Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Regionalen naar HD bij andere kabelaars. Wanneer volgt Delta/Caiway nu eens?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #76
    https://www.totaaltv.nl/nieuws/family7-voortaan-in-hd/

    Soms moet je alles spellen, maar wellicht kan Delta deze zender dan ook meenemen deze week. Het aanvoersignaal is HD en ik lees nergens dat ze het contractueel niet om mogen zetten.

    Reageer


    • #77
      edit: dit zal niet de zenders zijn waar de meeste mensen naar kijken, maar wel een voorbeeld van wat er gewoon al beschikbaar is in HD.
      Wellicht zijn er andere zaken die tegenhouden dat dit soort zenders naar HD gaan.

      Reageer


      • #78
        En er is HD beeld op 12 regionale zenders op DIT.AT5 en L1 moeten nog.
        SchlagerTv, ARD en TVE volgen nog deze week,

        Reageer


        • #79
          PS ik ben aardig voor malle pietje verklaard. Door Corona was eea uitgesteld, maar mijn info was gewoon juist.

          Reageer


          • #80
            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
            PS ik ben aardig voor malle pietje verklaard. Door Corona was eea uitgesteld, maar mijn info was gewoon juist.
            klinkt als zelfverheerlijking = narcisme

            Reageer


            • #81
              Klinkt als even mijn gelijk halen :-) Het doet er verder niet toe. De HD omzettingen worden deze week afgerond.

              Reageer


              • #82
                Bor, je had gewoon gelijk.

                Reageer


                • #83
                  Inmiddels is L1 ook HD. ARD, SchlagerTv, TVE en AT5 nog te gaan!

                  Reageer


                  • #84
                    Eindconclusie van TotaalTv alleen de regionalen in HD. ARD, SchlagerTV en TVE niet.

                    vreemd deze zenders zjjn bij Caiway oo COAX en Multiscreen wel HD, dus na mijn overstap blijf ik ontbrekende Hd zenders houden tov wat beloofd wordt in de zenderlijst.
                    mij glazen bol was dus toch voor een klein deel stuk, begrijpen doe ik het overigens niet.

                    Reageer


                    • #85

                      Reageer


                      • #86

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X