Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Regionalen naar HD bij andere kabelaars. Wanneer volgt Delta/Caiway nu eens?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Ik woon in Overijssel en Delta/Caiway heeft inmiddels aansluitingen in Drenthe, Friesland, Gelderland en Noord Holland.
    Dus nee, alleen Omroep Zeeland is volstrekte willekeur.

    Reageer


    • #17
      Ik verwacht nog dit jaar dat alle regionale zenders in HD worden doorgegeven bij Delta en Caiway op interactieve tv.

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
        Ik verwacht nog dit jaar dat alle regionale zenders in HD worden doorgegeven bij Delta en Caiway op interactieve tv.
        Normaal ben ik van de glazen bol of dikke duim :-) Maar je zou zo maar eens gelijk kunnen krijgen.
        Meestal communiceert men niet op voorhand, dus blijft het afwachten. Hoewel het bericht van rpo er over spreekt dat dit wel gaat gebeuren.

        Dit is het nadeel van DIT. Nieuwe streams zie je niet. Op COAX waren de voorloop/testkanalen altijd te zien via een testnetwerk.

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door loeffenr Bekijk bericht
          Foxsports 5 HD en Foxsports 6 HD wordt gewoon compleet aangeboden bij DIT hoor en ook nog bij Delta online en de appmet de gemist optie en dit zelfde geldt ook voor het hele Ziggo Sport Totaal pakket ook daar compleet in HD zowel wel bij DIT,online en op de appenige uitzondering is bij gemist dat daar geen Ziggosport Docu HD bij zit en geen Ziggosport Extra HD.
          Afgezien van de technische problemen mbt de laatste, begint er zo wel een HD klasseverschil te ontstaan tussen de abonnees die kijken met een smart card (Humax) en degenen met een top set-top box (DIT).
          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

          Reageer


          • #20
            Dat mag je wel zeggen!

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door deroeck Bekijk bericht
              Dat mag je wel zeggen!
              En dus heb je keuze om naar DIT te gaan. Caiway voegt nu al twee jaar geen HD zenders meer toe aan COAX, alleen eventuele vervangen HD zenders.
              COAX laat men dood bloeden totdat Ziggo het netwerk overneemt. Ziggo zet ook in op Interactief. Nieuwe UDH-kanalen en andere kanalen worden ook via interactief doorgegeven via de Ziggo-box. Vaak betaal je iets meer voor DIT, maar je krijgt ook meer.

              Verder zie je dat Delta (net als Caiway) ook beweegt naar glasvezel ipv COAX.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                Klopt en aangezien Delta die ook niet meer gaat toevoegen op COAX (dat wordt gezien de berichten over glasvezel uitgefaseerd) is dat de beste optie naast DIT natuurlijk.
                Maar daar ging dit topic niet over.
                Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                Reageer


                • #23
                  Ja je hebt de keuze om naar DIT te gaan. Maar als ik op dit forum lees, wat daar allemaal mee mis is, wacht ik daar liever mee.

                  Reageer


                  • #24
                    Volgens mij is er inderdaad geen communicatie geweest over de toegevoegde HD-zenders namens Delta.
                    De zenderlijsten zijn ook niet bijgewerkt. Echter had DIT al veel langer meer HD zenders dan COAX.
                    Gelijktrekken zal men niet meer gaan doen (Dat doet Caiway ook niet meer).
                    DIT is een prima product overigens. Ik gebruik het via Glasvezel van Caiway met als provider Caiway (zusje van Delta) en ben prima tevreden.

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                      DIT is een prima product overigens.

                      Reageer


                      • #26
                        Bij Caiway is DIT dezelfde ellende hoor.
                        Een programma terugkijken moet je vaak langer als een uur wachten. Bij veel zenders met duidelijk Nederlandstalige content is terugkijken geeneens meer mogelijk. Veel programma's van de VRT niet en BBC Entertainment ook niet.
                        En uitsluitend stereo geluid in 2019 is natuurlijk een blamage van de bovenste plank.

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
                          [/SIZE]
                          In December komt er een grote update met o.a. Dolby Surround.
                          Dat je niet meteen kan terugkijken klopt inderdaad niet en is iets dat Delta/Caiway met spoed op moet gaan lossen.
                          Het oude systeem van Caiway kon dit WEL dus verwacht ik het ook van het nieuwe.
                          Verder heeft Delta strengere regels voor terugkijken tov Caiway (maar ook KPN en Ziggo) waardoor te weinig programma's terug gekeken kunnen worden.
                          Ook zal men spoedig moeten herstellen aangezien Caiway de rest van haar abonnees gaat migreren.

                          Maar verder ben ik supertevreden. Geen vastlopers, veel kanalen in HD, zapt goed etc etc.

                          Reageer


                          • #28
                            Vanaf vandaag zijn de regionalen : TV Rijnmond en Omroep Brabant hier inderdaad in HD op de (Delta) coax.

                            https://www.stichtingrpo.nl/regional...eeldkwaliteit/

                            Dus heeft Bordewolf zes dagen na dato toch nog gelijk gekregen
                            Laatst bewerkt door driepinter; 7 Apr 2020, 10:10.

                            Reageer


                            • #29
                              Hier op Delta interactief gewoon nog in SD.

                              Reageer


                              • #30
                                Waarom is Delta nog deze zenders in SD aan het doorgeven? Dat is toch raar!!

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X