Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Kosten DIT

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Dat moeten dan wel hele kleine lettertjes zijn, op de pagina die ik elders als schermafdruk bij heb gevoegd, is over DIT verder helemaal niets te vinden! Ik blijf er dus bij, dat mensen op het verkeerde been worden gezet!!

    Reageer


    • #17
      Jos

      Het verhaal van die actie is waar ik heb vanmorgen deze mail toevallig gehad.
      Bijgevoegde bestanden

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
        Jos

        Het verhaal van die actie is waar ik heb vanmorgen deze mail toevallig gehad.

        Reageer


        • #19
          Bij de glasvezelpakketten van Delta is DIT altijd standaard.

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
            Bij de glasvezelpakketten van Delta is DIT altijd standaard.
            Dit forum is voor Zeelandnetabonnee's (kabel)!

            Reageer


            • #21
              Allemaal klant van Delta toch? Vroeger bediende Delta alleen Zeeland. Die tijd is voorgoed voorbij.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                Allemaal klant van Delta toch? Vroeger bediende Delta alleen Zeeland. Die tijd is voorgoed voorbij.
                Zoals diverse mensen (ook Delta) je al hebben proberen duidelijk te maken...Zeelandnet en Caiway zijn beide van Delta, maar twee aparte merken.
                Het adres van dit forum begint met Zeelandnet.nl en op de site van Caiway kan ik geen enkele link naar dit forum vinden.
                We zijn via onze provider uiteindelijk allebei klant van Delta inderdaad, maar dat wil niet zeggen dat alles wat voor Zeelandnet geld, ook voor Caiway geld.
                Ook nu zal je het wel niet willen snappen, maar ik kon het niet laten toch een poging te doen het nogmaals uit te leggen!

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht


                  Ook nu zal je het wel niet willen snappen, maar ik kon het niet laten toch een poging te doen het nogmaals uit te leggen!
                  Denk dat Snoepdoos een beetje gefrustreerd is omdat die geen volledig tv pakket door krijgt van Caiway terwijl elke maand keuring het abonnementsgeld door Caiway van zijn rekening wordt afgeschreven.

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht

                    Denk dat Snoepdoos een beetje gefrustreerd is omdat die geen volledig tv pakket door krijgt van Caiway terwijl elke maand keuring het abonnementsgeld door Caiway van zijn rekening wordt afgeschreven.
                    Dan heeft hij daar ook alle reden toe , maar hij moet niet hier zijn om dat op te lossen!

                    Reageer


                    • #25
                      Ik help je uit de droom. Delta energie is over genomen door Vattenfall dus heet binnenkort geen Delta meer. Het kantoor van Delta tv en internet zit al in Schiedam. Binnenkort is er nog weinig Zeeuws aan Delta
                      Laatst bewerkt door snoepdoos; 3 Aug 2019, 20:32.

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                        Ik help je uit de droom. Delta energie is over genomen door Vattenfall dus heet binnenkort geen Delta meer. Het kantoor van Delta tv en internet zit al in Schiedam. Binnenkort is er nog weinig Zeeuws aan Delta
                        Aha....je ontvangt ook nieuwsbrieven?

                        Reageer


                        • #27
                          De overname door Vattenval stond in iedere krant

                          Reageer


                          • #28

                            Reageer


                            • #29
                              Ik heb vanochtend nog gekeken. Nog steeds ontbreken de HD zenders op DIT van Caiway. Dit speelt nu al drie maanden. Een schaamteloze vertoning.

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                                Ik heb vanochtend nog gekeken. Nog steeds ontbreken de HD zenders op DIT van Caiway. Dit speelt nu al drie maanden. Een schaamteloze vertoning.
                                ik begrijp het even niet
                                we zitten hier op een forum van Zeelandnet
                                wat hebben we dan te maken met de HD-zenders van Caiway ??
                                hebben ze daaro geen eigen forum, of zo ??
                                misschien kun je beter daar een discussie beginnen.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X