Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Regionalen naar HD bij andere kabelaars. Wanneer volgt Delta/Caiway nu eens?
Samenvouwen
X
-
Al weer twee weken verder en nog geen een regionale zender in HD op de interactieve decoder,
Wel in de Caiwayapp, maar dan juist verwacht is deze ook op de decoder.
Delta reageert ook niet op de vraag wanneer ze die eindelijk eens gaan doorvoeren...
Dat geldt ook nog steeds voor ARD HD en SchlagerTV HD en TVE HD en wie weer nog meer zenders die klaar staan om om te zetten naar HD.
Het duurt erg lang, maar goed de software op de decoder is ook al drie kaar nier geupdate waardoor de Caiwayklanten 20% krijgen van wat er op het oude platform mogelijk was,
In de app heb ik ook nog steeds niet mijn volledige abonnement, ARD HD en ZDF HD ontbreken al een jaar, die had ik vorig jaar wel in de oude app.
Ik ben er met het nieuwe platform heel erg op achteruit gegaan en een reactie op al mijn genoemde gebreken in een andere post blijft uit.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk berichtWe wachten af... het zal wel volgende week worden.
Reageer
-
Klopt, maar bij Delta en Caiway gaat het nu niet lang meer duren.
Op tweakers heeft een Delta insider laten weten dat deze week de HD zenders worden toegevoegd.
Zal,wel volgende week worden wanneer weer meer mensen naar kantoor mogen/gaan.
Ik ben benieuwd of er nog verrassingen tussen gaan zitten.
CNN HD had ik al verwacht, nota bene de app die op de decoder zit is wel HD.
Zo hoop ik op een bulk HD zenders erbij.
Reageer
-
https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo...-met-hdaanbod/
Het gras is dus niet altijd groener bij de buren.
Reageer
-
Het gras wordt deze week wel groener :-) Ons geduld wordt beloond. Door Corona waren de HD updates van februari/maart uitgesteld.
Mijn bronnen zeggen dat men deze week de updates gaat doen op DIT, waaronder de regionalen en ARD HD, Schlager TV en TVE HD en wie weet nog enkele verrassingen.
Er zijn nog voldoende zenders SD die bij andere providers ook al HD zijn. Neem bijvoorbeeld CNN HD (De app op de decoder is wel HD), RTL Television, NDR, WDR, RAI UNO, Kabeleins, ProSieben en SAT1, RTL Lounge, Crime en Telekids en alle NPO Extra zenders.
Laten we afwachten wat Delta/Caiway naar HD kan en mag zetten, deze week gaan we het zien!
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer