Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Kosten DIT

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #61
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

    Het is erg stil bij de beheerders...
    Ze werken net als bij de politie. Je ziet ze nooit, en dan doen ze weer een soort "media offensief", en vervolgens hoor je weer hele lange tijd niets meer.

    Reageer


    • #62
      Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

      Via deze link is het wel aangepast...om het allemaal wat overzichtelijker te maken:
      https://www.zeelandnet.nl/abonnement...ercampagne.php
      Jullie doen er lang over om te zien dat deze actie inhoud dat de digitale ontvangers gratis zijn. Mooie actie lijkt me.

      Reageer


      • #63
        Oorspronkelijk gepost door Vrieskist Bekijk bericht

        Ze werken net als bij de politie. Je ziet ze nooit, en dan doen ze weer een soort "media offensief", en vervolgens hoor je weer hele lange tijd niets meer.
        Dat is bij Caiway niet anders, zo gesloten als een oester, nieuwsbrieven zonder inhoud of nieuws.

        Bij Ziggo was ik dat anders gewend. Die gaven pro-actief aan wat er voor het komend half jaar of jaar op de rol stond.
        Nieuwe zaken waren ook meteen beschikbaar voor de "oude" klanten. Geen nieuwe app lanceren die opeens alleen voor nieuwe klanten beschikbaar is zoals Delta en Caiway nu doen.
        Een goede media en communicatieafdeling verteld wat er aan de hand is, waar men mee bezig is en wanneer wat voor wie beschikbaar komt.

        Bovendien gaf Ziggo ook nog wel eens extra's weg (kortingen etc) wanneer je een nieuw abonnement afsloot dat voor een jaar geldig was.

        Reageer


        • #64
          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

          Jullie doen er lang over om te zien dat deze actie inhoud dat de digitale ontvangers gratis zijn. Mooie actie lijkt me.
          Via de ene site wel en de andere niet...jij doet er lang over om door te krijgen dat ze op diverse sites van elkaar verschillende informatie geven!

          Reageer


          • #65
            gewoon alles even noteren en doorgeven aan [email protected]. Komt het vanzelf goed.

            Reageer


            • #66
              Ook hier blijft het vanuit Delta weer oorverdovend stil..

              Reageer


              • #67
                Ik heb dit gemeld bij de betreffende afdeling. Dit wordt zo snel mogelijk hersteld.

                Reageer


                • #68
                  Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
                  Ik heb dit gemeld bij de betreffende afdeling. Dit wordt zo snel mogelijk hersteld.

                  Reageer


                  • #69
                    Het is inmiddels herfst dus die zomercampagne (https://www.zeelandnet.nl/abonnement...ercampagne.php) zal inmiddels wel over zijn, dus dat wordt een link minder.

                    Reageer


                    • #70
                      Ik heb dit nogmaals doorgegeven aan de betreffende afdeling om dit verder na te zien en zo spoedig mogelijk op te lossen. Excuses voor het ongemak.

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X