Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Regionalen naar HD bij andere kabelaars. Wanneer volgt Delta/Caiway nu eens?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #46
    We hopen op betere communicatie.
    in de interactieve app is SchlagerTV nu in HD zo ook TV Oost, Omroep Gelderland en TV Noord, Noord Holland, Omroep West en Omroep Drenthe bij Caiway.
    Bij Delta ook?
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 2 May 2020, 00:12.

    Reageer


    • #47
      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
      We hopen op betere communicatie.
      in de interactieve app is SchlagerTV nu in HD zo ook TV Oost, Omroep Gelderland en TV Noord, Noord Holland, Omroep West en Omroep Drenthe bij Caiway.
      Bij Delta ook?
      De resolutie van deze zenders bij Delta valt niet te controleren in de app en/of browser.

      Althans ik zou niet weten hoe ik dit moet doen.

      Reageer


      • #48
        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

        De resolutie van deze zenders bij Delta valt niet te controleren in de app en/of browser.

        Althans ik zou niet weten hoe ik dit moet doen.
        Kijk maar naar het verschil met AT5 die nog in SD wordt doorgegeven of L1 en RTV Utrecht.

        RTV Rijnmond is inmiddels ook HD in de app.
        Laatst bewerkt door Bordewolf; 2 May 2020, 13:13.

        Reageer


        • #49
          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
          Kijk maar naar het verschil met AT5 die nog in SD wordt doorgegeven of L1 en RTV Utrecht.

          RTV Rijnmond is inmiddels ook HD in de app.
          Nou HD is een ruim begrip. Het beeld is inderdaad beter t.o.v. de tv ontvanger maar wel slechter als de app zelf bij de omroep RTV Rijnmond opent of via de app van je smart tv.

          Reageer


          • #50
            Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht

            Nou HD is een ruim begrip. Het beeld is inderdaad beter t.o.v. de tv ontvanger maar wel slechter als de app zelf bij de omroep RTV Rijnmond opent of via de app van je smart tv.
            In de app moet je even een 20 seconden wachten zodat het beeld goed is ingeladen. De kwaliteit is gelijk aan de app van de zenders zelf.
            Nu de decoders nog!

            Reageer


            • #51
              Ik zie het verschil niet hoor zal nog wel hier toegevoegd moet worden bij Delta heb het beeld interactief vergeleken met Omroep Zeeland HD en op pc en app lijkt bij lange na niet op HD.

              Reageer


              • #52
                Dat zou vreemd zijn, Omroep Zeeland is in de app al een jaar lang in HD.... Vergelijk in de app of op de pc AT5 maar eens met TVOost of TV Noord of Omroep Gelderland. AT5 is nog SD, de andere voorbeelden HD.

                TVoost is snaarstrak HD, AT5 korrelig SD.

                SchlagerTv is het verschil met de decoder ook goed te zien. In de app is deze HD.

                PS ik heb het over de Caiwayapp, maar ik heb reden om aan te nemen dat dit ook bij Delta is doorgevoerd.
                Laatst bewerkt door Bordewolf; 2 May 2020, 20:23.

                Reageer


                • #53
                  Nou niet bij Delta hoor heb ze vergeleken op.de tablet,telefoon en pc of s gewoon allemaal nog SD.

                  Reageer


                  • #54
                    Waarom verbaast met dit nou niet ...

                    Reageer


                    • #55
                      Oorspronkelijk gepost door Frieterie Bekijk bericht
                      Waarom verbaast met dit nou niet ...
                      Misschien dat Bordewolf een bril nodig heeft.

                      Reageer


                      • #56
                        Misschien draagt hij al een vlijmscherpe bril .

                        Reageer


                        • #57
                          Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht

                          Misschien dat Bordewolf een bril nodig heeft.
                          Echt niet... Maar goed wie weet loopt Caiway nu een keer voor, Delta zal volgende week wel volgen.
                          Bij Caiway is op Coax nog alles SD, dat is bij Delta anders. Dus er zijn toch verschillen.

                          Reageer


                          • #58
                            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                            https://www.totaaltv.nl/nieuws/meer-...-hd-via-kabel/

                            In Twente willen we graag TV Oost ook in HD. Nu Delta/Caiway landelijk opereert zou het mooi zijn dat ook daar de regionalen zo veel mogelijk naar HD gaan op DIT.
                            Wanneer kunnen we dit verwachten en wanneer kunnen we nog meer HD uitbreidingen verwachten en welke?
                            Bent U alleen maar bezig met de tekortkomingen van de kabelaars of kijkt U ook 's echt naar de TV om programma's te volgen? Uw kritieken lijken mij zo'n verspilling van uw kostbare energie...

                            Reageer


                            • #59
                              Oorspronkelijk gepost door hillebregt Bekijk bericht

                              Bent U alleen maar bezig met de tekortkomingen van de kabelaars of kijkt U ook 's echt naar de TV om programma's te volgen? Uw kritieken lijken mij zo'n verspilling van uw kostbare energie...
                              opbouwende kritiek is geen verspilling, alleen wanneer er niets met klantwensen wordt gedaan dan is het verspilling

                              Reageer


                              • #60
                                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                                opbouwende kritiek is geen verspilling,
                                dat klopt


                                alleen wanneer er niets met klantwensen wordt gedaan dan is het verspilling
                                maar er wordt niks mee gedaan, althans niet merkbaar.
                                dus is het ............

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X