caiway geeft nu aan dat de drie bovengenoemde zenders binnenkort worden opgelost. Nu de regionalen nog.
                          De regionalen blijven bij Ziggo in SD zoals Willem1980 al hierboven aangeeft :

                          Het grootste kabelbedrijf van Nederland Ziggo levert wel alle regionale omroepen in het goedkoopste DVTV tv-abonnement in SD-kwaliteit aan klanten. Het kabelbedrijf heeft op dit moment geen plannen om regionale zenders op korte termijn naar HD op te waarderen.

                          Bron:

                          https://www.totaaltv.nl/nieuws/meer-...-hd-via-kabel/
                          Laatst bewerkt door driepinter; 1 Mar 2020, 07:30.

                          Reageer


                          • #28

                            Waarbij op korte termijn natuurlijk relatief is, Ziggo is bezig met afschakeling van analoog en zal daarna wel verder zien.
                            Zo lang dat nog niet in alle gebieden is gedaan kan men ook niets toevoegen.

                            Caiway geeft aan dat op zeer korte termijn werkzaamheden gaan plaatsvinden voor DIT/Interactief.
                            TVE, ARD en SchlagerTV gaan dan naar HD en wie enkele andere zenders. Ik sluit dat niet uit, aangezien ik aanneem dat men dat allemaal in 1x wil doen en niet iedere maand wil knutselen.

                            Reageer


                            • #29
                              Om maar weer even ontopic te zijn, op TV5 Monde moet je kunnen opnemen, al is het mogelijk dat de zender zelf bepaald dat bepaalde programma's niet opgenomen mogen worden.

                              Ik bemerk nu ook geen problemen wanneer ik een programma wil opnemen.

                              Het is overigens wel noodzakelijk dat je ook het 90+ zenderpakket, of hoger, afneemt. Met het 50+ pakket kan je geen gebruik maken van de interactieve functies zoals opnemen en begin gemist.
                              A prudent question is one-half of wisdom

                              Reageer


                              • #30
                                Beste Matthijs, ik zou de eerste drie maanden het volledige 120+ pakket moeten kunnen zien ( wat dus niet zo is, maar dat staat in een ander topic).
                                Kan het omdat mijn oorspronkelijk abonnement 50+ is, dit de reden zijn dat ik niet kan opnemen van TV 5 Europe?
                                Ik kan het overigens wel bij zenders van de NPO, RTL , SBS en VRT, dus het is een niet te volgen mengelmoes.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X