Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DELTA Interactieve TV Roadmap:

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #46
    Oorspronkelijk gepost door tvriet
    Mijn modem staat in Bridge. Ik gebruik een ASUS RT-AC68U als router
    ok, en hoeveel en hoe vaak heb je last (gehad) van vastlopers, haperingen, etc.etc.

    Reageer


    • #47
      Oorspronkelijk gepost door fred44nl
      Oorspronkelijk gepost door tvriet
      Mijn modem staat in Bridge. Ik gebruik een ASUS RT-AC68U als router
      ok, en hoeveel en hoe vaak heb je last (gehad) van vastlopers, haperingen, etc.etc.
      Spontane vastlopers en haperingen zie ik niet meer, maar haperingen na zappen nog steeds, en lipsync vertragingen zie ik ook nog steeds. De lange opstart-tijd van de STB na koude start vind ik nog steeds een doorn in het oog. Dat maakt dat de rest van het gezin liever via smartcard en kabel kijkt, omdat je dan gelijk beeld hebt.

      Reageer


      • #48
        En vergeet ook niet de kwaliteit van het beeld vergeleken met dat van de smartcard, echt enorm vind ik!

        Reageer


        • #49
          Oorspronkelijk gepost door dekoeijerr
          En vergeet ook niet de kwaliteit van het beeld vergeleken met dat van de smartcard, echt enorm vind ik!
          ervaar je dat nu nog steeds ??
          ondanks alle verbeteringen ??

          Reageer


          • #50
            Haperingen heb ik vanmorgen nog gehad, het beeld was bevroren, sowieso als je het beeld langer dan een aantal uur op dezelfde zender heb staan. Kwaliteit van het beeld vind ik ook niet tippen aan de gewone coax kabel. Moet wel zeggen dat de haperingen minder zijn geworden, nog niet weg, maar stukken minder de laatste dagen.

            Reageer


            • #51
              Oorspronkelijk gepost door dekoeijerr
              Haperingen heb ik vanmorgen nog gehad, het beeld was bevroren, sowieso als je het beeld langer dan een aantal uur op dezelfde zender heb staan. Kwaliteit van het beeld vind ik ook niet tippen aan de gewone coax kabel.
              Radio stop er na 3 uur mee, om te voorkomen dat men het vergeet uit te zetten, o.i.d.
              dat dit ook bij TV zo is, had ik nog niet gehoord.
              tja, en dan de kwaliteit

              Reageer


              • #52
                Vraag mij af of ze 4K wel aan kunnen. Maar goed, mogelijk verbeterd er ook wat als analoog TV wegvalt.

                Reageer


                • #53
                  Redelijk stil hier ook al zitten we al in 3e kwartaal van het jaar. Nog steeds geen verbetering of update,s vwb de roadmap

                  Reageer


                  • #54
                    Er is inderdaad sinds het begin weinig veranderd.

                    Reageer


                    • #55
                      De collega's die ons van updates voorzien zijn momenteel op vakantie. En nee... Dat zijn ze niet al voor een aantal kwartalen :P Zodra ze weer terug zijn zal hier weer een update komen.
                      A prudent question is one-half of wisdom

                      Reageer


                      • #56
                        Ik ben toch wel benieuwd hoever men is met de voortgang? Ik kan sinds kort bij het terugkijken niet meer doorspoelen? Bug of bewust?

                        Reageer


                        • #57

                          Reageer


                          • #58
                            Up up up, kunnen jullie de roadmap aanpassen naar een meer recente versie?

                            Reageer


                            • #59
                              Oorspronkelijk gepost door ReSp4wN Bekijk bericht
                              Up up up, kunnen jullie de roadmap aanpassen naar een meer recente versie?
                              deze roadmap is niet meer van toepassing.
                              als je even rondkijkt, dan snap je wel waarom

                              Reageer


                              • #60
                                Oorspronkelijk gepost door Ferry Bekijk bericht
                                De aankomende tijd gaan we veel functionaliteiten toevoegen aan de Interactieve Tv ontvanger.*
                                Om de klant verwachting te managen met betrekking tot welk tijdsbestek*willen wij dit Topic sluiten.*
                                We houden graag iedereen op de hoogte via het Serviceforum over de nieuwe functionaliteiten die er worden toegevoegd in de nieuwe toekomstige topics.*
                                En dit Topic sluiten lukt nog niet erg goed...?

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X