Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Regionalen naar HD bij andere kabelaars. Wanneer volgt Delta/Caiway nu eens?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
    Vanaf vandaag zijn de regionalen : TV Rijnmond en Omroep Brabant hier inderdaad in HD op de (Delta) coax.

    https://www.stichtingrpo.nl/regional...eeldkwaliteit/

    Dus heeft Bordewolf zes dagen na dato toch nog gelijk gekregen
    Mark my words: ik roep meestal geen onzin. ARD HD, TVE HD en SchlagerTV HD zullen ook nog volgen op interactief, naast nog een aantal upgrades naar HD! Het is alleen jammer dat iedereen over je heen valt en lacherig doet wanneer je over iets begint en zegt dat het komt.

    Echter... Hier op Interactief Caiway/Delta nog steeds aftands SD-beeld bij de regionalen.

    Waar blijven Delta en Caiway dan nu ?
    https://www.stichtingrpo.nl/regional...eeldkwaliteit/

    Waarom loopt alles bij deze providers achter? Ik heb nog steeds glazig SD-beeld op interactief en op COAX is bij Caiway Omroep Zeeland HD omgezet naar een primitieve analoge kwaliteit.
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 7 Apr 2020, 18:26.

    Reageer


    • #32
      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
      Mark my words: ik roep meestal geen onzin. ARD HD, TVE HD en SchlagerTV HD zullen ook nog volgen op interactief, naast nog een aantal upgrades naar HD! Het is alleen jammer dat iedereen over je heen valt en lacherig doet wanneer je over iets begint en zegt dat het komt.
      Rijnmond en Brabant zijn nog steeds SD ondanks zenders opnieuw gezocht. Sorry maar zie ik GEEN verbetering en al helemaal geen HD. Nepnieuws wat er is gebracht dat Delta/Caiway dit gaan omzetten. Graag voortaan een bron van Delta of Caiway. Nu moet ik weer een favorietenlijst maken die verwijderd is omdat ik de zenders opnieuw heb laten zoeken
      doordat ik in nepnieuws ben getrapt. @Moderator dit kan toch niet de bedoeling van dit forum.

      Reageer


      • #33
        Ik heb hier Omroep Brabant en Rijnmond in HD. Geen fake nieuws dus

        Reageer


        • #34
          Heb jij omroep Brabant en Rijnmond in HD op Delta interactief, deroeck?

          Reageer


          • #35
            Ik heb geen interactief. Volgens mij zei Driepinter gisteren dat het alleen voor coax gold. Dus alle verhalen dat er geen HD zenders meer aan de kabel zouden worden toegevoegd, kunnen hiermee in de prullenbak.

            Reageer


            • #36
              Ok, maar waarom dan wel op de coax en niet op interactief?

              Reageer


              • #37
                Dat weet ik niet. Misschien Bordewolf eens vragen? Die heeft hierover al zo veel verhandelingen gehouden op dit forum.

                Reageer


                • #38

                  Oorspronkelijk gepost door deroeck Bekijk bericht
                  Dat weet ik niet. Misschien Bordewolf eens vragen? Die heeft hierover al zo veel verhandelingen gehouden op dit forum.
                  Laten we maar even afwachten, TVE is ook nog niet in HD op interactief. Waarom er op dit platform op dit moment niet tegelijkertijd ook wordt omgeschakeld naar HD is mij een raadsel en daar kunnen alleen Delta en Caiway op antwoorden. Bij Caiway nog geen HD regionale zenders op COAX, maar dat liep bij TVE ook een paar dagen/een week achter.
                  En waarom de een ze al wel heeft op COAX en de ander niet kan ik ook geen zinnig woord over roepen. Wel dat het er op lijkt dat men de zenders in de regio naar HD zet op COAX en niet allemaal., maar ook dat is afwachten.

                  Reageer


                  • #39
                    MatthijsL hier kom je dus op terug? Dus wanneer de HD zenders ook op interactief staan?

                    Reageer


                    • #40
                      MatthijsL De zenders Omroep Brabant en Rijnmond zijn al in HD op de kabel terwijl jullie zenderoverzicht dit niet aangeeft. Wat gaat er mis en volgt de rest ook binnenkort in HD. Hoop nu eens een antwoordt te krijgen want Edwinb reageert niet op mijn vraag.

                      Reageer


                      • #41
                        Bij het zenderoverzicht staat ook "Zenderoverzicht TV. Druk- en zetfouten voorbehouden. De radio- en televisiezenders kunnen per regio verschillen, dit is afhankelijk van uw postcodegebied en/of u interactieve televisie afneemt."

                        Het is altijd de wens zo veel mogelijk kanalen in HD weer te geven. Zodra ik daar meer over weet kom ik daar graag op terug. Dit betekent overigens niet dat ik binnen een paar dagen al een antwoord heb, en mijn werkzaamheden moeten het ook toelaten om te kunnen reageren
                        A prudent question is one-half of wisdom

                        Reageer


                        • #42
                          Drie weken verder en nog geen HD beeld op interactief, en bij Caiway COAX is er ook nog geen actie ondernomen behalve een belabberde omzetting van HD naar SD waardoor het beeld van de regionalen aanzienlijk is verslechterd. we wachten de reactie maar af van Mathijs...

                          Reageer


                          • #43
                            Ik denk dat de prioriteit van Delta Fiber nu ligt op nieuwe klanten werven.

                            Reageer


                            • #44
                              Oorspronkelijk gepost door Frieterie Bekijk bericht
                              Ik denk dat de prioriteit van Delta Fiber nu ligt op nieuwe klanten werven.
                              die dan vervolgens weer hard weglopen
                              Laatst bewerkt door fred44nl; 30 Apr 2020, 13:56.

                              Reageer


                              • #45
                                Oorspronkelijk gepost door MatthijsL Bekijk bericht
                                ... mijn werkzaamheden moeten het ook toelaten om te kunnen reageren
                                Dat is altijd een kwestie van prioriteiten stellen
                                Keep up the good wojk.
                                Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X